Citat:
Ursprungligen postat av
Pukeeye
Har skrivit det förut, men gör det igen.
Snälla alla ni som skriver i den här evighetstråden och säger att ni rökt X-mängd cannabis, och skall pissa på myndigheterna om x dagar, och undrar hur det skall gå för er:
Skriv igen efter provet och berätta för oss hur det gick, så kanske denna evighetstråd kan bli till någon nytta.
Kunskap är makt!
Pissprover är ett problem som framförallt berör cannabisbrukare sorgligt nog.
Well, jag tänkte bara kolla med dig om du har lite koll. Jag hade tydligen fel om metoden dom testar.
Citat:
Prover som visar negativt i screeningen rapporteras som klara. Positivt utslag verifieras med hjälp av en mycket tillförlitlig analysmetod (GC/MS) som ger ett säkerställt resultat.
Detta är infon angående provet. Betyder det att man använder sig utav EMITS? Och isf vilket gränsvärde brukar det provet ha?
Ursäkta om det är en dum fråga, är bara nojig
Much love,