2015-04-17, 21:33
Medlem
pwbothas avatar
Får väl dela med mig om mitt nya ställe i den stora staden i söder, ni vet där man kan spela fotboll !
Fick tips från FB-broder om ett ställe där det mesta kunde erbjudas. På menyn fanns B2B. Ringde lite innan och kollade ifall det var ledigt. Tog en timme, betalade och visades till ett rum med brits. Näckade och lade mig på magen. Dörren öppnades och in kom thaiflickan som tog betalt. kan vara i 25-års åldern. Hällde ut olja och sedan påbörjades B2B. Rätt upphetsande faktiskt, kasade runt på mig och man kunde känna hennes lilla könshår mot ändan samt brösten som trycktes mot rygg samt nacke. En liten fråga då och då om "everything OK ?" . Efter kanske 25 minuter var det dags för vändning och då kom frågan ifall vi skulle hitta på ngt annat.........
eftersom en timme B2B kostade 1000 hade jag bara 200 kr kvar. Hon var nog rätt sugen för hon gned picken mot sig hela tiden och i bland gled den in . Det slutade med HJ för 200 kr .

Efteråt blev det dusch för att få bort all olja. hon följde med in i duschen och hjälpte till att tvåla in mig. När hon höll på med lårens framsida lutade hon sig fram och tog en liten BJ på några sekunder .

Fasiken, hit måste jag igen.
Citera
2015-04-17, 22:20
Medlem
Hej på Er,

Jag har länge läst här på forumet om allt möjligt..och gärna om thaimassage.
Jag gick för ett par år sen till en thaimassös som jag ofta gick förbi om dagarna när jag var i stan på jobb. Hon satt där och såg söt ut så jag bestämde mig för att gå dit... Det tog 4-5 besök men sen smälte isen och då blev det annat...dock bara händer men jävligt bra. Så...jag har varit nöjd med det stället och gått dit nån gång ibland.. Jag har varit på några andra salonger men som inte visat minsta antydan till extra men dock jävligt bra massage!!! Sen ett par dagar så blev jag sugen på massagen och började googla, ville prova nåt nytt ställe. Det var dock massage jag ville ha men tanken om extra fanns där..
Åkte på vinst och förlust förbi en salong som jag hittat på nätet... Klev in, väldigt glatt och trevligt mottagen....4-6 tjejer där. Valde olje massage 1 timme... Går in i rummet, klär av mig naken, lägger mig på mage på en uppvärmd madrass (skönt). Efter nån minut kommer tjejen in....och låser dörren! Ok, nu kör vi tänkte jag... :-) Hon börjar massera rygg, axlar, rumpa, ben, rumpa, rumpa, rygg, rumpa, pung, rumpa.....ni fattar vad som var på G. Sen blev det vändning och då såg hon att det rann lite försaft från polarn....inte gråta sa hon....massage där? Ehh....ok... -vad vill du ha? Sa hon... Vad gör du? -igen, vad vill du ha?? Gick där ifrån nöjd kort o gott...
Citera
2015-04-18, 20:04
Medlem
pwbothas avatar
Den stora staden i söder där man kan spela fotboll är INTE Stockholm
Citera
2015-04-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pwbotha
Den stora staden i söder där man kan spela fotboll är INTE Stockholm
Madrid?
Senast redigerad av leosthlm 2015-04-19 kl. 12:25.
Citera
2015-04-20, 20:42
Medlem
Tjena, tänkte kolla om det är någon på detta inlägget som besökt något av ställerna i Mölndal och om det var något att ha?
Citera
2015-04-21, 21:00
Medlem
Tips från coachen, ringer o bokar X innan besök. Kommer in, har alldrig sett X utan bara hört talats om X. Sedvanlig rutin innan, X kommer in och pussar mig på örat och säger "kul att du är tillbaka"? Har alldrig varit där..Men det vet ju inte X, bara rida på vågen.. Massagen var väll sådär, mycket underarmar mer åt ålning på mig? Vid vändning så är det inte mycket tvivel om vad som komma skall ingen förhandling eller något utan X börjar själv suga av mig, nu börjar X även klä av sig. X fortsätter att suga & slicka på pung & upp över skaftet. Nu regält hård, på med gummi sedan upp i ritt, ett par ställningar averkas innan man man får ge hän... Jaha då har man varit med en LadyBoy.....
Citera
2015-04-21, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Tips från coachen, ringer o bokar X innan besök. Kommer in, har alldrig sett X utan bara hört talats om X. Sedvanlig rutin innan, X kommer in och pussar mig på örat och säger "kul att du är tillbaka"? Har alldrig varit där..Men det vet ju inte X, bara rida på vågen.. Massagen var väll sådär, mycket underarmar mer åt ålning på mig? Vid vändning så är det inte mycket tvivel om vad som komma skall ingen förhandling eller något utan X börjar själv suga av mig, nu börjar X även klä av sig. X fortsätter att suga & slicka på pung & upp över skaftet. Nu regält hård, på med gummi sedan upp i ritt, ett par ställningar averkas innan man man får ge hän... Jaha då har man varit med en LadyBoy.....

Grattis! Blev det sedan en dusch a la Crying Game?
Citera
2015-04-23, 07:46
Medlem
Var och testade en massage i Malmö igår. Fick en långbent sexbomb med lagom sillisar. Klädd I en svart minimal klänning.
Det började med en skön rygg/skink massage. Sen vidare ner över benen, fortfarande utan minsta snudd.....
Sen vändning och möts av ett jätteleende. Började massera armen och bara råkade lägga min hand på sin mus.
Det ena gav det andra och det slutade med en FS för 800:-. Hon började med att suga och tog hela mina 19 cm utan problem. Hon var grymt trång och lät lagom porrigt utan att överdriva. Så efter ett par ställningsbyten var det dags att avsluta.
Vi avslutade med lite mys och sen en gemensam dusch.

Enda nackdelen var att rummet var för varmt.

Massös 9/10
Massage 7/10
Avslut 10/10
Citera
2015-04-24, 04:02
Medlem
Har inte skrivit recension på länge, men fick kåtslag häromveckan, funderar på några ställen som FS, plockar ett säkert kort och en thaidam i ca 40 åldern med silisar är den enda på plats. Sedvanlig massage i ca 30 min innan hon börjar gräva. Vänder mig och hon frågar om en HJ, ofrän som jag alltid är så vill jag stoppa tasken i något. Så förhandlar full service, och slutar med att hon får ballen i röven när hon ligger på rygg med tre fingrar i fittan. Hon spottar på sina fingrar och börjar fingra sin klitta, gör allt för att inte komma efter några sekunder så jag börjar tokknulla henne med 3 fingrar och hon får sprutorgasm jag knullar henne i röven i ca 5 SEK innan jag också kommer, känner mig tväräcklad av all sörja överallt och lukt så kör jag svinto i duschen. Och springer hem, hon bad mig komma tidigare nästa gång så jag kunde pissa på henne :/ Jag har upplevt mycket men detta blir nog bra ett par månader över sommaren så man kan pricka av sjuka sexlekar
Citera
2015-04-24, 05:44
Medlem
FetRiggs avatar
Vet någon nåt mysigt ställe i skåne?
Citera
2015-04-24, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasosc
Var och testade en massage i Malmö igår. Fick en långbent sexbomb med lagom sillisar. Klädd I en svart minimal klänning.
Det började med en skön rygg/skink massage. Sen vidare ner över benen, fortfarande utan minsta snudd.....
Sen vändning och möts av ett jätteleende. Började massera armen och bara råkade lägga min hand på sin mus.
Det ena gav det andra och det slutade med en FS för 800:-. Hon började med att suga och tog hela mina 19 cm utan problem. Hon var grymt trång och lät lagom porrigt utan att överdriva. Så efter ett par ställningsbyten var det dags att avsluta.
Vi avslutade med lite mys och sen en gemensam dusch.

Enda nackdelen var att rummet var för varmt.

Massös 9/10
Massage 7/10
Avslut 10/10

Hade du rökt på ? Var du på Thaimassage?...LÅNGBENT sexbomb..om det nu inte var en LB. Lika sällsynt som älgar på Möllevången.
Citera
2015-04-24, 07:13
Medlem
Jag vet var han var . ( tips från mig ) å för å vara thai är hon nog lång ( ca .1,70-1,75 ) .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in