2015-05-02, 02:10
Medlem
Ordlands avatar
Nyanländ saknar allt i en allmänt erkänd begrepp-sväng, vilket förmodligen är baktanken.
Inga klockor ringer hos igenkänningscentralen.

"Nyanländ? Någon slags optimist ifrån fjärran land som äntligen anlänt!
Sprillans glans av färskhet och doften utav framåtanda föregår hedersgästen, redan innan dennes senkomna anslutning till festligheten!

Skägg, slöjor och dess biverkningar, utöver enorma mängder, låter ganska oskyldigt när det anlände nyss sisådära.
Citera
2015-05-02, 12:10
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordland
Nyanländ saknar allt i en allmänt erkänd begrepp-sväng, vilket förmodligen är baktanken.
Inga klockor ringer hos igenkänningscentralen.

"Nyanländ? Någon slags optimist ifrån fjärran land som äntligen anlänt!
Sprillans glans av färskhet och doften utav framåtanda föregår hedersgästen, redan innan dennes senkomna anslutning till festligheten!

Skägg, slöjor och dess biverkningar, utöver enorma mängder, låter ganska oskyldigt när det anlände nyss sisådära.

Är du nyanländ till tråden?
Citera
2015-05-02, 12:18
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zest
En sak som retar mig till vansinne är användandet av as- för att beskriva något.

askul, ascool, ashäftigt.

Fattar inte grejen. Och är så otroligt fult!

Asnajs När jag hör någon använda LIKSOM slår jag mig för pannan Inte ens tonåringar kommer undan med liksom.
Citera
2015-05-02, 12:30
Medlem
Ordlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Är du nyanländ till tråden?

Oja, det kan du notera på intresseblockets sträva baksida bestående av oblekt pappersmassa med en grov tjocklek i kartong-klassen, fackmän skulle förmodligen uppskattat det till 400 gram/kvadratmetern.

Fast jag, till skillnad från random afghan har för avsikt att bidraga till en god stämning i lärande syfte, för alla deltagares ve och väl, utöver potentiell OT förstås.
Citera
2015-05-02, 13:34
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordland
Oja, det kan du notera på intresseblockets sträva baksida bestående av oblekt pappersmassa med en grov tjocklek i kartong-klassen, fackmän skulle förmodligen uppskattat det till 400 gram/kvadratmetern.

Fast jag, till skillnad från random afghan har för avsikt att bidraga till en god stämning i lärande syfte, för alla deltagares ve och väl, utöver potentiell OT förstås.

Att blanda engelska ord som random med försök att skriva kanslisvenska är i sig något att reta sig på.
Citera
2015-05-02, 14:13
Medlem
Ordlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Att blanda engelska ord som random med försök att skriva kanslisvenska är i sig något att reta sig på.

Noterat.

OnT
När personer retar sig (till synes) i onödan på antaganden av förutbestämd karaktär kan ibland leda till störigt brus i periferin.
Citera
2015-08-28, 14:05
Medlem
lugnbaralugns avatar
Ordet utväxt är fan det värsta ordet jag känner till.
Citera
2015-08-28, 20:25
Medlem
Det här med dubbelt supinum kan ibland låta helt efterblivet.
Citera
2015-09-10, 00:57
Medlem
snillet_1s avatar
Banter som en del galningar försöker få in i det svenska språkbruket vad det verkar. Det låter bara så fruktansvärt illa i en svensk kontext.
Citera
2015-10-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnbaralugn
Ja vi förstår det på din avatar.

Röstar på det radiokäcka "gomorron gomorron" (ekar det?), gör mig morgonsur varje gång.
Citera
2015-10-01, 14:51
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnbaralugn
Du lär ju iag få medhåll av en hel arme peroxid-bimbos
Citera
2015-10-01, 15:50
Medlem
Lieberts avatar
Stör mig på följande ord:
  1. Geggamoja
  2. Lort

Avskyr att vissa människor knappt kan skilja på de och dem när de skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in