Citat:
Ursprungligen postat av
vor.dem.endsieg
Är det fler än jag som inte blir skön på tramadol trots många års uppehåll? Tog det varje dag i ett par år, bästa tiden i mitt liv, mådde bättre då än vad jag gjorde när jag sen steppade upp till heroin istället, vilket jag gjorde enbart p.g.a att tramadolen inte gav någon effekt längre, blev bara helt apatisk och hade ingen lust att göra något alls mer än att ligga i sängen, det var inte heller skönt men orkade inte annat. Antar att jag bränt något i hjärnan eftersom jag inte får effekten jag söker längre trots 4+ år utan några droger alls (typ), heroin och annat ger alltid samma effekt bara man hållit sig ifrån den ett tag. Saknar känslan i alla fall, ett par tabletter på morgonen och man gick runt i ett skönt töcken hela dagarna, men gav även en uppåt-energi om man valde att hitta på något, på nätterna sov man knappt utan låg i en skön dvala, när man gick upp kändes det ändå som man sovit ut. Skulle ge vad som helst för en dag då tramadolen slog som skönast.
Så se upp gott folk, ni kommer få er beskärda del av det roliga men en dag tar det slut tyvärr, kan ta år men dagen kommer var så säker. Men jag ångrar det inte i alla fall, men alla sköna dagar man haft är inget man har glädje av idag tyvärr.
exakt samma för mig, får tram utskrivet och har fått i 4 år nu om inte mer, de har slutat värka MEN jag känner av det.
Skall läggas till att jag använder 500mg-1000mg om dagen + kodein och ca 2-3 ggr i veckan morfin
kommer dock inte steppa upp till heroin om någon inte har ett bra kokboks recept för nu har jag opiumlatex från årets plantor