Citat:
Ursprungligen postat av
Kafferasten
Mm mycket fokus på Messi och C Ronaldo som vanligt men blir inte förvånad om Thomas Müller är den som kliver fram och avgör en semi eller en final. Har följt Bayern regelbundet den här säsongen och vilken härlig fotbollsspelare de där är. Dom stora orden lär komma efter karriären.
T Müller är fantastisk men för allround för att nämnas som en av de bästa även om jag tycker han förtjänar det, 2 vm i rad har han klivit fram, kan spela på många positioner, helt klart en spelare jag skulle vilja ha i mitt lag.
Plånboken hoppas på Barca men hjärtat säger Bayern, Lahm, Schwein, Lewy och Müller är alla spelare jag gillar skarpt. Hade hoppats på Bayern-Barca i final men en semi är bra det med, Juve är duktiga taktiskt och jag tror Real kommer få problem mot dem. Väldigt ovissa semifinaler, sett många Barcafans säga att Real fått en räkmacka till semi och nu även final och att Barca fått kämpat mer, ibland har man mer tur med lottningen men jag tror som sagt inte att Real kör över Juventus även om jag tror de tar det och att det blir Bayern-Real i finalen.