Här grabbar har ni en bild som jag hittade på internet (orkade fan inte gå ut och leta upp helvetet) med ett exempel på en ful jävla tag som också blivit spittad. Jävla luffarOCF med skrot-tagsen
Här grabbar har ni en bild som jag hittade på internet (orkade fan inte gå ut och leta upp helvetet) med ett exempel på en ful jävla tag som också blivit spittad. Jävla luffarOCF med skrot-tagsen
Dart la upp en bild på insta där han förklarade varför han inte gjorde klart väggen på spring remake. Tydligen la han en t-up på mån lastbil och fick välja mellan krossade knäskålar eller goleri. Enligt egen utsago valde han knäskålarna. Vet inget om det andra sidan myntet.
Dart la upp en bild på insta där han förklarade varför han inte gjorde klart väggen på spring remake. Tydligen la han en t-up på mån lastbil och fick välja mellan krossade knäskålar eller goleri. Enligt egen utsago valde han knäskålarna. Vet inget om det andra sidan myntet.
Om han hade golat hade säkert knäskålarna rykt oxå.
Kan ju ha att göra med att någon spittade en av målningarna i samma veva. Throwup-en gjorde nog inte så mycket men att skriva fuck ******! på fönsterrutan och kryssa bakspeglarna var "kanske" ett snesteg!
Jag har ingen aning om vem som gjort vad.
Att spring remake var ett äckligt jippo som jag aldrig kommer sätta min fot på är dock solklart.
Jippot i det hela kanske är att respekt träder i kraft, och massor av kameror! Vad du gör bekommer nog inte många, det är ett bra trevligt initiativ!
ps: Den enda som vet vem som gjort vad är den som vet vad den gjort...
Senast redigerad av GoUoD 2015-04-21 kl. 15:53.
Jippot i det hela kanske är att respekt träder i kraft, och massor av kameror! Vad du gör bekommer nog inte många, det är ett bra trevligt initiativ!
ps: Den enda som vet vem som gjort vad är den som vet vad den gjort...
Du är svår att förstå, då dina bristande språkkunskaper geggar ner inlägget.
Så jippot handlar om att "respekt träder i kraft" genom att bruka våld? Då känns det ännu mer smutsigt. Skojarjippo!
Du är svår att förstå, då dina bristande språkkunskaper geggar ner inlägget.
Så jippot handlar om att "respekt träder i kraft" genom att bruka våld? Då känns det ännu mer smutsigt. Skojarjippo!
Vem sitter på hela storyn?
Hoppa till slutsatser och förkasta en laglig vägg, lek rebell men sluta spekulera som Bollockks precis skrev. Jippot "Spring remake" var att en mängd målare målade en mängd väggar, som en grupp arrangerat tillåtna att måla. Att utöva inre kontroverser på en sådan plats är olämpligt, creds till arrangörerna!
ps: det finns ingen som kommer dela med sig av en ofärgad story på internet, fått allt förklarat för mig. (inte händelsen eller speciella detaljer i det hela men stora drag och bakgrund, vad som hände efter Söndagen låter jag vara osagt) - någon fjantade sig fenomenalt, lastbil inräknad eller ej...
OT:
Fet du är telepati, som sitter på internetforum och står på om en plats du uttrycker avsky mot, samtidigt som du söker svar ifrån dem som var där.