2015-04-24, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Hahahah mycket läsande? Då saknar du nog läsförståelse, vart läser du om tren e som förstakur egentligen?

On topic så borde du inte köpa av shoppar, man får ofta långa mail med betalningsinfo som kan va mycket text, du lär ju skicka pengarna till fel kommun din jävla stolle.

Försök hitta något u-land fullt av andra analfabeter där det inte är olagligt med tren och testo, sen bosätt dig där och kör stenhårt, det är mitt tips.

Snacka om att vara en bitterfitta, killen kanske är färsk och absolut inte ska köra tren, men det var ju inte det han frågade om? Väldigt offtopic.

Kanske ge pojken lite konstruktiv kritik eller är det för jobbigt för en veteran och tuffing som du?
2015-04-24, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
Hej FB!

Efter mkt läsande och planerande tänkte jag nu påbörja min första kur. Tren e/Testo E. vilken shop kan ni rekomendera som är gröna och har bra produkter?

mvh D

Bamse funkar för mig iaf.
2015-04-24, 20:12
Medlem
varit in på s.t.e.r.o.i.d.m.a.l.l o gjort en beställning oxå så nu får jag verkligen hoppas på att jag får hem vettiga grejer och att ingen står o knackar på ytterdörren o ber mig följa med o sätta mig i en bil med blåfärgade roterande lampor

nån som handlat från ovannämnda ställe o vet hur bra deras grejer är och om det brukar fungera bra med betalningar o leveranser??

ha det gott
2015-04-24, 20:35
Medlem
vad har bamse för hemsida adress om man vill kolla in deras sortiment??
2015-04-25, 01:22
Medlem
Bamse är Grön
2015-04-25, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
vad har bamse för hemsida adress om man vill kolla in deras sortiment??
Men herregud, hört talas om google nångång.. ????????
2015-04-25, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urbo
Men herregud, hört talas om google nångång.. ????????

Ja o jag försökte googla på bamse på alla möjliga sök kombinationer utan att komma rätt

Ber så jävla mkt om ursäkt om mitt inlägg retade dig o för att jag inte lyckades googla rätt o fick be om hjälp att få fram rätt webbadress.

Idiot!! Svara hövligt eller håll käften o ge fan i att svara om du inte vill vara trevlig o behjälplig
2015-04-25, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Ja o jag försökte googla på bamse på alla möjliga sök kombinationer utan att komma rätt

Ber så jävla mkt om ursäkt om mitt inlägg retade dig o för att jag inte lyckades googla rätt o fick be om hjälp att få fram rätt webbadress.

Idiot!! Svara hövligt eller håll käften o ge fan i att svara om du inte vill vara trevlig o behjälplig
Jag prova bamse steroider hitta direkt, så man kan undra vad du hade för kombinationer
2015-04-25, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Jag prova bamse steroider hitta direkt, så man kan undra vad du hade för kombinationer

Jag skrev, lab, pharma, anabola o säkert nån till kombination dock ej steroider
2015-04-26, 12:23
Medlem
Hur säker kan man känna sig på bamse? Blir lite fundersam när folk listar hans sidor han haft,torskhistoriken osvosv.
2015-04-26, 12:50
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Hur säker kan man känna sig på bamse? Blir lite fundersam när folk listar hans sidor han haft,torskhistoriken osvosv.

Han har levererat riktigt bra produkter fast en del problem med leveranser på senare tid.
vad är det du undrar eg?
2015-04-27, 10:00
Medlem
Jag kan ärligt säga en sak.

Jag litar mer på Bamse än på hb.

Hb är riktiga mutkolvar som gör vad som helst bara de får betalt av säljarna.

Tyvärr.

Bamse har större pålitlighet i min bok numera.

Vänligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in