Citat:
Ursprungligen postat av
MRONELAW
Genom bättre kompetens på Moderatorer.
Moderatorer som katolska anjoh66 nyttjar "myndighetsmissbruk" som metod vilket leder till helvetet.
OPARTISKA moderatorer leder till ett bättre forum.
Ja det ska inte gå att berätta mitt-livs-historia, och komma igenom med att peta in ett "jagber till gud", han är en jävel och en fan.. men jag"tror-på-honom"
Dvs att halleluja och missionera gud, är INTE att dryfta frågeställningar av teologisk karaktär, det har förpestat forumet nåt så horribelt att den som håller sin känsla som tillräcklig... den förtjänar att bemötas med ateismens smockor.
Då ateism, ledigt sorterar under Religion, detta då religionernas väg mot vetenskap.. varit hårt kantad av djupa meningsskiljaktigheter, man ska förstås som medlem försöka navigera skickligt off topic, att det framgår att man ämnar göra en kort utveckling, och det är inte så lätt alltid.
Men att det ska bli liksom elitistiskt så till slut enbart bibelskole-elever, kan sätta sig och dra vilket dravel som helst, så länge mannualen är bibel, eller koranister som gjort inget mktmer i sina liv än spottat på samhället och haft koranen som "motvikt", det går inte det heller.
Dock, att ha min persona, som referensen.. är URUSELT.. har pågått så länge att det nästan äcklar en.
Vore det inte så, skulle t.ex mina inlägg bli fina prydliga och hålla måttet betydligt mer kompakt och läsbart för vilken dyslektiker som helst - kan jag lova.
(tror jag)
Nej det är svinigt trist att låta patetiska relations-chattare ta över forumsutrymmet så som gjorts, inte för att det inte är okey att självklart ledig koppla av i samtals- form eller i dialogform, sjlävklart!! att det ska vara kul och vardagligt avkopplande samtidigt... måste få finnas tycker jag.
Dock.. är det inte samma som den moralistiska mycket snävt kärva, patetiska tongången som kunnat ses på sistone, där egot och skitsnackarkultur med narcissistiskt flams varit linjen, den är ett förjävla lågvattenmärke.
At heart. Jag står för detta & efterfrågar lite mogenhet, framförallt.