Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Jag håller med admin att: "invektiv från den personen säger mer om hen än dig.", men ett forum som accepterar personangrepp kommer inte att att vara produktiv för sakfrågor.
Det går att göra ett forum där bara argument för sakfrågor presenteras, utan personangrepp, men FB verkar inte vara intresserade av detta, dom verkar roas av personangrepp? Jag hoppas att någon annat startar och konkurrerar ett forum i denna fråga.
Idag finns det inget sådan forum i Sverige som är opartisk och värnar om sakfrågorna, så jag kommer nog att anamma detta forums filosofi att härska genom personangrepp(det är ganska kul faktiskt). Nu har jag inte varit så subtil. men kanske i framtiden
(Nej kanske ändå inte?)
Det stämmer ganska bra. De har helt rätt kan jag tycka. Okvädesord säger faktiskt mer om den som säger det.
Det bästa sättet att hålla sig till sakfrågan är att BLUNDA för okvädaren. Svårt och jättesvårt!
Risk att bli den störste skymfaren av alla till slut.
Det står om det i Bibeln också. Hur du skall undvika detta. Svårt ja eftersom du inte är mer än människa.
Gud ruskar antagligen av sig det och förlåter det. Då man skickar okvädesord till honom.
Antagligen lille Fan själv som gottar sig åt det och slår sig på magen...
Profetiorna säger ju att det skall komma många okvädare( kan jag också vara)