2014-11-14, 21:57
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Vad fan är det som sker i denna gudaövergivna tråd?!

Äta...?
Gör folk det?
På riktigt?

Fy i helvete! Det måste vara det mest motbjudande jag någonsin har hört. Mår nu illa.

Ont: Knulla - ett klumpigt och oestetiskt ord.

Hen - behöver jag ens..? Nej.

Vikt kränkt man - Allt med de orden i den följden skriker "feminazi som har fått slut på vettiga saker att säga" - (vilket vanligen går rätt fort)

Ja, vissa dårar gör faktiskt det. De hävdar att det motverkar förlossningsdepression bla.

Patriarkat är ett ord som jag eg gillar klangen av, men som är så brutalt våldtaget av div avarter att jag numera får fnatt av det.
Citera
2014-11-14, 22:02
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Vad fan är det som sker i denna gudaövergivna tråd?!

Äta...?
Gör folk det?
På riktigt?

Fy i helvete! Det måste vara det mest motbjudande jag någonsin har hört. Mår nu illa.

Ont: Knulla - ett klumpigt och oestetiskt ord.

Hen - behöver jag ens..? Nej.

Vikt kränkt man - Allt med de orden i den följden skriker "feminazi som har fått slut på vettiga saker att säga" - (vilket vanligen går rätt fort)
Håller med till 100 %. Låter jävligt osexigt när man tänker närmare på det.
Citera
2014-11-14, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
Håller med till 100 %. Låter jävligt osexigt när man tänker närmare på det.

Fast då är problemet igen: vilket ord låter bättre? Ha samlag låter för kliniskt, för att inte tala om coitus; att ligga låter för mesigt, liksom att sova; pippa, nuppa, gänga, göka, pöka, doppa, banka bäver, dunka på låter alla antingen lika vulgära som knulla eller som något ur någon jävla buskis.
Citera
2014-11-14, 22:57
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Fast då är problemet igen: vilket ord låter bättre? Ha samlag låter för kliniskt, för att inte tala om coitus; att ligga låter för mesigt, liksom att sova; pippa, nuppa, gänga, göka, pöka, doppa, banka bäver, dunka på låter alla antingen lika vulgära som knulla eller som något ur någon jävla buskis.
Ligga tycker jag funkar ganska bra, även om det har fler, icke-sexuella betydelser. "Haft sex" tycker jag funkar allra bäst dock, om man nu får dra till med fler än ett ord.
Citera
2014-11-14, 23:27
Medlem
Citat:
Men vad ska man säga istället för kuk och knulla? Alla andra ord som jag kommer på låter bara värre.

Bajs låter dumt för att det är ett barnspråksord (fast jag använder ordet ordbajsare) som används för att låta bättre än ordet skit men misslyckas med det.

Ligga är väl det enda som låter helt ok. Kuk finns det nog inte ett enda svenskt ord till som låter ens lite bra.
Citera
2014-11-14, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Ligga är väl det enda som låter helt ok. Kuk finns det nog inte ett enda svenskt ord till som låter ens lite bra.

Jag tror att ni är storstadsbor och/eller mycket yngre än jag. För en halvgammal lantis låter ligga för mesigt.
Citera
2014-11-14, 23:56
Medlem
Imeldas avatar
Jag fattar inte heller. Knulla är knulla och kuk är kuk. Vem orkar med massa omskrivningar?
Citera
2014-11-14, 23:57
Avslutad
Politiskkorrekt
Hen
Kränkt
Citera
2014-11-14, 23:57
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Jag tror att ni är storstadsbor och/eller mycket yngre än jag. För en halvgammal lantis låter ligga för mesigt.
Kanske, men vad gör det om det låter mesigt?
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag fattar inte heller. Knulla är knulla och kuk är kuk. Vem orkar med massa omskrivningar?
Kärt barn har många namn
Citera
2014-11-15, 06:46
Bannlyst
jag hatar inget speciellt ord, däremot hatar jag att man ska maska allt som handlar om sex.

t.e.x: "penis" eller "ass" blir maskade men inte: död, mord, terrorism och annat som är mycket värre
Citera
2014-11-15, 10:34
Medlem
Citat:

Nähä du jag är ingen stadsbo, jag är säkert lika mycket lantis som du Ung är jag dock ja.
Citera
2014-11-15, 10:59
Medlem
Ratads avatar
"Värdegrund".

Ett ord som används av psykotiska horor i PR-utskick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in