2015-04-19, 14:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Men håll liksom käft med dig. Du råkade knulla två kukar. Du kommer få ha saker att förklara hemma. Men det kan gå hem att du klarar dig om han nu är en nolla nog och älskar dig.
2015-04-19, 15:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Lite uppdatering.

Dom killarna jag var med (som lovade att inte säga nått till nån) har tydligen skrytit hej villt om allt detta så i fredags fick min pojkvän veta det på omvägar av dom 2 killarnas kompisar. han är helt förstörd , dom här 2 kompisarna spelat i samma fotbollslag som min kille och är dessutom bra mycket yngre så han säger ju att för det första vet han ju hur dom ser ut (exakt alltså) och dessutom har dom en taskig kvinno syn, skyter ofta om hur många dom knullat, va dom har gjort o.s.v

han är som sagt helt förstörd och jag är såå ledsen att allt kommit fram

jag ska ändå försöka kämpa för oss. Vad kan man göra för att han verkligen ska förstå att de är han jag vill ha och att det inte kommer hända igen?

Han surrade mycket om deras kukstorlekar och så. Ska man säga att även fast dom va större så är sexet med han (min pojkvän) skönare? Eller ska man inte beröra det alls?

För det första skriver du som en kratta.

Sen då? Du är alltså ledsen för att det kommit fram och inte på grund av själva handlingen? Din kille är förstörd för att a) Du har varit otrogen med två av hans vänner. b) För att dessa kompisar har dålig kvinnosyn eller c ) För att de råkar ha stora kukar.

Ja du snöflingan, som du förstår är ditt inlägg något oklart om varför din kille egentligen är ledsen
för vad som kommit fram. Nä du ska inte försöka lappa ihop eran relation, ta ditt pick och pack och lämna.
2015-04-19, 18:28
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Snöflingans pojkvän verkar inte ta otroheten så hårt, verkar tydligen mest vara intresserad över dom här killarnas kukstorlek, Jösses
2015-04-19, 22:09
Medlem
Citat:
Lite uppdatering.

Dom killarna jag var med (som lovade att inte säga nått till nån) har tydligen skrytit hej villt om allt detta så i fredags fick min pojkvän veta det på omvägar av dom 2 killarnas kompisar. han är helt förstörd , dom här 2 kompisarna spelat i samma fotbollslag som min kille och är dessutom bra mycket yngre så han säger ju att för det första vet han ju hur dom ser ut (exakt alltså) och dessutom har dom en taskig kvinno syn, skyter ofta om hur många dom knullat, va dom har gjort o.s.v

jag ska ändå försöka kämpa för oss. Vad kan man göra för att han verkligen ska förstå att de är han jag vill ha och att det inte kommer hända igen?

Han surrade mycket om deras kukstorlekar och så. Ska man säga att även fast dom va större så är sexet med han (min pojkvän) skönare? Eller ska man inte beröra det alls?
Jag som har respekt för kvinnor rent allmänt (se min tråd) Men för i helvete inte ens jag kan respektera denna varelse (dig) för fem öre.

LMFAO
2015-04-21, 22:27
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Lite uppdatering.

Varför vill du förnedra din pojkvän? Du har redan förstört allting. Varför vill du trycka in dina fingrar i öppna sår och strö salt. Gräva runt. Igen och igen.

Det är liksom den enda kontentan jag ser av din tråd. Att bara lämna honom och inte prata om det är det minst förnedrande du kan göra.

Tror att du innerst inne avskyr honom (för hans "svaghet"), varför annars fortsätta så här och bara vilja få ut någonting och inte förstå att bara din närvaro får allt att spela upp i huvudet för honom igen och igen. Du har redan sugit ur all must men fortsätter att gotta dig i eländet….

Det är sådana som dig som är orsaken till s.k. hedersvåld eftersom att du inte vet bättre än att inse att du redan överträtt alla gränser utan liksom fortsätter till en gräns där vissa killar tyvärr inte är starka nog att bara vända ryggen. De sänker sig till din primitiva nivå. Hoppas han inser det.
Senast redigerad av NietzschesHorse 2015-04-21 kl. 22:31.
2015-04-21, 22:34
Medlem
PervoMans avatar
Detta måste ju vara ett troll?
Vad är det för människa speciellt en slyna som ber om hjälp på Flashback när hon varit otrogen mot sin pojkvän?? FATTAR du inte att 99% a oss här HATAR tjejer som dig ditt äckliga luder!
vad fan tror du själv när du knullar två av din killes träningskompisar!
Kan du som resten av alla skabbiga äckliga horor inte hålla benen särade så knulla runt då, men du ska fan inte ha någon pojkvän! hoppas du råkar ut för cancer eller liknande för du förtjänar all skit so livet kan erbjuda dig! Varför var det så viktigt att få en kuk i fittan och en i röven samtidigt, du kanske vaknade på morgonen och bestämde dig för att idag ska jag bli knullad som en hora eftersom jag är det?

du är ett AS och förtjänar all skit du kan få!
Om man ska ge dig någon tröst så hoppas jag att du i vilket fall fick bra betalt???
Senast redigerad av PervoMan 2015-04-21 kl. 23:28.
2015-04-21, 22:41
Medlem
Om du älskar och bryr dig om din pojkvän/ex, så visar du honom den lilla respekt du möjligen kan ge genom att lämna honom och låta honom finna en bättre tjej. En bra tjej. Du är inte redo för ett hälsosamt och välfungerande förhållande nu, men han kanske är, så unna honom det. All lycka till!
2015-04-21, 23:23
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Du må vara ett äckligt litet luder, men det finns en väg ur den här stormen. Jag tycker att han borde få ha trekant med två tjejkompisar till dig. Är det något du kanske kan lösa?

/Leif
2015-04-21, 23:43
Medlem
PervoMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du må vara ett äckligt litet luder, men det finns en väg ur den här stormen. Jag tycker att han borde få ha trekant med två tjejkompisar till dig. Är det något du kanske kan lösa?

/Leif

Leif, vi saknar dig i tråden " Därför hatar vi kvinnor" tror du kan berika den tråden en hel del
Gillar dina inlägg för övrigt!

Just det till TS: Du är mest ledsen över att detta kommit fram skriver du??
Du bryr dig inte ett skit om din stackars kille? Patetiska lilla fitt hora hoppas du blir invalid!
Senast redigerad av PervoMan 2015-04-21 kl. 23:46.
2015-04-22, 01:20
Medlem
FredrikSahlins avatar
Sluta snubbla på diverse kukar varje fredag och lördag är mitt tips till dig.

Nästan bättre att du låter hans polare berätta det för honom, du är inget att ha.
2015-04-23, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

/Leif

Ja låt Leif befria dig från dina kvalfyllda lustar
2015-04-23, 00:25
Medlem
otrogen är ej bra be om ursäkt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här