2015-04-16, 20:53
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Klopf lämnar Dortmund. Kan det vara City han ska till? Hoppas inte på det...

Eller psg ?
2015-04-17, 00:55
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Eller psg ?
German boots in Paris?
2015-04-17, 13:42
Avstängd
Halloween2s avatar
http://sillyseason.se/fotboll/uppgifter-pedro-har-bestamt-sig-lamnar-for-inter/

Det trodde man väl inte eller? Inter av alla klubbar, varför inte göra som Alexis och özil och köra i pl?

Edit: rör sig om Barcas Pedro
2015-04-17, 14:20
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
http://sillyseason.se/fotboll/uppgifter-pedro-har-bestamt-sig-lamnar-for-inter/

Det trodde man väl inte eller? Inter av alla klubbar, varför inte göra som Alexis och özil och köra i pl?

Edit: rör sig om Barcas Pedro

Hade jag inte väntat mig, men kan nog vara en nyttig transfer för både Pedro och Inter. Känns som ett bra klubbval trots allt där han kommer få speltid.
2015-04-17, 14:30
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Hade jag inte väntat mig, men kan nog vara en nyttig transfer för både Pedro och Inter. Känns som ett bra klubbval trots allt där han kommer få speltid.

Pedro skulle må bättre att gå till Bundesliga eller PL. Där backlinjen inte ligger lika lågt.

Jag tror Klopp tar över Liverpool om Brendan inte tar fjärdeplatsen. Laget passar hans spelstil och filosofi.
2015-04-17, 14:55
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Jag tror Klopp tar över Liverpool om Brendan inte tar fjärdeplatsen. Laget passar hans spelstil och filosofi.

Jag är tveksam till det. Känns som att han ska gå upp en nivå om han ska byta bort Dortmund till en ny klubb. Liverpool känns inte som något vidare steg upp.
Jag tror på City eller PSG.
2015-04-17, 15:02
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Pedro skulle må bättre att gå till Bundesliga eller PL. Där backlinjen inte ligger lika lågt.

Pool låter fan rimligare ju mer man tänker på det. Klockrent förslag.
2015-04-17, 15:52
Medlem
Klopp hade riskerat att döda sin karriär om han gick till Liverpool. De kan inte köpa de bästa spelarna, och har ingen bra scoutingverksamhet och ungdomsakademi som Dortmund. Jag tror och hoppas Klopp går till någon toppklubb. Om inte Real skulle vinna ligan så borde Perez ringa Klopp och signa honom.
2015-04-17, 16:54
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Klopp hade riskerat att döda sin karriär om han gick till Liverpool. De kan inte köpa de bästa spelarna, och har ingen bra scoutingverksamhet och ungdomsakademi som Dortmund. Jag tror och hoppas Klopp går till någon toppklubb. Om inte Real skulle vinna ligan så borde Perez ringa Klopp och signa honom.

Känns som att han redan borde vara i långt gånga förhandlingar med någon klubb. Varför skulle han annars gå ut med att han ska sluta så tvärt?
2015-04-17, 16:59
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Känns som att han redan borde vara i långt gånga förhandlingar med någon klubb. Varför skulle han annars gå ut med att han ska sluta så tvärt?

Han sa ju dock på presskonferensen att ingen kontakt tagits med annan klubb. Tror inte han ljuger.

Tror bara seriöst att han lände efter Borussia-derbyt att hans idéer samt tro på att han kan få detta att funka är finito.

Och det tror jag tyvärr många Dortmund-fans också känner. Det såg ju ljusare ut en period i februari-mars där men det föll ju som en sten igen i och med uttåget i CL. Hade det fortsatt där och Dortmund hade kunnat plocka lite tror jag Klopp hade fått ny energi. Men nej, detta höll inte.
2015-04-17, 17:47
Medlem
Citat:
Jag är tveksam till det. Känns som att han ska gå upp en nivå om han ska byta bort Dortmund till en ny klubb. Liverpool känns inte som något vidare steg upp.
Jag tror på City eller PSG.

1+ på den. Finns en stor risk att Reus och/eller Hummels följer med.
Tror inte det blir Liverpool för klopp.
2015-04-17, 19:31
Medlem
MentosFruitcores avatar
Om inte Real Madrid vinner en titel i år är jag övertygad om att Klopp tar över Real. Annars är City mest troligt. De är den största klubben just nu som verkligen behöver en ny tränare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in