2015-04-02, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Alltså är nostalrius nedlagt eller nått? står bara disconnect dirr jag försöker logga inn, verkar hamna på nån test server

SET realmList login.nostalrius.org
SET realmName Nostalrius Begins
Citera
2015-04-03, 20:08
Medlem
Tshabalala.s avatar
sicket jävla mög, blev nyss bannad för hacking, ja ha ingen aning om vad jag ha gjort för att få denna perma bannad, questade lite i feralas sen BAM ban for life
Citera
2015-04-05, 19:32
Medlem
Började på Kronos 1 dag efter release och är extremt nöjd hittills. Är dock bara level 32 men har inte stött på en enda bugg eller liknande. Som det verkar är allting rätt scriptat och allt flyter på jäkligt bra. Ligger på stadiga 40ms konstant.

Synd att man inte testade Nostalrius när den släpptes så man kunde ha något att jämföra med, men jag är jäkligt nöjd med Kronos så tänker inte byta därifrån.
Citera
2015-04-06, 03:05
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tshabalala.
sicket jävla mög, blev nyss bannad för hacking, ja ha ingen aning om vad jag ha gjort för att få denna perma bannad, questade lite i feralas sen BAM ban for life
Wtf.. Beef med nån lr?
Säkert nån som reportat o de ba skitit i o kolla...
Ta kontakt med admins!
Citera
2015-04-23, 22:42
Medlem
Sokools avatar
En fråga till er som spelar Horde på Nostalrius:
Blir ni ofta gankade av alliance?
För min del så blir jag gankad av horde var jag än går när jag försöker lvla, vilket gör att det knappt går att lvla längre. Så fort man ressar dör man igen. Extremt jobbigt när horde till och med står på taken och gankar lowbies i Gadgetzan.
Citera
2015-04-24, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokool
En fråga till er som spelar Horde på Nostalrius:
Blir ni ofta gankade av alliance?
För min del så blir jag gankad av horde var jag än går när jag försöker lvla, vilket gör att det knappt går att lvla längre. Så fort man ressar dör man igen. Extremt jobbigt när horde till och med står på taken och gankar lowbies i Gadgetzan.
Yep, man blir gankad som horde också
Citera
2015-04-25, 20:26
Medlem
Finns det någon bra wotlk server?

Bra = kan inte köpa gear, under 100 i ping från sverige, någorlunda blizzlike (leveling rates kan vara högre än1x, men 1x stör inte)

Bör vara någorlunda hög population också.
Citera
2015-04-25, 20:51
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa

Bra = kan inte köpa gear, under 100 i ping från sverige, någorlunda blizzlike (leveling rates kan vara högre än1x, men 1x stör inte)

Lirade lite på dalaran-wow tidigare, helt ok.
Citera
2015-04-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa

Dalaran wow kryssar in ganska fint där förutom att spelarbasen inte är fruktansvärt hög. Det kan ju iofs vara lite mysigt att det blir ett litet community där folk känner igen varandra, men om du räknar med siffror som t.ex. Molten har så kommer du bli besviken.
Citera
2015-04-26, 16:33
Medlem
Sokools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutNilegard
Yep, man blir gankad som horde också

Fast ser aldrig att Alliance står och campar flightmasters i 48-60 zones
Citera
2015-04-29, 10:47
Medlem
Tjena boys! Aldrig lirat private server innan och börjar tröttna lite på dagens wow. Förstår hur man laddar ner skiten och allt det, men hur funkar det med Addons? Fattar ingenting av spelet utan mina addons haha... Tacksam för svar!
Citera
2015-04-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.i.T.B.R
Tjena boys! Aldrig lirat private server innan och börjar tröttna lite på dagens wow. Förstår hur man laddar ner skiten och allt det, men hur funkar det med Addons? Fattar ingenting av spelet utan mina addons haha... Tacksam för svar!

På de forum som hänger ihop med respektive server och version finns ofta länkar till de addons som man kan använda sig av. Det är viktigt att man använder sig av den version av addon som är anpassad för just den patch som man spelar, så om du t ex spelar vanilla, vilket väl oftast är 1.12.1 så får man leta efter addons till just 1.12.1. I övrigt är det inga större problem och det står oftast utförligt hur du ska göra på respektive servers hemsida, vilket oftast handlar om att registrera sig där, ladda ner rätt expansion, gå in och ställ in realmlistfilen på deras server, logga in och kör. Ha kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in