2015-05-01, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som köpt från Cruisefashion här? Man drar sig för att använda sig utav dom när man läser kommentarer via deras facebook iaf, tänkte höra om nån annan här har andra erfarenheter?

Beställde den där Paul & Shark tröjan med tre knappar som var för liten därifrån. Fick returnera och allt gick felfritt och snabbt.
Citera
2015-05-01, 22:54
Medlem
NirvanAs avatar
Verkar ju som ni här inte haft några problem iaf, kanske man ska våga sig på....
Citera
2015-05-02, 01:04
Medlem
NirvanAs avatar
Btw, levererades det av Posten här i Sverige eller?
Citera
2015-05-02, 07:36
Medlem
Mac10jiffys avatar
Kör väl mer eller mindre casual rakt igenom när jag har tid att klä mig, LoL. Jag har däremot svårt att hitta snygga skjortor, diggar inte mönster eller färger. Någon som har tips på ett märke med snygga diskreta skjortor, typ gråa, svarta o.s.v? ( nån liten logga gör ingenting)
Citera
2015-05-02, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Kör väl mer eller mindre casual rakt igenom när jag har tid att klä mig, LoL. Jag har däremot svårt att hitta snygga skjortor, diggar inte mönster eller färger. Någon som har tips på ett märke med snygga diskreta skjortor, typ gråa, svarta o.s.v? ( nån liten logga gör ingenting)
Ingen annan än servitörer och Iggy pop bör ses i en svart eller grå skjorta.

Oxford buttondowns i blå, vit,blårandig och vit kommer man långt på. Köp någon rutig med.
Citera
2015-05-03, 09:31
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkter
Svårt att säga då det är svårt att veta vad som orsakat det. Kan ha legat kvar nåt medel i tvättmaskinen (om du har delad tvättstuga dvs) som inte är bra för din jacka. Jag hade gått till en lokal kemtvätt o rådfrågat. Dom brukar ha knep i överflöd för fläckar och missfärgningar.
Har inte delad tvättstuga.

Någon med fler tips? Kanske kan fungera om man köper impregneringspray och sprayar på jackan? Då den ser normal ut när den är blöt så kanske det blir att impregnering lägger sig på så färgen ser bra ut?

I värsta fall får jag väl ta den till kemtvätt
Citera
2015-05-03, 10:03
Medlem
RoffePerssons avatar
Ser det verkligen ILLA ut med fläckarna då? Eller kanske det kan va shysst, att den ser använd ut bara?
Kanske påminner den om någon av dessa S.I jackor som ändrar färg, eller är handmålade? Vissa av dem ser juh faktiskt ut att ha fått fläckar på sig..

Du har inte lust att fota och lägga upp bilder?

Men jag förstår om drt är jobbigt om du precis köpt en jacka för 5k och det första som händer är att den får fläckar..
när något är nytt så vill nan juh att det ska se nytt ut också.

men ta gärna några bildrr (där du har jackan på dig) och i normalt dagsljus. Det kan juh hända att fläckarna inte syns om man inte "letar" efter dem i strålkastarljus? Hoppas eet löser sig för dig iaf.

Mvh Roffe.
Citera
2015-05-03, 21:04
Medlem
Är helt sjukt sugen på att köpa en Stone Island Flowing Camo: http://www.casualclothing.dk/shop/stone-island-jacket-46999p.html
Är det någon som har en? Isåfall, hur är den?
Citera
2015-05-04, 05:03
Medlem
Mac10jiffys avatar
Tja! Någon som har koll på hur c.p company är i jackstorlek?? Som SI eller? Dvs 54 är som 52 i svenska mått? Står och väger mellan 54 eller 56, är 1.86 lång och småbiffig. Tacksam för svar
Citera
2015-05-04, 07:52
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Tja! Någon som har koll på hur c.p company är i jackstorlek?? Som SI eller? Dvs 54 är som 52 i svenska mått? Står och väger mellan 54 eller 56, är 1.86 lång och småbiffig. Tacksam för svar

http://www.cpcompany.co.uk/pages/sizing-information
Citera
2015-05-05, 11:55
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
http://www.cpcompany.co.uk/pages/sizing-information

Tack! Men jag tänkte mest på hur strl var, alltså xl på t.ex stone island är ju som l i svenska storlekar. Tänkte om det är så på c.p grejjerna med
Citera
2015-05-05, 12:37
Medlem
Citat:
Tack! Men jag tänkte mest på hur strl var, alltså xl på t.ex stone island är ju som l i svenska storlekar. Tänkte om det är så på c.p grejjerna med

Japp, lika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in