Efter att ha följt denna tråd ett tag nu är det dags för min första recension.
Har varit aktiv thaimassage kund sedan något år tillbaka. Det började med att jag var stel i kroppen och behövde mjukas upp, uppskattade det vänliga mottagandet och den behandling jag fick. Efter att ha besökt salongen 3 gr fick jag erbjudande om extra tjänster, vilket innebar att upplevelsen blev komplett och jag blev fast.
Ett år senare har det blivit en spännande lustfylld hobby att söka upp för mig nya salonger och massöser.
En av mina bättre upplevelser hittills var ett besök för någon vecka sedan.
Jag hade åkt förbi salongen centralt i stan där jag förstått att de också erbjöd soapy massage i kombination med bubbelpool. Steg in i salongen och frågade om tid fanns för massage i poolrummet, där fanns 3 lediga tjejer varav den i mina ögon riktiga snyggingen klev fram och svarade javisst, då vill jag ha dig sa ja och hon gav mig en misstänksam blick och ett leende. Betalade och blev av snyggingen visad till ett riktigt fräscht poolrum med dämpad belysning.
Fick handduk och badrock och ombads duscha innan massagen. Efter duschen la jag mig på mage nacken på bänken och väntade. Liten stund senare kommer hon in iklädd en tunn tajt t-shirt och korta shorts, under tröjan putar två av det största bröst jag sett på en så liten tjej, rumpan är liten och riktigt skönt välformad, hon är en 9 poängare.
Hon börjar med att skölja av mig med lagom varmt vatten och tvålar in min kropp, sköljer och börjar massera med olja, känslan av det varma vattnet i kombination med den lagom hårda massagen är bättre än vad jag tidigare upplevt, jag glömmer nästan bort snyggingen som masserar.
Halvtid och dags för nästa sida, samma procedur varmvatten tvål och hennes små händer över min kropp, nu blir behandlingen mer när gången och jag kan inte slita mina ögon från hennes sjukt sexiga bröst, soldaten har nu vaknat till ordentligt.
Jag njuter av behandlingen och lägger min ena hand på hennes rumpa och klämmer lite försiktigt. Hon reagerar direkt med att lägga handen på soldaten och fråga om jag vill HE, jag ler och frågar vad hon vill ha, ingen lång förhandling men ber också om att få se och röra hennes mega tuttar. Hon klär av sig den tajta tröjan och ut kommer två helt fantastiska sillisar. Hon runkar jag tar lite olja på hennes behag och kommer tyvärr för snabbt.
Bästa upplevelsen hittills