"twinkle little star, high up in the sky, tell my friends so dear, tell them I am here" (tror jag)
En annan låt "bumble bees, humble bees, we are little bumble bees, bumble bees, humle bees, and we sing all day. Humm humm humm a flower here, hum hum humm a flower there"
Hmm låttexterna kan vara något felaktiga, var inte så gammal när vi spelade den, så jag kan ju minnas fel.
I]
Jag är medveten om att detta var 5 årsedan du skrev detta haha, men pjäsen heter "The Magical Flower"
Enligt min faster skall de vara gjorda av en relativt väl ansedd konstnär. Hon säger att tavlorna heter "Horisontell" och "Vertikal", men Google hittar inget på dessa namn. Signaturen under tavlorna är oläslig.
Enligt min faster skall de vara gjorda av en relativt väl ansedd konstnär. Hon säger att tavlorna heter "Horisontell" och "Vertikal", men Google hittar inget på dessa namn. Signaturen under tavlorna är oläslig.
Jag tycker de är skitfula och behöver pengar.
erlioms är stilig, Zarkans kanske bättre i pengaform. Har ni kollat om det står något på baksidorna?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!