2015-04-18, 01:22
Medlem
JacquesGrelliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Har skrivit det förut, men gör det igen.

Snälla alla ni som skriver i den här evighetstråden och säger att ni rökt X-mängd cannabis, och skall pissa på myndigheterna om x dagar, och undrar hur det skall gå för er:
Skriv igen efter provet och berätta för oss hur det gick, så kanske denna evighetstråd kan bli till någon nytta.

Kunskap är makt!

Pissprover är ett problem som framförallt berör cannabisbrukare sorgligt nog.

Well, jag tänkte bara kolla med dig om du har lite koll. Jag hade tydligen fel om metoden dom testar.
Citat:
Prover som visar negativt i screeningen rapporteras som klara. Positivt utslag verifieras med hjälp av en mycket tillförlitlig analysmetod (GC/MS) som ger ett säkerställt resultat.
Detta är infon angående provet. Betyder det att man använder sig utav EMITS? Och isf vilket gränsvärde brukar det provet ha?

Ursäkta om det är en dum fråga, är bara nojig

Much love,
2015-04-18, 09:48
Medlem
suprorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Har skrivit det förut, men gör det igen.

Snälla alla ni som skriver i den här evighetstråden och säger att ni rökt X-mängd cannabis, och skall pissa på myndigheterna om x dagar, och undrar hur det skall gå för er:
Skriv igen efter provet och berätta för oss hur det gick, så kanske denna evighetstråd kan bli till någon nytta.

Kunskap är makt!

Pissprover är ett problem som framförallt berör cannabisbrukare sorgligt nog.

Jag har då rökt 3,5g under några dagar och var bara positiv en gång, pissar några dagar i veckan.. Så tydligen går det att röka lite, drick jävligt mycket vatten dock

Och nej, det var inget skitgräs.
2015-04-19, 18:12
Medlem
Mr.SmokaLots avatar
200mg tramadol i fredags, 0.2 tjack å 0.5 bra kola i lördags. Ska pissa å de skickas på analys. Är jag clean på torsdag? Har bra metabolism.

Tacksam för svar!!!!
2015-04-19, 20:03
Medlem
Rökt dagligen i två år. Men har väldigt hög metabolism och har nu under två veckor inte rökt, och också ätit väldigt dåligt men druckit otroligt mycket(mått dåligt) vilket har resulterat i nedgång på ca 5 kg... Svettas ofta osv.
Brukar väga runt 65, ligger nu på ca 60, väldigt lite kroppsfett. ca 176 lång

Vad tror ni? Hur lång tid kan det ta? Hade samma dag som jag rökt 0.019 i blodet, under den tiden rökte jag dagligen, enda gången jag testat mig.
Senast redigerad av NudityMiles 2015-04-19 kl. 20:05.
2015-04-20, 14:44
Medlem
Substanser som inte finns i rmv's lista ex. 3-CMC kan man ändå få positivt på denna på te.x 4-CMC?

Verkar ju långsökt när det inte är uppbyggt på samma sätt...
2015-04-20, 19:05
Medlem
Thurns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thurn
Ska på företagshälsokontroll med drogtest den 28:e och det är då 16dagar sen jag rökte sist.
Jag rökte då 10 dagar i sträck ca 1g om dagen och innan dess förutsätter jag att jag va clean.
Jag väger 80-85kg och är 175cm lång.
Jag håller på att dö av ångest då detta jobbet är once in a life time chans för mig och jag har bara varit anställd i knappt en månad.
Kan tillägga att jag inte har motionerat på väldigt länge och förutsätter att jag har halvlåg/medel metabolism.

Hur ser chanserna ut? Bör jag hydrera?
Jag uppskattar verkligen svar.

Jag beställde hem test från Ferle.se 2st på 200ng och 2st på 50ng. Jag använde ett 200ng/ml test idag, en vecka efter sista röktillfället och det visade positivt. Jag har test om ytterligare 8 dagar på 50ng. Är jag helt körd eller finns det chans att jag klarar det? Svar hade betytt väldigt mycket vet inte hur jag ska ta mig ur detta.
Tack på förhand.
2015-04-20, 20:30
Medlem
Tog två 0.1 linor på fredag kväll 04/17. Mitt urinprov flyttades ifrån fredag 04/24 till imorron tisdag tyvärr.
Kommer det synas tro ?
Va första gången jag tog kola. Väger 70kg.
2015-04-20, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym44
Tog två 0.1 linor på fredag kväll 04/17. Mitt urinprov flyttades ifrån fredag 04/24 till imorron tisdag tyvärr.
Kommer det synas tro ?
Va första gången jag tog kola. Väger 70kg.
Tror de är lungt
2015-04-20, 20:49
Medlem
shape.the.futures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thurn
Jag beställde hem test från Ferle.se 2st på 200ng och 2st på 50ng. Jag använde ett 200ng/ml test idag, en vecka efter sista röktillfället och det visade positivt. Jag har test om ytterligare 8 dagar på 50ng. Är jag helt körd eller finns det chans att jag klarar det? Svar hade betytt väldigt mycket vet inte hur jag ska ta mig ur detta.
Tack på förhand.

Ut och rör på dig, men tyvärr är det rätt säkert att du är buttfucked
2015-04-21, 01:43
Medlem
JacquesGrelliers avatar
Fick ett par stickor med gränsvärde 50ng/ml av en polare. Visade negativt

Frågan är då vad gränsvärdet brukar ligga på när skiten ska in på analys, anyone?
2015-04-21, 15:44
Medlem
Jag har en jävligt mesig fråga som jag skäms över att fråga då jag egentligen är relativt erfaren men vill ha feedback och en spark i ryggen!

Ska lämna pissprov och rökte en joint på max 0.3 g för 25 dagar innan testet, tränar regelbundet, käkar nyttigt, dricker rätt mycket vatten och är i tipptopp form. Vad tror ni chansen att jag torskar är?
Jag innan den jointen så var det en till månad bakåt till den andra jointen.

Thanks homies!
2015-04-21, 20:40
Medlem
Käkade en hyffsat bra e i fredags runt 12, skulle tippa på 180-200mg md. Tog en halv likvärdig i lördags runt 19:30 och den andra halvan runt 21-22. Nu kommer jag tydligen behöva pissa. Absolut absolut tidigast runt 10 imorgon, troligare runt 16 men ska försöka skjuta på de till 16 torsdag. Alltså MINST ca 85h efter sista intaget och som bäst minst 100h. Har sått på löpbandet och tränat extra mycket dom senaste dagarna, har druckit extrema mängder vatten (på gränsen till att spy) har kastat i mig en hel del kreatin och även inköpt b-vitaminer. Bör inte vara någon större fara va? Knapparna innehöll nästan uteslutande md och testet kommer skickas på analys

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in