2015-04-27, 22:54
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Är det bara de spelarna så är vi väl inte så glada. Men säger Leffe att nu finns det inte mer plats i budgeten då räknar jag med att man presenterar någon spetsspelare ganska snart.

Kommer du ihåg hur alla rasade när jag ställde frågan om Färjestad hade ordning på ekonomin?
Citera
2015-04-27, 22:56
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leddan
Ähh va fan ge dej, vadå skandal? E fan inte mycket å hänga i gran, ett litet krogbråk bara. Jag skiter fullständigt i detta, Henrik Evertsson kommer att sitta kvar!

Vadå inte mycket att hänga i gran. Det där är ju sprängstoff. Evertsson är ju inte en huligan utan sportchef i en SHL-klubb. Det är ju såklart helt ohållbart att bete sig sådär.

Vore på ett sätt kul att se hur sponsorerna reagerar om Lakers envisas med att hålla fast i en sportchef som blivit dömd för misshandel.

Den enda utvägen är ju att man gör upp med motparten. Killen kan nog tjäna sig en rejäl hacka om han är smart.
Citera
2015-04-27, 23:03
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Kommer du ihåg hur alla rasade när jag ställde frågan om Färjestad hade ordning på ekonomin?

Alla? Var nog snarare någon enstaka användare som gjorde detta.

http://www.hockeysverige.se/2015/04/27/farjestads-stora-satsning-vi-maste-tala-om-for-hela-omvarlden-att-vi-ar-pa-g/

Sen tror jag att Färjestad klubbdirektör har lite bättre koll än vad du har. Han säger klart och tydligt att spelarbudgeten för kommande säsong ökar.
Citera
2015-04-27, 23:12
Medlem
VSVPs avatar
Har vi några rykten på vart Rajala tar vägen?
Tillåt mig drömma lite när jag ställer frågan; Fan, kan inte Brynäs hugga på Rajala då?
Citera
2015-04-27, 23:15
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VSVP
Har vi några rykten på vart Rajala tar vägen?
Tillåt mig drömma lite när jag ställer frågan; Fan, kan inte Brynäs hugga på Rajala då?

Betalar ni mest ja då spelar han i Brynäs, annars spelar han i det laget som betalar mer än er.
Citera
2015-04-28, 00:04
Medlem
Thains avatar
Citat:
Ja för fan in med en utlänning till! En sak tror jag iaf, att inte bygger ni någon ny dynasti ala saik!

Till skillnad från dig och många andra "hockeyintresserade", så skiter jag fullständigt i vilken nationalitet personen på isen representerar. Man representerar ett lag!

Håll dig till VM eller OS som du vill se lag fyllda med spelare från samma land.
Citera
2015-04-28, 00:45
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Till skillnad från dig och många andra "hockeyintresserade", så skiter jag fullständigt i vilken nationalitet personen på isen representerar. Man representerar ett lag!

Håll dig till VM eller OS som du vill se lag fyllda med spelare från samma land.
Eller så håller jag på mitt lag, vi har just nu 1 lituan(uppväxt i Stockholm), 1 amerikan, 1 finne och 1 norrbagge av 29 kontrakterade spelare och en stor majoritet av spelarna 21 stycken om jag räknade rätt e från Stockholmsområdet.
Citera
2015-04-28, 00:45
Medlem
wemas avatar
Forsberg, Händemark och Åslin lämnar LIF. Åslin hade jag hoppats på, men men, stor jävla suck.
Citera
2015-04-28, 00:58
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Forsberg, Händemark och Åslin lämnar LIF. Åslin hade jag hoppats på, men men, stor jävla suck.
Ingen kul sits för er leksingar just nu, men det blir så när man trillar ur. Det e bara bryta ihop å komma igen! Kommer ihåg när vi halkade ur, fy fan vad nattsvart det kändes, men det släppt mer å mer med tiden, det är nästan så jag saknar HA, men bara nästan.
Vilka skall vi nu fylla Globen tillsammans med, khk eller rövle?
Citera
2015-04-28, 01:06
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ingen kul sits för er leksingar just nu, men det blir så när man trillar ur. Det e bara bryta ihop å komma igen! Kommer ihåg när vi halkade ur, fy fan vad nattsvart det kändes, men det släppt mer å mer med tiden, det är nästan så jag saknar HA, men bara nästan.
Vilka skall vi nu fylla Globen tillsammans med, khk eller rövle?

Det där kan jag sedan länge, jag håller ju på LIF.
Citera
2015-04-28, 01:12
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
edit: orkar inte med det här.
Citera
2015-04-28, 01:14
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Det där kan jag sedan länge, jag håller ju på LIF.
Visst fan glömde det, att ni har vanan av att halka ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in