Citat:
Ursprungligen postat av
FemininFeminist
Jag är inget offer för någonting. Skulle aldrig falla mig in att låta en sådan här meningslös diskussion påverka mig överhuvudtaget. Jag bara konstaterar fakta...att män tycker sig vara bättre, värda mer än kvinnor. Sanningshalten i det är ju lika med 0. Men det tar tid att få mäns hjärnor att vänja sig vid nytänk. I alla fall män som tillhör den här gruppen som spyr ur sig fula ord om kvinnor bara för att man har målat in sig i ett hörn. Vem är det som tar på sig offerkofta i tråd efter tråd?
Jo det gör du i varje tråd du får mothugg, vilka här har skrivit att de är bättre och mer värda än kvinnor? Snarare ni feminister som gjort gör det omvända.
Sanningshalten i detta är inte lika med 0.
Du ser du börjar redan med och nedvärdera män och så grinar du att män nedvärderar kvinnor, du lever inte som du lär.
Du tillhör den grupp av kvinnor som spyr ur dig ditt hat på män och pojkar, det har du gjort i det flesta trådar.
Det är du målar in dig i hörn i tråd efter tråd och när du inte har något mer att komma med så kommer såna där inlägg ifrån dig