2015-04-18, 04:39
Medlem
fULL-s avatar
Kan säga att Rollbacks har börjat rulla ut, från para 555-93 hehe
Citera
2015-04-18, 04:46
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fULL-
Kan säga att Rollbacks har börjat rulla ut, från para 555-93 hehe

Gabynator (avskyr verkligen honom!) är nu para 45 igen - vilket är underbart att höra! Men tyvärr så är han väl para 600+ igen inom bara ett par timmar, med tanke på att hans liv endast går ut på att spela D3. Önskar att Blizzard permabannade honom också precis som man gjorde med MC.
Citera
2015-04-18, 06:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Gabynator (avskyr verkligen honom!) är nu para 45 igen - vilket är underbart att höra! Men tyvärr så är han väl para 600+ igen inom bara ett par timmar, med tanke på att hans liv endast går ut på att spela D3. Önskar att Blizzard permabannade honom också precis som man gjorde med MC.

Att skapa ett nytt konto eller starta från plvl 1 är ju egentligen skit samma. Han får i alla fall behålla sina levlar på non-season och lär inte upprepa samma misstag. Jag tycker också killen är jobbig, men han tvekade väldigt länge innan han till slut gav med sig och exploitade.

Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Ja, de klarade den på typ 14.55 och med sever på <7. Mig veterligen klarade ingen av att fixa 64 stenar i trials utan sever och 63 var också väldigt ovanliga. Men visst hade det säkert gått att fixa ett 64 rift. Behöver bara först tur i trials, sen sjukt mycket tur i riftet, sen astronomiskt mycket tur i nästa. För mig är det omöjligt, men osannolikt är kanske ett bättre ord.

Var det många som ens försökte? Jag såg deras första clear på 63, det var ju inte en toppenrift direkt...
Citera
2015-04-18, 10:41
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Var det många som ens försökte? Jag såg deras första clear på 63, det var ju inte en toppenrift direkt...

Vet inte, men har svårt å tro att de inte försökte pusha trials iaf. Sen förstår jag att folk inte gav sig in helhjärtat på att försöka slå det. De hade förmodligen behövt pusha många timmar om dagen de sista veckorna och fortfarande bara haft någon procents chans att klara det, då är det bättre att satsa på andra leaderboards.

Sen tror jag väl att de som vann skulle vunnit även utan sever, men problemet i både s1 och 2 är ju att blizzard har ändrat förutsättningarna mitt i säsongen.
Citera
2015-04-18, 11:08
Medlem
pepsi haxs avatar
Vad mycket set items och unika saker man hittar, varje gång jag spelat nu har jag hittat ca 20 unika på 1 timme. Idag döda jag något monster som droppa 3 gröna saker (2 ringar 1 par handskar) och 4 unika saker och typ 25 gula saker, aldrig vart med om det förut
Det var ingen goblin, det var ett elite pack, någon som vart med om det förut?
Citera
2015-04-18, 11:51
Medlem
pappa-fixars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
i princip hela <ZE> är lvl 2 paragon lvl 0 på season nu

Så jävla nice. Bra jobbat Blizzard! Även riktigt skönt att se Gabynator rollbackad
Citera
2015-04-18, 17:34
Medlem
Hej!

Inte lirad D3 på ett år nu, men sugen att ta upp det igen!

Av Wizard, Crusader och Barbarian, vilken är "bäst" i 2.2?
Citera
2015-04-18, 20:37
Medlem
Troll0lzs avatar
Någon här som kör TurboHUD?
Citera
2015-04-18, 22:55
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Någon här som kör TurboHUD?
Jag gjorde förr i tiden, innan jag tog en paus från spelet. Men inte för stunden, gör du?
Citera
2015-04-18, 23:45
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXotic
Jag gjorde förr i tiden, innan jag tog en paus från spelet. Men inte för stunden, gör du?

Okej! Ja, jag började faktiskt att använda det idag efter att ha läst om hur safe det faktiskt är. Ganska nice att kunna se affixes på elite packs, hur kartan ser ut i förväg osv.
Citera
2015-04-19, 01:58
Bannlyst
Hoppades verkligen på en ancient BK eller IK vapen idag. Så grovt irriterande att se alla sitta med ancient vapen och vara miles ahead i dps, para 404 och 57 timmar spelade och allt man har är skräp!
Citera
2015-04-19, 02:11
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Hoppades verkligen på en ancient BK eller IK vapen idag. Så grovt irriterande att se alla sitta med ancient vapen och vara miles ahead i dps, para 404 och 57 timmar spelade och allt man har är skräp!
Jag har hittat en ancient-item till min build, och den rollade knappt högre än vanliga items. Så jag vet hur det är. :P
Har haft relativt dålig tur när det kommer till loot den här säsongen, tog en evighet att hitta alla delar. IK-bältet satt jag och letade onödigt länge, och nu får jag många dubletter till mina items men aldrig någon ancient så man får en ordentlig uppgradering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in