2015-04-18, 22:07
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmus
Behöver snabbt svar! Intog tramadol för 45 minuter sen, känner redan att ruset börjar komma men känner även stort illamående som man brukar få. Men det går ju enkelt över om man spyr. Så till min fråga, kan jag spy nu7 (45 minuter efter intag) utan att det påverkar ruset? Menar har kroppen redan tagit in tabletterna? Har svårt att förklara vad jag menar men jag tror ni fattar

Jag hade väntat med att spy
Citera
2015-04-20, 22:21
Medlem
weeedbros avatar
någon som har nåt bra tips för att komma undan AT på tram? jag får sån fruktansvärd ledvärk i benen så de är omöjligt att kunna sova osv.. kanske finns något gött tips på vad som kan lindra det?

Mvh
Citera
2015-04-21, 18:52
Medlem
mecca--villages avatar
Är det helt torka i norra skåne eller? :s
Citera
2015-04-21, 19:05
Medlem
zebrabodys avatar
[quote=Angelgrinder Jag köpte 100 mg gröna Tramdol kapslar av min kran i veckan. Jag har aldrig sett såna kapslar förut och min kran visste inte vilket land dom kom ifrån. Det enda han visste var att dom absolut inte var svenska iallafall. Någon som testat dom kapslarna och vet vilket land dom kommer ifrån?[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av nellafantasia
det är indiska tramadol. Tillverkas enbart för exportmarknaden. Din kran har köpt dem på nätet därför att de är riktigt billiga

Har nog också stött på dessa eller likartade. Mina är gröna 100mg's och från indien i alla fall.
Citera
2015-04-21, 19:07
Medlem
zebrabodys avatar
400mg tram om dagen..ibland 500. blir man torsk snabbt eller? Säkerligen jävligt olika visserligen men ändå.
Citera
2015-04-21, 19:13
Medlem
Fjantors avatar
Felpost
Senast redigerad av Fjantor 2015-04-21 kl. 19:32.
Citera
2015-04-21, 19:21
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
400mg tram om dagen..ibland 500. blir man torsk snabbt eller? Säkerligen jävligt olika visserligen men ändå.

Knaprar du den mängden 3-4 veckor lär det bli drygt att sluta
Citera
2015-04-21, 21:30
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Knaprar du den mängden 3-4 veckor lär det bli drygt att sluta

Bara gjort 12dagar ännu i alla fall. Men jaajaa får la ta den smällen då... vad som nu det innebär. Men det är nog bara ta sig en liten sökning så vet jag det
Citera
2015-04-22, 12:49
Medlem
theshades avatar
Ursäkta om frågan redan finns besvarad men jag undrar hur alkoholabstinens påverkar kramprisken på tram? Alltså om man brukar dricka men slutar, och tar tram istället. Alkoholabstinensen i sig är väl en kramprisk så att ta tram borde skapa nån slags synergieffekt?
Citera
2015-04-22, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Bara gjort 12dagar ännu i alla fall. Men jaajaa får la ta den smällen då... vad som nu det innebär. Men det är nog bara ta sig en liten sökning så vet jag det

AT efter ett tramrace på några veckor kan va ganska jobbigt. Kort men intensivt. De fysiska symptomen kan kännas ganska "konstiga", brainzapps och framförallt smärta i skelett liknande vansinnig växtvärk. Försök att inte höja doserna ytterliggare och trappa gärna ner i några dar när du går av.
Nät jag haft kortare tram at så tycker jag verkligen att det kan kännas att det är ett helsyntetiskt rävgift tillskillnad från andra opioider. Har väll att göra med de serotonerga effekterna.
Bli helst ren eller byt knark, tram är bajs.

Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Ursäkta om frågan redan finns besvarad men jag undrar hur alkoholabstinens påverkar kramprisken på tram? Alltså om man brukar dricka men slutar, och tar tram istället. Alkoholabstinensen i sig är väl en kramprisk så att ta tram borde skapa nån slags synergieffekt?

Undvik. Håll dig åtminstone nykter några dagar.
Tram är inget att börja med, fortsätt sup istället om du måste bruka nåt just nu.

Mvh kung pung.
Citera
2015-04-22, 14:12
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponungen
Undvik. Håll dig åtminstone nykter några dagar.
Tram är inget att börja med, fortsätt sup istället om du måste bruka nåt just nu.

Mvh kung pung.

Ok tack för svar!
Citera
2015-04-22, 19:14
Medlem
Om jag tar 100 mg nu för att slappna av lite (har tradolan 50mg), kommer jag att kunna sova vid 11 tiden?
Eller bör jag vänta tills en annan dag kanske? Måste vara pigg imorgon!

Tacksam för snabba svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in