Citat:
Det finns fler än en eftersom alla grifts inte är likadana. Vissa har mer cc som är bättre mot vissa mobs, vissa satsar på mer glass cannon och skippar elites, andra förlitar sig på pylons etc.
Det finns visst variation i toppen. Jag mainar wizard så vi tar det som exempel. Det finns både ranged och melee tal'rasha. Och inom melee så kör vissa med etlich + TR-gloves, medan andra kör TR-neck med TnT. Enforcer gem vs poison vs EA. Blizzard vs cold meteor. Electrocute vs flame blades vs shock pulse. Alla varianter återkommer titt som tätt i toppen.
50 med sunwuko? Dashing tar ju 56+ redan. Jag tycker att det är för stor skillnad för att vara ett bra alternativ.
Det finns visst variation i toppen. Jag mainar wizard så vi tar det som exempel. Det finns både ranged och melee tal'rasha. Och inom melee så kör vissa med etlich + TR-gloves, medan andra kör TR-neck med TnT. Enforcer gem vs poison vs EA. Blizzard vs cold meteor. Electrocute vs flame blades vs shock pulse. Alla varianter återkommer titt som tätt i toppen.
50 med sunwuko? Dashing tar ju 56+ redan. Jag tycker att det är för stor skillnad för att vara ett bra alternativ.
Det handlar ju fortfarande om matematik så nej det finns ingen variation. Även om du räknar med att du kommer få en viss variation så kommer det fortfarande finnas ett utfall som är bättre än de andra alternativen, även om det handlar om 0.1%
Men det var ju just min poäng. De flesta skiter i leaderboards och spelar för att ha kul. Förstår därför inte att du kan förkasta sunwuko, grift 50 är högt för gemene man och det är ingenting man "bara gör" heller med dash utan du behöver fortfarande gear. Tror inte det finns en enda spec på en enda klass där du kan göra 50 med förutsättningarna "jag har rätt delar med okej stats, non-ancient och level 25 gems" du behöver fortfarande vara optimerad för att komma så högt oavsett vilken spec du väljer och det är väl där motivationen svajar för många att fortsätta grinda när det bästa du kan hitta är typ ett par nya gloves med 1% mer crit!!!! (exempel)
Citat:
Var väl GR60 om jag inte är helt ute och cyklar som vart tagen Solo på US servern med Nats?
Non-season iofs, men det kvittar helt och hållet då Setet vart omgjort samtidigt för Season och Non-season.
Sen som jag nämnt tidigare, nya Unholy-set för DH är så sjukt OP, solo som grupp.
Både med och utan Kridershot tom.
DH är lite som Orlash, totalt OP förut, ännumer OP nu
Non-season iofs, men det kvittar helt och hållet då Setet vart omgjort samtidigt för Season och Non-season.
Sen som jag nämnt tidigare, nya Unholy-set för DH är så sjukt OP, solo som grupp.
Både med och utan Kridershot tom.
DH är lite som Orlash, totalt OP förut, ännumer OP nu

Jag har en ancient leonine(?) bow tror jag att det är? Den ger mer damage från entangling shot. Kör med den och MS full broadside nu. Funkar fint i grupp iaf inte provat det solo utöver lite T6. Hittade en non-ancient okej kridershot för nån dag sedan så provade slowball eftersom jag hade en ancient meticilous bolts men vet inte vad jag tycker..
Märkligt och lite svårt gameplay, vet inte om man måste ha en grupp med bättre cc eller bara köra högre grifts? Vi gjorde typ 43 och det mesta dör av MS. bollarna är så sega att de liksom inte hinner fram, alternativt blir det bara fel riktning osv på svårare mobs där folk dör/måste flytta sig hela tiden.
Skrotade den builden nu tills jag hittar en ancient krider iaf, är dessutom så sjukt less på sentry efter M6.
Vilken klass tycker du är roligast? I och med att DH och Monk båda använder dex så kan man spela båda dem och dela en del gear.
blandar alltid ihop de där två nya..