2015-04-16, 01:13
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Tror ni Real Madrid slår ut Atletico nästa vecka? Är madridista men har en ytterst dålig känsla.

Ser två scenarion:

1. Real gör 1-0 men släpper sedan in 1-1 och får jaga utan att få utdelning, utslagna.

2. Real hamnar i underläge och får hela matchen jaga, kanske lyckas göra 1-1 men omöjligen 2-1, utslagna.

Vad tror ni vill gärna höra andras tankar som inte är lika emotionellt investerade i matchen som jag.
Citera
2015-04-16, 03:12
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Tror ni Real Madrid slår ut Atletico nästa vecka? Är madridista men har en ytterst dålig känsla.

Ser två scenarion:

1. Real gör 1-0 men släpper sedan in 1-1 och får jaga utan att få utdelning, utslagna.

2. Real hamnar i underläge och får hela matchen jaga, kanske lyckas göra 1-1 men omöjligen 2-1, utslagna.

Vad tror ni vill gärna höra andras tankar som inte är lika emotionellt investerade i matchen som jag.

Ett tredje scenario är väl troligare: att real tar ledningen med 1-0 och håller den eller utökar till 2-0 eller 3-0.

Såvida Casillas inte gör en Casillas. Real skapade otroligt mycket mer än atletico i första, och varför skulle det se annorlunda ut nu.
Citera
2015-04-16, 03:17
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Ett tredje scenario är väl troligare: att real tar ledningen med 1-0 och håller den eller utökar till 2-0 eller 3-0.

Såvida Casillas inte gör en Casillas. Real skapade otroligt mycket mer än atletico i första, och varför skulle det se annorlunda ut nu.

Hade varit ett rent drömscenario, går Real vidare mot Atletico så vinner man hela skiten och blir första lag att försvara titeln.
Citera
2015-04-21, 10:15
Medlem
JayGatsbys avatar
Jaha ja, första returerna idag då.

Barcelona-PSG
Bayern München-Porto

Gissar Barcaseger och Bayernseger men att Porto går vidare.
Citera
2015-04-21, 10:44
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Jaha ja, första returerna idag då.

Barcelona-PSG
Bayern München-Porto

Gissar Barcaseger och Bayernseger men att Porto går vidare.
Vinner Bayern med 2-0 går de ju vidare men inte en chans att de håller nollan med Dante och slutkörda Alonso.

Skönt med en "skräll" i semi iaf

Mest ovisst hittills är ju vilket av Madridlagen som går vidare, otäckt tungt avbräck med Modric... Tror Real grejar det dock.

Juve går vidare.
Citera
2015-04-21, 12:04
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Vinner Bayern med 2-0 går de ju vidare men inte en chans att de håller nollan med Dante och slutkörda Alonso.

Skönt med en "skräll" i semi iaf .

Var inte så säker. Bayern har inte släppt in ett enda mål på hemmaplan denna säsongen i CL.

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2015/clubs/club=50037/matches/index.html
Citera
2015-04-21, 12:06
Medlem
Första målet för Barca betyder inte så mycket, PSG måste oavsett göra 3. Men det blir oerhört svårt, dessutom utan T. Silva.
Citera
2015-04-21, 12:07
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Var inte så säker. Bayern har inte släppt in ett enda mål på hemmaplan denna säsongen i CL.

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2015/clubs/club=50037/matches/index.html
Wtf trodde jag inte.

Tror Porto fixar det ändå bra att gå in med självförtroende så kanske det löser sig.
Citera
2015-04-21, 12:18
Medlem
asslikethats avatar
Ett tidigt mål för Bayern och det kommer nog bli ett skakigt Porto. Spelar de stressfritt och fortsätter med sin fina taktik så kommer de ändå lyckas göra minst 1 mål.
Citera
2015-04-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield

Ser två scenarion:

Matchen kan gå hur som helst enligt mig. Viss fördel Atletico med tanke på bortamålsregeln och de skador Real Madrid har.
Citera
2015-04-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeloadian
Första målet för Barca betyder inte så mycket, PSG måste oavsett göra 3. Men det blir oerhört svårt, dessutom utan T. Silva.

Ja, jag tvivlar inte på att PSG kan göra tre mål på barca, däremot att hålla tätt i PSG under hela matchen ser jag som ganska osannolikt...tyvärr.
Citera
2015-04-21, 18:39
Medlem
TKD_1337s avatar
Ett enormt bakslag om Benzema blir borta också som det tyder på utöver alla andra skador.
Senast redigerad av TKD_1337 2015-04-21 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in