2015-04-28, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Hallå där nere #stackarsallsvenskan. Nu får ni #deltagarlag skärpa till er och anstränga er lite, annars blir det många #kränktabittrasupportrar.

För övrigt bör Astrid skjuta mer. Väldigt bra på det ryktas det om.

IFK Göteborg har ju en enorm plusstatistik på alla lag man hittills slagit och ifjol gjorde man hela 18 mål mot HIF (6-2), Åtvid (5-0) och Häcken (3-1) på GU samt Örebro borta (4-3). Luktar kris om Blåvitt i år
Citera
2015-04-28, 21:26
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Sista matchen nånsin på Strömvallen, jag kommer inte sakna den arenan...
Du är ju dum i hela huvudet, fan är det för fel på dig? Stömvallen som är så jävla fin.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det är väl jag och Bornet då...
Haha.
Citera
2015-04-28, 22:19
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbo1987
IFK Göteborg har ju en enorm plusstatistik på alla lag man hittills slagit och ifjol gjorde man hela 18 mål mot HIF (6-2), Åtvid (5-0) och Häcken (3-1) på GU samt Örebro borta (4-3). Luktar kris om Blåvitt i år
Bortamatchen mot Häcken ifjol slutade 1-1, så vi ligger plus två poäng. För övrigt hade vi minusstatistik mot HIF inför gårdagens match, nu är det helt lika.
Citera
2015-04-29, 00:19
Medlem
Fråga till alla regelkunniga: Varför blir det inte avblåst för tillbakaspel när Häcken nästan gjorde självmål nu senast? Kommer som punkt 1 på länken.

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/tv-topplistan-omgangens-snackisar---rosta-pa-din-favorit-1/
Citera
2015-04-29, 00:36
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Fråga till alla regelkunniga: Varför blir det inte avblåst för tillbakaspel när Häcken nästan gjorde självmål nu senast? Kommer som punkt 1 på länken.

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/tv-topplistan-omgangens-snackisar---rosta-pa-din-favorit-1/
Beror det kanske på att bollen tar i stolpen? Då har en ny situation uppstått och därför får Källqvist ta bollen utan att det blir frispark.
Senast redigerad av Otrolig 2015-04-29 kl. 03:21.
Citera
2015-04-29, 01:17
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Strömvallen är riktigt snygg ju, jag är bitter över att vi inte hinner dit en sista gång.
Ni har ju redan hunnit dit en sista gång.
Citera
2015-04-29, 07:55
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
"Lätt stressad konstaterar jag bara att vi i iaf några dagar är där vi hör hemma"... Kamratgården?

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Inte fan ligger ni 7:a?

Tror inte många människor på denna planet kommer sakna Strömvallen, ska bli desto mer intressant att spana in nya arenan.

Såklart sådana skämt skulle komma...

Den nya vore trevligt att besöka ja, får ju bli nästa år.

Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Du är ju dum i hela huvudet, fan är det för fel på dig? Stömvallen som är så jävla fin.
.

Fin att se på är en sak, men det innefattar ju "bara" den gamla sittplatsläktaren med pelare i vägen (vilket iofs får mig att sakna gamla gamla...) resten är ju för jävla tråkigt, sedan drömmer jag fortfarande mardrömmar om 0-5 på det stället...
Citera
2015-04-29, 08:43
Moderator
easy_dans avatar
Håll supporterdiskussionerna till (FB) Supportersäsongen 2015

/Mod
Citera
2015-04-29, 10:33
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Fast Vibe borde nog gjort åtminstone ett mål till på de chanser och halvchanser han skapade. Upplever honom som lite långsammare och mer obeslutsam hittills i år än vad jag tyckte han var ifjol. Sedan vart ju domaren sådär när han låter bli att blåsa straff andra gången Vibe kapas i straffområdet.

Han är ju trots detta bättre än de andra matcherna i år.
Framförallt uppträdandet efter slutsignalen kändes helt annorlunda, som om nåt släppt...
Citera
2015-04-29, 10:56
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Han är ju trots detta bättre än de andra matcherna i år.
Framförallt uppträdandet efter slutsignalen kändes helt annorlunda, som om nåt släppt...

Förvisso var det ett en märkbar skillnad mot Hif mot hur det sett i ut de tidigare matcherna. Men det förtar ändå inte det faktum att en del av de bollar han löpte på och inte han upp hade han hunnit upp ifjol och sannolikt även gjort mål på.

Tycker för övrigt att samtliga danskar uppvisade en betydligt bättre inställning nu än de gjort i de föregående två-tre matcherna. Kan de behålla fokus och inställning så har Blåvitt ett riktigt bra guldläge i år.
Citera
2015-04-29, 12:43
Medlem
LastCaresss avatar
Viktig match ikväll, Dif måste fan ta i från tårna. Jag förväntar mig nästan en plattmatch ikväll. Vinner vi så byter jag fan avatar till den här: http://www.fotbolldirekt.se/wp-content/uploads/2013/11/po1.jpg
Citera
2015-04-29, 14:39
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Viktig match ikväll, Dif måste fan ta i från tårna. Jag förväntar mig nästan en plattmatch ikväll. Vinner vi så byter jag fan avatar till den här: http://www.fotbolldirekt.se/wp-content/uploads/2013/11/po1.jpg
Är det en ung Pelle Olsson man skymtar? De märkliga ögonen avslöjar honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in