2015-04-19, 13:30
Medlem
Lite uppdatering.

Dom killarna jag var med (som lovade att inte säga nått till nån) har tydligen skrytit hej villt om allt detta så i fredags fick min pojkvän veta det på omvägar av dom 2 killarnas kompisar. han är helt förstörd , dom här 2 kompisarna spelat i samma fotbollslag som min kille och är dessutom bra mycket yngre så han säger ju att för det första vet han ju hur dom ser ut (exakt alltså) och dessutom har dom en taskig kvinno syn, skyter ofta om hur många dom knullat, va dom har gjort o.s.v

han är som sagt helt förstörd och jag är såå ledsen att allt kommit fram

jag ska ändå försöka kämpa för oss. Vad kan man göra för att han verkligen ska förstå att de är han jag vill ha och att det inte kommer hända igen?

Han surrade mycket om deras kukstorlekar och så. Ska man säga att även fast dom va större så är sexet med han (min pojkvän) skönare? Eller ska man inte beröra det alls?
2015-04-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Lite uppdatering.

Dom killarna jag var med (som lovade att inte säga nått till nån) har tydligen skrytit hej villt om allt detta så i fredags fick min pojkvän veta det på omvägar av dom 2 killarnas kompisar. han är helt förstörd , dom här 2 kompisarna spelat i samma fotbollslag som min kille och är dessutom bra mycket yngre så han säger ju att för det första vet han ju hur dom ser ut (exakt alltså) och dessutom har dom en taskig kvinno syn, skyter ofta om hur många dom knullat, va dom har gjort o.s.v

jag ska ändå försöka kämpa för oss. Vad kan man göra för att han verkligen ska förstå att de är han jag vill ha och att det inte kommer hända igen?

Han surrade mycket om deras kukstorlekar och så. Ska man säga att även fast dom va större så är sexet med han (min pojkvän) skönare? Eller ska man inte beröra det alls?

Fantastiskt. Log när jag läste det här. Du kan ju alltid ge honom ett frikort, låta honom knulla någon han vill knulla. En av dina kompisar till exempel.
2015-04-19, 13:53
Bannlyst
Citat:
Lite uppdatering.

Du är definitivt inget att kämpa för men det visar bara att din kille förmodligen är lite mesig av sig eller har taskig självbild.

Hade du gjort detta mot mig och jag hade fått veta det på omvägar för att du är så pass lösaktig och omoralisk att du inte vågar berätta så kan jag garantera att du hade varit rädd i min närvaro. Om du bodde hos mig så hade jag ställt ut alla dina saker på gatan, tagit en bild och lagt upp en annons på blocket där jag skulle förklarat vem du är och vad du har gjort och att dina saker är gratis att hämta...

Måste säga att det är så rätt åt dig att din killes polare går och berättar vilken ''fin'' flicka du verkligen är. Hoppas du blir svartmålad i din umgängeskrets så att du får flytta.

Kanske som pricken över I så råkar du anmäla polarna för våldtäkt för att du ångrar dig också.
2015-04-19, 13:53
Medlem
Citat:
Lite uppdatering.

Han surrade mycket om deras kukstorlekar och så.
Du är inte ledsen för det du gjort utan för att ha blivit avslöjad. Ditt val och vem/vad som var viktigt gjorde du när du var otrogen. Hur vet din pojkvän(?) hur stora de är, har han sett dem med stånd?
2015-04-19, 14:00
Medlem
Citat:
Lite uppdatering.

Nämen? Kom det fram Vad var det vi sa ditt dumma luder? Erkänn för det kommer ändå fram, snart vet väl hela stan vilket billigt luder du är och vilken beta pojkvän du har ifall han behåller dig. Lika bra du går ner till pizzerian och får ordentligt med pizzabagarballe en sista gång så kanske det känns lite bättre?
Senast redigerad av StupidMonkey 2015-04-19 kl. 14:03.
2015-04-19, 14:04
Medlem
Zverkers avatar
Citat:
Vad kan man göra för att han verkligen ska förstå att de är han jag vill ha och att det inte kommer hända igen?
Om du direkt själv hade berättat vad du gjort och förklarat hur mycket du ångrade dig hade dina chanser varit betydligt bättre. Men eftersom han nu fick höra det av någon annan kommer han troligen att betrakta dig som opålitlig vad du än lovar och säger och sannolikt ha mycket, mycket svårt att någonsin kunna lita på dig fullt ut igen. Utifrån hans perspektiv har du har inte bara visat att du kan vara otrogen, du har också visat att du försöker dölja det när det har skett.
2015-04-19, 14:10
Medlem
Jag tänker inte moralisera över vad du gjort för jag har levt för många år. Man gör ibland dumheter med berått mod som man ångrar fruktansvärt senare. Du kanske bara hade ett svagt ögonblick.

Men - knulla med två av kompisarna i fotbollslaget som är yngre? Och när killarna fått knulla dig har dom den dåliga smaken att skryta om det. Tyder inte på fin uppfostran om man säger så. Skall man göra så här skall man ha ett öppet förhållande.

Du förstår inte hur detta är för din kille, speciellt om han har ett enklare arbete där jargongen är rå. Sådant här kommer alltid ut på omvägar, kan ta ett halvår men ut kommer det. Att jobba på ett ställe där alla ger dig blickar, skrattar bakom din rygg och runkar i din kaffekopp för "du är ju ändå en sån där som tar emot" klarar ingen kille. I värsta fall går han bärsärkagång och får sitta i fängelse för smälla kommer det att göra. Om han nu inte är typen som bär det inom sig tills han hoppar framför tåget.

Har du några känslor kvar för din kille backar du undan och låter honom göra slut och så skiljs ni åt utan alltför mycket hard feelings. Då kan han försvara sin manlighet och heder. Tro inte att begreppet heder inte finns hos Svenska killar.

Hur mycket har du försökt att fixa förhållandet om han nu jobbar så mycket? Det är ingen ursäkt att vara otrogen och dessutom på detta sätt. Kunde du inte varit mer diskret? Och valt en bättre kille, detta är ju en sådan förnedring av din kille att det saknar motstycke.

Hade detta hänt efter 15-20 års äktenskap som gått i stå och det varit en attraktiv man så kanske ok att man kunnat fortsätta men två svin med taskig kvinnosyn?
2015-04-19, 14:21
Medlem
Jag anser att du bör be dina 2 fräschaste kompisar dom som alla killar trånar efter och du konkurerar med att ha en 3-kant med din pojkvän och att han sedan får bestämma hur han ska göra.

Hur dum är du och vad trodde du skulle hända?
Jag misstänker även att du hade sex med just de personer som förstör din pojkväns status mest och som han stör sig mest på.
2015-04-19, 14:23
Medlem
Citat:
Lite uppdatering.

Du är ett troll va? Rolig läsning ändå, jag skrattade hela vägen, åt dig
2015-04-19, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Du är ett troll va? Rolig läsning ändå, jag skrattade hela vägen, åt dig
Det vet man aldrig men det kan lika gärna vara sant, jag har bekanta som råkat ut för värre saker än detta.
Liknande det som hon beskriver är inte så ovanligt som många vill tro, hon är varken unik eller ensam om att ha dåligt omdöme.
Underhållningsvärdet är högt.
2015-04-19, 14:45
Medlem
yenoMs avatar
Citat:

This, bara för bra för att vara sant. Fine om man råkar vara otrogen, men med två stycken, och så är du såå ledsen för att det KOM FRAM haha, du respekterar inte din pojkvän, i så fall hade du berättat det själv.

O det andra, börja för fan inte prata om deras kukstorlekar och sexet med dem... Hoppas inte att snöflingan88 betyder att du är född 88 för i så fall är du verkligen omogen för din ålder! Lämna stackaren och gå vidare på egna håll Det här kommer ni aldrig att ta er igenom, kommer alltid finnas kvar och komma upp igen och igen och igen..
2015-04-19, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahvet
Det vet man aldrig men det kan lika gärna vara sant, jag har bekanta som råkat ut för värre saker än detta.
Liknande det som hon beskriver är inte så ovanligt som många vill tro, hon är varken unik eller ensam om att ha dåligt omdöme.
Underhållningsvärdet är högt.
Jo jag vet att det finns sånna människor men har aldrig sett "gärningsmannen" ifråga komma och gnälla på flashback på det här sättet som att hon hade absolut ingen jävla aning om vad som pågår XD Det fick mig förbluffad, men jag är säker på att detta är troll - även om det händer i en väldigt stor uttsträckning med sveriges kvinnor som anser sig vara lite "coolare" än de andra, de som inte har något sunt förnuft alls utan bara vill supa och knulla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in