var själv så inne i matchen att man knappt kommer ihåg något, tyvärr.
men jag vet en äldre bekant som var jävligt slug i sättet, han brukade ha som fetish att lura småglin på dåliga pokemon-trades. Och minns särskilt en gång när han lura av en rookie på en Charizard mot typ 10 energy-cards å 3 squirrils. .. haha, vissa saker etsar bara fast av nån anledning. Sen alla dessa feminist-fjollor som losa på ärlig manèr för att sedan kalla dit föräldrar som krävde att deras ungar skulle få tillbaka (NÄR BÅDA SATSAT). Fan är det nån jag verkligen vill ha ihjäl idag så är det dessa kräk. Å andra sidan körde man ful-spel å snodde själv, men det var ju oxå en del av matchen å hålla koll på sina pokemons/magic-cards, även under lektionstid.
annars var det väl ofta att man fick sitta inne i ett enskilt rum med egen dator på lektionerna(på sent 90tal.) då satt man i 3-4an och surfa "Bang Bus" å spela spel. Samtidigt som man satt å tugga snattat godis från den gångna rasten. - Lärarinnan kom in ibland å kolla till (for the looks), så tryckte man upp nått word-dokument med en alta-visa text kopierad. -- Ibland var man dock inne i klassrummet å fick då tillåtelse att sticka å sy. -- Misslyckades även på nationella proven senare i 6an?, men dom satte godkänt ändå, för dom ville bli av med mig.
minns oxå,
nån gång när man var inne hos rektorn så sa han: "ta av dig mössan här inne." - NEJ
"ta av dig mössan sa jag" - NEJ
varpå han rycker av mössan på mig. Några rader in på samtalet så sätter jag på den igen -> han rycker av mössan -> sätter på mössan, trycker till hans glasögon i ansiktet -> sprintar ut med rektorn tätt bakom runt halva skolan..
annars var det väl bara småsaker hela tiden, vi var exempelvis ett sammansvetsat gäng i klassen som mobba ut lärarinnorna så vi fick ha 2-3 stycka på samma gång (kvinnor...). Så vi 4 största damp-barn blev utplasserade i andra skolor/klasser,, med roliga är att dom istället tog in 4 andra killar i klassen (invandrare) som var nästan lika dampiga. Så den klassen fick fortsatt ha 3 lärarinnor... Sen så var det vissa manliga lärare man mobba oxå, genom att kasta bollar på dom på gymnastiken, exempelvis. fast detta var nog i senare ålder... att man lever idag är ett under.
snitta väl 2-3 "samtal hem" i veckan. Intensivt, stressigt, ångestladdande, spännande. Får väl bli total-summeringen. Kan även tillägga att jag är över-läkare idag...

"