2015-04-24, 09:46
Medlem
han?....hon?
Citera
2015-04-24, 12:04
Medlem
Har du lässvårigheter , så kan man få hjälp med det åxå .

Damerna på den salongen är överlag mycket trevliga å gör allt för att man bli " happy ".
Citera
2015-04-25, 20:26
Medlem
Besöker samma gamla vanliga salong. Min vanliga massör ler, och säger att idag ska du få lite annorlunda massage. Blir invisad på rummet och när jag ska näcka så blir jag inte riktigt lämnad ifred. En ny tjej tittar på mig och efter en liten stund inser hon, att hon också måste anpassa kläderna efter situationen. Hon har precis kommit till Sverige, och är klädd i jeans och en sidenblus. Hon går ut och säger att hon strax är tillbaka.

Då kommer hon tillbaka, och nu har jeansen åkt av, så det är samma ganska vida sidenblus och röda trosor. Säger på engelska att hon landat i Sverige för några timmar sen, och att jag är hennes första kund. Som vanligt är det svårt att gissa ålder på thai-kvinnor, så min gissning på 30 ska plussas på med sju. Inser efter bara en minut att hon verkligen kan massera så nu börjar en riktigt bra massage. Det är ingen teasmassage men inte heller rädd för att komma nära paketet. Med andra ord en riktigt bra massage.

Det är en riktigt mysig stund, med mycket skratt, och ett leende kan vara sexigt. Efter 35 minuter är det dags för vändning. Är det något du vill göra frågade hon. Efter lite diskussioner om vilket pris hon kunde tänka sig, och vilket jag kunde tänka mig. Hon går ut och hämtar en kondom. Hon klär av sig och när hon ska klä på den stolta soldaten så funkar det inte så bra. Får ta över och dra på honom regnrocken själv. Hon har inte tagit av sig sidenblusen, utan bara trosorna. Ber att hon ska näcka helt, och hon berättar att hon skäms över sin kropp, och visst syns det lite på magen att hon fött minst ett barn, men som sagt, ett leende och skratt är ofta sexigt. Nu visar hon att hon också är en riktigt kåt kvinna. Efter några minuters ridande känner jag att hon får sin första orgasm. Detta är troligen ingen fejk utan äkta vara. Efter ytterligare några minuter får hon en andra, och denna gång kan jag inte hålla mig. Det roliga är över och hon städar bort resterna av kondomen och tvättar av mig med en halvljummen handduk.

Får en kram men ingen fråga om jag vill ha massage resten av tiden. Struntar i det hela, för jag är ganska nöjd.

När jag kommer ut från rummet så tittar tjejerna som sitter där och ler. Vi vet vad som pågått.
Citera
2015-04-27, 21:55
Medlem
wh0res avatar
Lite Off-Topic raderat och någon varning utfärdad till en lycklig ny ägare...
Det moderatormeddelande som finns i tråden och syns varje gång man skriver inlägg gäller alltså, det är inget skämt även om det är skrivet i april.

Det här är en tråd för recensioner av thaimassage samt frågor och kommentarer om andra användares recensioner. Vill man skriva recensioner om andra användare så är man verkligen i fel tråd...

/Moderator
Citera
2015-04-27, 23:04
Medlem
kpcs avatar
Länge sedan man fick någit så gick till ett ställe där en av mina favvomassöser brukade jobba men 'försvann' för något år sedan. Ny donna där inna runt 40 och satt kroppsbyggnad och inte den skönaste mina ögon skådat. Massagen gick inte att klaga på, de vanliga snuddningarna och frågan om massage där med. Behövde bara nicka. Hon satte sig grensle och började med en riktigt skön behandling.
Tog inte många minuter innan det sprutade. Så långt allt som normalt men sedan lägger hon sig på min bröstkorg och stirrar mig djupt i ögonnen, kändes som en evighet å hon sa inte ett ljud. Hon flyttade sig närmare mitt huvud fortsatte stirra och jag visste inte om hon skulle säga npgot eller kyssa mig. Där låg hon och stirrade några minuter och gör lig väldigt nervös.
Till slut avslutas massagen med lite stretchövningar och jag småskyndar mig därifrån. Katten vet om jag vågar mig dit åpgon gång igen, fick lite psykopatvibbar...
Citera
2015-04-28, 12:45
Medlem
Hej,

Det var ett tag sedan jag skrev mina recensioner om salong X trots några nya besök och mitt allra sista gjordes för ett par veckor sedan. Ganska snabbt har stället blivit otroligt populärt och en av de senaste gången jag var där så påminde det mest om IKEA en löningshelg. Är kundtrycket stort riskerar man att få ett bås där det är otroligt lyhört och dessutom vimlar det av olika tjejer där och det har blivit lite för mycket löpande band.

Åtminstone nio stycken olika massöser av blandad kvalitet har jag identifierat och med det sagt så har mitt intresse för stället falnat ganska snabbt.

Majoriteten av tjejerna är riktigt trevliga, snygga och utför tjänsterna med kvalité. Så, får man rätt tjej och kommer dit vid en tidpunkt då det är mindre folk kan jag fortfarande rekommendera stället, men för egen del har jag således tröttnat. Anledningen till mitt sista besök var att det var min absoluta favoritmassös sista vecka innan hon skulle resa tillbaka till Thailand och jag hade mer eller mindre lovat henne att komma förbi.

Jag hade kommit överens med henne att komma en halvtimma före stängningsdags och när jag äntrade lokalen kunde jag nöjt konstatera att den var tom på övrigt folk (inga herrskor uppradade i entrén) och att D var den enda massösen kvar. När hon såg mig kastade hon sig om min hals och gav mig en blöt puss och verkade uppriktigt glad att se mig. Hon höll på att tvätta handdukar och frågade om jag ville ha en öl. Hon hade själv påbörjat en eftersom hon skulle gå ut senare på kvällen och jag undrade om jag skulle gå igen eftersom hon i så fall skulle bli sen. Men det ville hon inte och jag tackade ja till ölen och sedan gick vi in i massagerummet. Där satt vi en stund och snackade om hennes förestående resa och om livet i allmänhet i Thailand. Hon gick och hämtade två öl till (och snart ytterligare två till) och jag kunde konstatera att hon höll samma tempo i drickandet som jag och lilla D började bli smått salongsberusad och rejält fnittrig. Däremot verkade hon inte speciellt sugen på att utföra några som helst massagetjänster. Just då kom jag också på att jag inte hade betalat något för den sedvanliga massagen och tänkte skit samma, men när jag betraktade den undersköna kvinnan kände jag ändå att jag ville ha henne, där och nu, helt och hållet.

Jag började därför antyda att det var dags att göra någonting annat och gav henne en kyss som hon svarade på. Det blev mer och mer avancerat och ölen hade säkerligen hjälpt till ganska bra att få hennes hämningar att släppa rejält. Hon var helt enkelt sjövild och uppförde sig som om hon inte hade fått kuk på flera år. Hon sög, kysstes, for runt och la sig på mig och stönade. Till slut fiskade hon upp en kondom som jag trädde på och tog henne bakifrån. Jag var inte supertänd eftersom det hade gått lite väl fort och jag var faktiskt lite road av situationen, även om jag kände att jag faktiskt var halvt förälskad i kvinnan. När hon sedan vände upp sin snygga bakdel och jag hade trängt in i henne kändes det riktigt bra och jag började pumpa tills jag kom ett par minuter senare.

Det var således snabbt överstökat, men jag var nöjd och D gick och hämtade två öl till. Samtidigt slog det mig att vi inte hade pratat pengar överhuvudtaget. Jag gav henne därför den vanliga summan som hon tacksamt tog emot, men jag vet faktiskt inte vad eller om hon hade förväntat sig något. Jag önskade henne en trevlig resa och hon sa att hon eventuellt skulle komma tillbaka i höst.

Ute ur salongen kunde jag bara konstatera att Stockholms thaimassagemarknad har blivit av med en av de bättre massöserna som jag har stött på och att jag bara kunde hoppas på att hon återvänder. Då kanske jag ska besöka Salong X igen.
Citera
2015-04-29, 00:34
Medlem
Besökte ett ställe strax utanför tullarna idag. Ett ställe där ja besökte endel för cirka två års sen, blev ett besök med en kompis för tre veckor sen men idag gick jag själv. Stället har äldre damer vilket jag gillar, dom är bättre och visare på alla sätt och billigare. Jag tog en dusch först för ja hade tränat innan. Jag va ensam kund just då så ja la mig ner på madrassen näck. Massagen va helt okey efter vändning och lite teasing frågade hon om min lem ville ha massage också. Ja, svarade jag, hon tog upp tre fingrar och jag svarade ja hade bara två. Accepterat.

Hon teasade mig i fem minuter innan hon började dra i den, jag blev helt spräng kåt. Så ja sa lyssna och gjorde knull tecknet till henne hon sa no no!. Jag visade upp tio fingrar
Pengar pengar vad gör folk inte för pengar. Hon säger okey pengar först. Jag råkade ha ett par tusen i plånboken så ja tänkte jag ger henne en fem hundring och mina resterande 200. Gav henne och höll andan, hon såg ut som ett frågetecken de va ju 700 istället för 1000. Jag spelade bara dum, hon ler bara. Jag kommer bäst överens med äldre kvinnor.
Undrade om de blir kondom, vips trollade hon fram en kondom i handen ja såg aldrig henne ta fram den. Hon trädde på kondomen på min stenhårda styva lem, jag skulle haft längre förspel med henne för ja gillade hennes kurviga kropp.

Jag uppskattar henne att vara 50 bast, definitivt äldsta kvinnan jag haft sex med. Jag lägger henne på rygg och trycker på missionären, hon va så jävla skön så ja försöker sakta ner tempot men ja kommer på kanske två minuter. Aldrig gått så fort förut med kondom. Vi klär på oss och jag smiter ut och skönt att ingen satt på soffan och skönt att ingen såg mig gå ut från stället också haha.
Kanske kommer tillbaka.
Citera
2015-04-29, 02:03
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyramaskiner
Besökte ett ställe strax utanför tullarna idag. Ett ställe där ja besökte endel för cirka två års sen, blev ett besök med en kompis för tre veckor sen men idag gick jag själv. Stället har äldre damer vilket jag gillar, dom är bättre och visare på alla sätt och billigare. Jag tog en dusch först för ja hade tränat innan. Jag va ensam kund just då så ja la mig ner på madrassen näck. Massagen va helt okey efter vändning och lite teasing frågade hon om min lem ville ha massage också. Ja, svarade jag, hon tog upp tre fingrar och jag svarade ja hade bara två. Accepterat.

Hon teasade mig i fem minuter innan hon började dra i den, jag blev helt spräng kåt. Så ja sa lyssna och gjorde knull tecknet till henne hon sa no no!. Jag visade upp tio fingrar
Pengar pengar vad gör folk inte för pengar. Hon säger okey pengar först. Jag råkade ha ett par tusen i plånboken så ja tänkte jag ger henne en fem hundring och mina resterande 200. Gav henne och höll andan, hon såg ut som ett frågetecken de va ju 700 istället för 1000. Jag spelade bara dum, hon ler bara. Jag kommer bäst överens med äldre kvinnor.
Undrade om de blir kondom, vips trollade hon fram en kondom i handen ja såg aldrig henne ta fram den. Hon trädde på kondomen på min stenhårda styva lem, jag skulle haft längre förspel med henne för ja gillade hennes kurviga kropp.

Jag uppskattar henne att vara 50 bast, definitivt äldsta kvinnan jag haft sex med. Jag lägger henne på rygg och trycker på missionären, hon va så jävla skön så ja försöker sakta ner tempot men ja kommer på kanske två minuter. Aldrig gått så fort förut med kondom. Vi klär på oss och jag smiter ut och skönt att ingen satt på soffan och skönt att ingen såg mig gå ut från stället också haha.
Kanske kommer tillbaka.

gött där!
körde på en mif jag också ca 50 bast
svårt se older
var utanför tullarna norr stan ca 3 st damer där mellan 30 till 50 tror jag.
men fick den ällsta
Hade tipps från en TM kolega hon skulle vara bra med sköna sillias som jag fick se senare
blev ett nice avslut Bombom med B2B
pix total som alltid tar 2h massage 1500
Citera
2015-04-29, 09:18
Medlem
Efter att ha följt denna tråd ett tag nu är det dags för min första recension.

Har varit aktiv thaimassage kund sedan något år tillbaka. Det började med att jag var stel i kroppen och behövde mjukas upp, uppskattade det vänliga mottagandet och den behandling jag fick. Efter att ha besökt salongen 3 gr fick jag erbjudande om extra tjänster, vilket innebar att upplevelsen blev komplett och jag blev fast.

Ett år senare har det blivit en spännande lustfylld hobby att söka upp för mig nya salonger och massöser.

En av mina bättre upplevelser hittills var ett besök för någon vecka sedan.

Jag hade åkt förbi salongen centralt i stan där jag förstått att de också erbjöd soapy massage i kombination med bubbelpool. Steg in i salongen och frågade om tid fanns för massage i poolrummet, där fanns 3 lediga tjejer varav den i mina ögon riktiga snyggingen klev fram och svarade javisst, då vill jag ha dig sa ja och hon gav mig en misstänksam blick och ett leende. Betalade och blev av snyggingen visad till ett riktigt fräscht poolrum med dämpad belysning.

Fick handduk och badrock och ombads duscha innan massagen. Efter duschen la jag mig på mage nacken på bänken och väntade. Liten stund senare kommer hon in iklädd en tunn tajt t-shirt och korta shorts, under tröjan putar två av det största bröst jag sett på en så liten tjej, rumpan är liten och riktigt skönt välformad, hon är en 9 poängare.

Hon börjar med att skölja av mig med lagom varmt vatten och tvålar in min kropp, sköljer och börjar massera med olja, känslan av det varma vattnet i kombination med den lagom hårda massagen är bättre än vad jag tidigare upplevt, jag glömmer nästan bort snyggingen som masserar.

Halvtid och dags för nästa sida, samma procedur varmvatten tvål och hennes små händer över min kropp, nu blir behandlingen mer när gången och jag kan inte slita mina ögon från hennes sjukt sexiga bröst, soldaten har nu vaknat till ordentligt.

Jag njuter av behandlingen och lägger min ena hand på hennes rumpa och klämmer lite försiktigt. Hon reagerar direkt med att lägga handen på soldaten och fråga om jag vill HE, jag ler och frågar vad hon vill ha, ingen lång förhandling men ber också om att få se och röra hennes mega tuttar. Hon klär av sig den tajta tröjan och ut kommer två helt fantastiska sillisar. Hon runkar jag tar lite olja på hennes behag och kommer tyvärr för snabbt.

Bästa upplevelsen hittills
Citera
2015-04-29, 13:22
Medlem
Återigen varit på på salong i de södra delarna av hbg😀
Dagens första kund verkar det som lugnt och skönt
Beställer mixmassage 1 Tim och betalar Blir anvisad till ett rum av en massös som jag blivit knådad av innan. Massagen är behaglig men tydligt är att mina ljumskar krånglar för där är hon mycket noggrann 😙. Vändning kommer och massagen fortsätter ännu mer noggrannare än på baksidan och det slutar med näckning från hennes sida och FS enbart för att hon älskar mig😇 som vanligt. Provar på ett antal ställningar tills det visslar i trumpeten och njuter av varje sekund
Avslutar med avtorkning med varm handduk och en kort kramstund. Det var vad jag behövde idag. Återbesök kommer det absolut bli😀😀 vad gör man inte för kärleken 💕💕
Citera
2015-05-01, 16:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeKeAn
Återigen varit på på salong i de södra delarna av hbg😀
Dagens första kund verkar det som lugnt och skönt
Beställer mixmassage 1 Tim och betalar Blir anvisad till ett rum av en massös som jag blivit knådad av innan. Massagen är behaglig men tydligt är att mina ljumskar krånglar för där är hon mycket noggrann 😙. Vändning kommer och massagen fortsätter ännu mer noggrannare än på baksidan och det slutar med näckning från hennes sida och FS enbart för att hon älskar mig😇 som vanligt. Provar på ett antal ställningar tills det visslar i trumpeten och njuter av varje sekund
Avslutar med avtorkning med varm handduk och en kort kramstund. Det var vad jag behövde idag. Återbesök kommer det absolut bli😀😀 vad gör man inte för kärleken 💕💕

Jag säger bara en sak....Nurumassage, herre jävlar vilken kick
Vill bara dit igen.
Citera
2015-05-05, 22:52
Medlem
Återvänder till salongen med den nytillkomna kvinnan, som jag inte ens tog namnet på sist. Det var hon och en yngre tjej i salongen, inte riktigt lika många som brukar sitta där. Hon ler stort när hon ser mig, och säger my first customer. Frågar om hon har tid att massera och det var inga problem. Betalar och blir invisad på ett rum. Startar med en dusch, klibbig efter att ha jobbat hela dagen. För den som tycker att det känns konstigt att näcka, så är tipset, ta en dusch innan massagen. Då är det ändå konstigare att klä på sig kalsonger innan massagen.

Hon Börjar återigen med en väldigt skön massage, men efter ett tag var det lite mer teasing än sist. Dock var detta vad jag behövde efter en skitdag på jobbet. Känns inte som någon brådska alls, så jag ligger bara och njuter av hennes händer. Hon beklagar sig lite, att det är lite för kallt i rummet, för kallt i Sverige och för lite kunder. Massagen fortsätter och den är verkligen skön, hon använder uppvärmd olja och skulle jag vara en katt skulle jag spinna högt.

Efter en 35 minuter är det dags för vändning, och nu blir teasingen lite tydligare men fortfarande lika skön. Hon är för dagen klädd i jeansshorts, och nu börjar hon glida upp och ner för mitt underben samtidigt som hon masserar. Efter att hon masserat mitt ena ben, så börjar hon på nästa. Nu kommer frågan, om jag vill ha någon extra-tjänst idag. Säger att jag kan tänka mig samma deal som sist, lite boom-boom till samma pris som sist. Ett enligt henne väldigt reapris men vi är ändå överens.

Hon dimmar ljuset lite mer och går och hämta en kondom. Kommer tillbaka och börjar klä av sig. Återigen skäms hon lite över magen, men det är en vacker 37 årig kvinna med snygg häck och lagom stora naturliga bröst. Hon drar upp mig i sittande ställning och glider in i min famn. Lyckas på något sätt klä soldaten trots att hon sitter framför mig och har händerna bakom ryggen. Lättar lite på rumpan och lyckas styra in soldaten direkt. Samtidigt kan jag smeka henne mellan benen och över brösten. Hon gnyr ganska högt.

Det tar maximalt två minuter och nu sitter hon och rider mig snabbt, hittar nya sätt att massera pungen samtidigt och nu är det ingen tvekan om att det hörs vad vi håller på med, och det är hon som låter mest. För att inte spruta redan nu, avbryter jag, och lägger henne på rygg för att börjar en missionär. Nu tror jag att hon får en riktig orgasm, eller så bör hon få en Oskar. Hon låter allt mer och jag funderar på hur mycket som hörs ut från rummet.

Återigen är det nära att det ska gå, så jag avbryter för tillfället och lägger mig ner på rygg. Hon sätter sig och rider med rumpan mot mig. Det smakar på bra och nu är det bara att ge upp och spruta kondomen full.

Nu har du en minut kvar av din tid, vilken timing, säger hon och ler stort.

Tar tacksamt mot det vanliga glaset med vatten, och går nöjd ut från salongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in