2016-09-28, 17:11
Avslutad
Fick 5x5mg oxy av polaren är det något att hänga i granen? Tanken är att använda vid behov när ryggen dödar mig ca 2-3 gånger i veckan...inget pundande.
Citera
2016-09-28, 19:54
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Fick 5x5mg oxy av polaren är det något att hänga i granen? Tanken är att använda vid behov när ryggen dödar mig ca 2-3 gånger i veckan...inget pundande.

Börja med 5 max 10 mg när det är som jävligast och försök att bara slappna av.
Det tar runt en halvtimme innan smärtan avtar, och runt en timme innan det slår för fullt.
Citera
2016-09-29, 09:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Börja med 5 max 10 mg när det är som jävligast och försök att bara slappna av.
Det tar runt en halvtimme innan smärtan avtar, och runt en timme innan det slår för fullt.

5mg kändes mysigt men inte så mycket smärtlindring så provar 10 nästa gång. Väger en del så kanske behöver lite mer godis för effekt.
Citera
2016-09-29, 09:27
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ica-Killen
Körde själv lite oxy hela förra veckan vilket var riktigt jävla skönt men "what goes up must go down". Slutade med sängliggande från måndag tills fredag denna vecka

Vilka doser kör du då? Har haft liknande perioder men då var jag uppe i 80mg oxy om dagen.

så 80mg om dagen i 1v ger AT lika länge
Citera
2016-10-02, 18:50
Medlem
sneervs avatar
Tog en 20mg depot oxy på dagen runt kl12. Är färsk på dom. äter 20mg stess dagligen och har gjort det några år som jag tagit idag med.

Äter också 10mg Stilnoct när jag ska sova och det jag undrar är om det är lugnt att ta en stilnoct idag när jag ska sova?
Citera
2016-10-04, 16:01
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Tog en 20mg depot oxy på dagen runt kl12. Är färsk på dom. äter 20mg stess dagligen och har gjort det några år som jag tagit idag med.

Äter också 10mg Stilnoct när jag ska sova och det jag undrar är om det är lugnt att ta en stilnoct idag när jag ska sova?

Det är helt lugnt, fått det från sjukvården hela året.
Citera
2016-10-04, 19:17
Medlem
femtonbultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realiteten
Kan man blanda 20 mg Oxycontin med 200 mg Lyrica? Aldrig tagit Lyrica förut så den är inte kroppen van vid. Däremot tar jag 10+10 mg Oxy per dag, nu tog jag allt på en gång och glömde att det står i fass att man inte ska blanda dessa två p.g.a. risk för andningsdepression.

Behöver jag oroa mig??

Var försiktig med den blandningen. Men det gäller vid större doser. Över 600 mg lyrica blandat med opioider kommer förstärka effekten av opioden kraftigt.
Citera
2016-10-06, 15:57
Medlem
DissociativePandas avatar
Har 5*80 med noll tollerans. tabletterna är ju så jävla små. Hur kan man bäst dela det i fyra? krosa hela tabellten sen göra fyra högar och snorta en?
Senast redigerad av DissociativePanda 2016-10-06 kl. 15:59.
Citera
2016-10-06, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Har 5*80 med noll tollerans. tabletterna är ju så jävla små. Hur kan man bäst dela det i fyra? krosa hela tabellten sen göra fyra högar och snorta en?

Aa eller försiktigt cutta den med en vass kniv. Så brukar jag göra och tugga i mig en fjärdedel.
Citera
2016-10-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Aa eller försiktigt cutta den med en vass kniv. Så brukar jag göra och tugga i mig en fjärdedel.

Är det overkill att hålla på o väga o greja?
Citera
2016-10-06, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Är det overkill att hålla på o väga o greja?

Verkligen inte! Bra idé. Du kan ju väga hela tabben, krossa den o väga upp en fjärdedel av ursprunget i pulver. Bästa sättet att dosera starka tabbar imo, jag gör alltid så med sub t.ex.
Citera
2016-10-07, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Verkligen inte! Bra idé. Du kan ju väga hela tabben, krossa den o väga upp en fjärdedel av ursprunget i pulver. Bästa sättet att dosera starka tabbar imo, jag gör alltid så med sub t.ex.

När kan man fylla på med 20? eller ska man dela upp det is 2x10? har som sagt noll tollerans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in