2015-04-25, 22:37
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VzOR
tjena vet inte om ni diskuterat det här innan men jag fick tag å några oxycodon 10mg från företaget acino.. hör å häpna ja slängde i mej en hel del borde blivit kraftigt myspys men inget hände kände av ytterst lite helt sjukt.. sen har ja oxycodon från actavis å Lanchester å dom kickar ju på som dom ska e det nån annan som tycker dom små röda lite avlånga oxycodonen från Acino som e keffa helt värdelösa blev sjukt besviken nån som vet varför detta hände?? jag har hög tolle men eftersom dom andra kicka från andra företag.. jag fick dom i utskrivet nu vägrar ja ta från det företaget när jag hämtar ut mina rakabajjsare... ok blir jävligt tacksam för svar ta hand om er kram hej då

Acino och lannacher är sämst imo.
Citera
2015-04-26, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Acino och lannacher är sämst imo.

förlåt om a e trög men vad är imo?? Lanchester eller va dom heter dom funkar ju men acino helt värdelös små röda avlånga me en spricka i fy fan va keffa svär slängde minst i mig 7-8st direkt hände inte ett shit kasta dom till elden tycker jag usch ve å fasa så dåliga dom va + man byggt upp förväntningar det skulle bli en mysdag men det blev jag jävligt varse om att så blev det inte blir sne bara jag tänker på den helvetets dagen ok jävligt tacksam för svar kram på er
Citera
2015-04-26, 19:49
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VzOR
förlåt om a e trög men vad är imo?? Lanchester eller va dom heter dom funkar ju men acino helt värdelös små röda avlånga me en spricka i fy fan va keffa svär slängde minst i mig 7-8st direkt hände inte ett shit kasta dom till elden tycker jag usch ve å fasa så dåliga dom va + man byggt upp förväntningar det skulle bli en mysdag men det blev jag jävligt varse om att så blev det inte blir sne bara jag tänker på den helvetets dagen ok jävligt tacksam för svar kram på er

In my opinion. Ja, tror nog att jag har förutfattade meningar om lannacher för dom är så jävliga att lösa.
Tråkigt att höra, nu vet du i alla fall att du aldrig mer ska köpa dom.
Citera
2015-04-27, 23:55
Medlem
Shuffless avatar
Är det vanligt att nikotin boostar oxy i alla dess former? Har gjort det för mig iallafall.
Citera
2015-04-28, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Är det vanligt att nikotin boostar oxy i alla dess former? Har gjort det för mig iallafall.

jo jag håller med
Citera
2015-04-28, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles

Att ta opiater utan tobak är nästan inte värt det. Får dock en väldig hicka av cigg när jag går på opi.
Citera
2015-04-28, 23:00
Medlem
kattmuss avatar
En fråga om oxycontin depot. Hoppas ngn kan svara snabbt. Hur lång tid tar det innan rus på depot piller och hur länge varar ruset? Intog 5 st 5mg, tuggade 2 och svalde 3. Intog även 2 mg ikto i förmiddags. Brukar blanda ikto med sub så tänkte att det inte är ngn fara att blanda med oxy i så små doser?
Citera
2015-04-30, 19:35
Medlem
Redemptiongirls avatar
Snabba råd, tack!!!! gällande Oxikodon Depot Evolan IV

Jag är gammal opiatmissbrukare, har gått på subutex för att klara mig ett tag.. men nu är jag utan plus att jag har åkt på diskbråck, tänkte dämpa smärtan med att slå i mig lite morfinpreparat.

Fick en 40mgs Oxikodon Depot Evolan, http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20090619000045 avlånga rosa/röd/orange avlång tablett med brytskåra i mitten.
Jag kan lösa upp det mesta, men hur fan gör man med dessa, man kan injicera dessa va? men hur gör man?

förstår att man måste skölja dom osv, men sen då?

Snabbt svar önskas, tack!!
Citera
2015-05-01, 06:04
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redemptiongirl
Jag är gammal opiatmissbrukare, har gått på subutex för att klara mig ett tag.. men nu är jag utan plus att jag har åkt på diskbråck, tänkte dämpa smärtan med att slå i mig lite morfinpreparat.

Fick en 40mgs Oxikodon Depot Evolan, http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20090619000045 avlånga rosa/röd/orange avlång tablett med brytskåra i mitten.
Jag kan lösa upp det mesta, men hur fan gör man med dessa, man kan injicera dessa va? men hur gör man?

förstår att man måste skölja dom osv, men sen då?

Snabbt svar önskas, tack!!

Hej, om det är depot tror jag du måste hetta upp dom först sen panga i dig. Annars är det bara att köra på som vanligt
Edit: Jag är inte erfaren och du borde kolla med någon annan, men detta är bara vad jag tror
Citera
2015-05-01, 18:05
Medlem
Oxynorm + Venlafaxine , någon som kan något om blandning mellan dom? Tacksam för snabba svar
Citera
2015-05-01, 23:55
Medlem
sandra92s avatar
Vad är skillnaden på kodon/contin o norm? De är ju samma ämne men var man än läser så ska den ena vara bättre än den andra. Funderar på att köpa på mig ett par oxykodon 20mg, kör de såklart iv. Är de som att skjuta de andra eller är dessa sämre? Oralt får jag nämligen ingen effekt alls på kodon.
Citera
2015-05-01, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Vad är skillnaden på kodon/contin o norm? De är ju samma ämne men var man än läser så ska den ena vara bättre än den andra. Funderar på att köpa på mig ett par oxykodon 20mg, kör de såklart iv. Är de som att skjuta de andra eller är dessa sämre? Oralt får jag nämligen ingen effekt alls på kodon.
Oxycontin är depot och Oxynorm snabbverkande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in