Citat:
Ursprungligen postat av
PyramidTe
Varför gå ut med en vag jävla snyft förklaring istället för att säga vad som hände?
DART kanske inte orkar skriva en novel om hans problem. En "snyftförklaring"? Om du nu är så nyfiken på hans problem borde du väl uppskatta det du fått reda på?
Citat:
Ursprungligen postat av
PyramidTe
Vadå nyfiken skvallertant? Bara för att jag, som många andra, gärna vill veta vad som hände istället för att läsa snyftposts på instagram?
Vadå snyftposts? Han har ju gett sin bild, vill du se honom skriva typ; "Walla shunos jag bombish en lastbil på hipsterjippot och då sneade en gubbe på mej och sa att jag skulle gola ner mina locoz eller få mina knäskålar utslagna. Gissa vad eran grabb valde?"
Gå och fråga lastbilsägaren om du nu är så kåt på hans synpunkt, jag tvivlar på att han gör ett uttalande till allmänheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
PyramidTe
Då kan man lika gärna skita i att lägga upp det så bryr sig ingen.
Hans bekanta kanske undrar vad som har hänt, och inte vill höra en detaljrik anekdot? Istället för att förklara för alla i hans umgängeskretsen var och en för sig, kanske han bara behöver göra ett "publikt" uttalande?
Lite löjligt att klottrare ses som allmäna personer så fort de skaffar sociala medier, vilken tid vi lever i.