2015-03-19, 18:18
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Jag uppskattar sådan fotboll, man måste hitta glädjen i allt Det handlar om att vinna matchen, Monaco spelar efter sina resurser och gör det bra
Yeah små resurser.

Aja orkar inte gnälla
Citera
2015-03-19, 18:49
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Yeah små resurser.

Aja orkar inte gnälla
Deras lag på pappret är ju inte "värdigt" kvartsfinalen, bättre lag har åkt ut och ett av dem slog de ut så ja mindre resurser
Citera
2015-03-19, 20:30
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
För att det är just tråkig fotboll att backa hem. Skiter väl i om det är effektivt. Tråkigt för de flesta att kolla på.
De anpassar spelet efter motståndet.

Citat:
btw din signatur är felstavad.
Va?
Citera
2015-03-19, 20:37
Medlem
bax88s avatar
När är lottningen till kvartsfinalerna?
Senast redigerad av bax88 2015-03-19 kl. 20:37. Anledning: Pluralis
Citera
2015-03-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bax88

Imorgon kl12
Citera
2015-03-19, 20:47
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bax88

Imorgon eftermiddag.
Citera
2015-03-19, 20:48
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
Imorgon kl12

Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Imorgon eftermiddag.

Danke!
Citera
2015-03-19, 21:17
Medlem
4522s avatar
Pogba borta i två månader enligt Juventus officiella sida.
Citera
2015-03-19, 21:19
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Pogba borta i två månader enligt Juventus officiella sida.
Amen vafan. Han är ju ungefär 67% av anledningen att jag tittar på jJuventus.
Citera
2015-03-20, 01:02
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Det var ingen som trodde 2010 heller...

Haha, faktiskt inte. Speciellt efter matcherna i gruppfasen. Fattar inte hur det gick till. Nog hade Inter en jävligt stor portion tur men ändå...

Barcelona - Juventus, Monaco eller Porto och Real - Atletico eller Bayern så blir jag nöjd iallafall
Citera
2015-03-20, 01:45
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Haha, faktiskt inte. Speciellt efter matcherna i gruppfasen. Fattar inte hur det gick till. Nog hade Inter en jävligt stor portion tur men ändå...

Barcelona - Juventus, Monaco eller Porto och Real - Atletico eller Bayern så blir jag nöjd iallafall

Inters försvarsspel i semifinalerna mot Barcelona kan ju varit bland det vackraste jag någon sin sett.

Nåväl. Spännande lottning imorrn!
Citera
2015-03-20, 02:03
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citerar mig själv för att kolla hur jag tippade inför åttondelarna.

Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore

17 February & 11 March
Paris Saint-Germain (FRA) v Chelsea FC (ENG)PSG oavgjort hemma, förlorar på Stamford Bridge, Chelsea vidare.

Hade rätt i 1-1 hemma, sedan spelade PSG verkligen ut Chelsea på hemmaplan med tio man. Imponerad av PSG men mest förvånad över hur usla Chelsea var.

Citat:
FC Shakhtar Donetsk (UKR) v FC Bayern München (GER) Bayern vinner båda matcherna enkelt.
0-0 i första mötet var konstigt, men 7-0 eller vad det nu blev i andra mötet gör väl upp lite kan man säga.

Citat:
FC Schalke 04 (GER) v Real Madrid CF (ESP)Real Madrid vinst med ett mål borta, storvinst hemma, Real Madrid vidare.
Blev lite annorlunda än jag trodde. Real var faktiskt sjukt nära att åka ut, hade aldrig trott det.

Citat:
FC Basel 1893 (SUI) v FC Porto (POR)

Porto kryssar borta, vinner hemma. Porto vidare.
Nailed it.

Citat:
Manchester City FC (ENG) v FC Barcelona (ESP)Barcelona går vidare genom vinst båda matcher.
Nailed it. Är inte det minsta förvånad. Barcelona i sina sämre dagar är ett par två nivåer över City, och när de är i otroligt bra form som de är nu, är det ingen skräll med två vinster.
Citat:
Juventus (ITA) v Borussia Dortmund (GER)

Dortmund vinner eller kryssar borta, och avgör hemma på westfalenstadion.

Överskattade Dortmund väldigt mycket. Props till Juventus som jag håller som tredje favorit bakom Bayern och Barcelona, men det var Dortmund som kollapsade på hemmaplan.

Citat:
Bayer 04 Leverkusen (GER) v Club Atlético de Madrid (ESP)Atletico vinner med 0-1 borta, och 2-0 hemma.
Atletico vidare tillslut, även om de kanske inte imponerade som de skulle.

Citat:
Arsenal FC (ENG) v AS Monaco FC (FRA) Vinst båda matcher, mötet avgjort redan i första matchen med 3 eller fler mål.
Mötet avgjordes i första med 3 eller fler mål, men här har vi en skräll som nog väldigt få förutsåg.

Citat:
Man city - Barcelona blir nog enkelt i slutändan för formstarka Barcelona, även om matcherna ser spännande ut i förhand. Detsamma gäller Schalke mot formsvaga Real. Trots formen för Real blir det enkel promenad till kvarten.

Tagga lottning imorgon då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in