2015-04-27, 20:41
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Vad fan tror du om det hade varit Osten då? Alla i Skellefteå hade ju bajsat på sig simultant. Alltså 73 000 människor som skiter på sig samtidigt.

Fast känns inte så osannolikt att Osten skulle göra något liknande. Framförallt om det var någon invandrarkille som råkar illa ut.
Citera
2015-04-27, 20:52
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Fast känns inte så osannolikt att Osten skulle göra något liknande. Framförallt om det var någon invandrarkille som råkar illa ut.

Det är i sig helt otroligt att någon sportchef för ett SHL-lag står i bar överkropp och matar slag mot ansiktet på någon okänd mitt i natten. Det här är ju en skandal som saknar motsvarighet i svensk hockey. Händelsen finns ju för fan på film. Det går ju inte att snacka bort.
Citera
2015-04-27, 20:57
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Det är i sig helt otroligt att någon sportchef för ett SHL-lag står i bar överkropp och matar slag mot ansiktet på någon okänd mitt i natten. Det här är ju en skandal som saknar motsvarighet i svensk hockey. Händelsen finns ju för fan på film. Det går ju inte att snacka bort.

Var inte så seriös gällande Osten. Satans vad pinsamt för Evertsson. Borde väl vara nära foten nu.
Citera
2015-04-27, 21:36
Avslutad
Till skillnad från alla andra kärringar som skulle tacka och ta emot, vända röven i vädret och be packet kliva på, så ger Evertsson svar på tal. Härligt! Hoppas att han lyckades göra illa några av dem.
Citera
2015-04-27, 21:42
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thorak
mer en axelryktning, i och för sig så finns det en del här som skulle skita på sig om det var osten. så du har väl delvis rätt. Wikegård skulle definitivt göra det

Skita på sig eller veva likt en neanderthalare i barbröstad prakt? Tror svaret är ja på båda. Samtidigt. Osten är alldeles för smart för att spankulera redlös på stan mitt i natten.

Antar att denna diskussion också räknas som silly season-snack då Evertssons kontrakt med Växjö kan anses hänga löst. Fyfan vilken jävla grej, även om han är oskyldig så är den där komiska grottmänniskofilmen det enda man kommer att tänka på flera år framöver gällande Lakers. Ååååh Kristina - guldet blev till sand.
Citera
2015-04-27, 21:47
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Rajala lämnar Färjestad, dom har inte råd.
http://www.vf.se/sport/ishockey/rajala-lamnar-farjestad

Lär väl bli HV71 eller Luleå för honom.
Ryno istället för Rajala, eller hur man ser på saken, hur tänker kaffet egentligen? Ryno center iofs till skillad mot Rajala vet inte vad man ser för fördel. Har aldrig gillat långskånken Ryno, gjorde kasst intryck i både Dif och aik.
Citera
2015-04-27, 21:50
Medlem
B-Dawks avatar
Då Silly Season är den enda säsongen som pågår just nu i svensk hockey så lägger jag dit en 'viktigt-markering.

/Mod
Citera
2015-04-27, 21:51
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ryno och Johansson in, Rajala ut alltså. Vad tycker ni FBKare om det? Jag hade varit minst sagt upprörd över det beslutet.

Är det bara de spelarna så är vi väl inte så glada. Men säger Leffe att nu finns det inte mer plats i budgeten då räknar jag med att man presenterar någon spetsspelare ganska snart.
Citera
2015-04-27, 21:52
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Heikkinen inte långt borta från kontrakt. Ska ha skymtats utanför VIDA tidigare under förmiddagen.
Ja för fan in med en utlänning till! En sak tror jag iaf, att inte bygger ni någon ny dynasti ala saik!
Citera
2015-04-27, 21:59
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ähh va fan ge dej, vadå skandal? E fan inte mycket å hänga i gran, ett litet krogbråk bara. Jag skiter fullständigt i detta, Henrik Evertsson kommer att sitta kvar!
Citera
2015-04-27, 22:05
Medlem
cirkulationsplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leddan
Ja för fan in med en utlänning till! En sak tror jag iaf, att inte bygger ni någon ny dynasti ala saik!

Trodde du vi skulle sluta värva utlänningar bara för att vi tagit första guldet?
Skellefeteå är en förebild men det tar mer än ett guld att komma dit.
Citera
2015-04-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leddan

Med tanke på att Welch antagligen kommer lämna så byter man. Och jag gillade Heikkinen stark sist så, men han lär inte fylla upp Welch plats :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in