2015-04-21, 22:08
Medlem
erections avatar
Swedstore skulle jag till stor del gröna.

Beställde åt en vän som ej kunde själv och eftersom vännen inte hört av sig och klagat, antar jag att varorna kommit fram. Skall träffa följande vän i veckan så kan konfirmera det så det inte finns några tvivel.
De är väldigt snabba på att svara, skicka och professionella när det gäller att förklara den informationen man behöver! Fick även 10% rabatt när man beställde över en viss summa.

Håller ej själv på med steroider så kan inte kommentera deras utbud eller hur bra det är.
Min vän är dock väldigt insatt, så antar att han tyckte produkterna var prisvärda.

Kan bara säga att de är snabba och professionella. Gav ett positivt intryck!

Har som sagt inte fått bekräftat att det kommit, men min vän skulle hört av sig om det inte hade dykt upp och be mig kontakta dem i sådant fall.

Någon annan som haft med denna sida och är mer insatt får gärna skriva ett inlägg.
2015-04-21, 22:48
Medlem
claymanns avatar
Någon som kan rekommendera en shop för nolva?

Så många shoppar har ju lagt ner, vet bara bamseshoppen men vet inte om jag litar på deras nolva :/
2015-04-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claymann

Så många shoppar har ju lagt ner, vet bara bamseshoppen men vet inte om jag litar på deras nolva :/

Finns hur många shoppar som helst på HB
2015-04-21, 22:59
Avslutad
Citat:

Både nolva och arimidex fungerar från Bamse. Iaf leveransen i februari. Håller annars med, svårt att veta vilken shop dom levererar 100% kvalitet.
2015-04-22, 08:48
Medlem
claymanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Både nolva och arimidex fungerar från Bamse. Iaf leveransen i februari. Håller annars med, svårt att veta vilken shop dom levererar 100% kvalitet.
Är deras Adex tabletter som går att dela eller är det kapslar?
2015-04-22, 10:48
Avslutad
Citat:
Är deras Adex tabletter som går att dela eller är det kapslar?

Pyttesmå tabletter. Nolva är 20mg kapslar
2015-04-22, 21:28
Medlem
Unniss avatar
En gröning till bamse, efter lite strul och missförstånd där testot hann ta slut innan jag fått min beställning så fick jag pengarna tillbaka plus lite extra deg som plåster på såren. Tummen upp för bamse!
2015-04-23, 09:42
Medlem
har precis lag en beställning hos d.m.a.a och nu är det bara att hoppas på att man får hem rätt varor utan att lagens långa arm knackar på dörren o beslagtar både varor o mig

första gången jag överhuvudtaget beställer såna här varor så jag hoppas jag får vad jag betalar för.

ha en bra dag!!
2015-04-23, 16:07
Medlem
Hej FB!

Efter mkt läsande och planerande tänkte jag nu påbörja min första kur. Tren e/Testo E. vilken shop kan ni rekomendera som är gröna och har bra produkter?

mvh D
2015-04-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
Hej FB!

Efter mkt läsande och planerande tänkte jag nu påbörja min första kur. Tren e/Testo E. vilken shop kan ni rekomendera som är gröna och har bra produkter?

mvh D

Ot i denna tråd men som första kur ska du fan inte använda tren..idioti
2015-04-24, 05:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
Hej FB!

mvh D

Hahahah mycket läsande? Då saknar du nog läsförståelse, vart läser du om tren e som förstakur egentligen?

On topic så borde du inte köpa av shoppar, man får ofta långa mail med betalningsinfo som kan va mycket text, du lär ju skicka pengarna till fel kommun din jävla stolle.

Försök hitta något u-land fullt av andra analfabeter där det inte är olagligt med tren och testo, sen bosätt dig där och kör stenhårt, det är mitt tips.
2015-04-24, 14:29
Medlem
har gjort en beställning av Anavar hos s.o.l.i.d - p.h.a.r.m.a

hoppas man får det man beställt så det inte är massa blaj man lagt pengarna på och utan att någon kommer o knackar på dörren o tycker man har gjort nått olagligt

nån som vet på ett ungefär hur lång leveranstid de har från det att man gjort inbetalningen o de har registrerat den??

ha det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in