2014-12-10, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Hostar PSG fram 40m+ Zlatan kanske affären hade gått igenom.

Nej, Hazard kommer inte gå till PSG. Däremot ska hans dröm vara att spela för Real Madrid så om några år kan jag se honom dra till Spanien. Ryktas även (har gjort det ett tag nu) att han är nära å krita på ett nytt kontrakt för Chelsea. Vilket är viktigt då man inte vill släppa lille Hazze för kaffepengar.

Varför skulle Chelsea vilja ha en avdankad Zlatan? Han har varit borta i 7 veckor till följd av en skada, det märks att han är på väg ner. Cavani tror jag är mer realistiskt att man skulle gå efter.
2014-12-10, 20:03
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Varför skulle Chelsea vilja ha en avdankad Zlatan? Han har varit borta i 7 veckor till följd av en skada, det märks att han är på väg ner. Cavani tror jag är mer realistiskt att man skulle gå efter.

Cavani kommer närmare Arsenal för varje dag som går.
2014-12-11, 11:25
Medlem
Fram med saltet:

BREAKING: Manchester a United have agreed a deal to resign Nemanja Vidic from Inter Milan. [Daily Star]

Taget från Transfer News på Twitter.
2014-12-11, 12:04
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Fram med saltet:

BREAKING: Manchester a United have agreed a deal to resign Nemanja Vidic from Inter Milan. [Daily Star]

haha!
Läste att Evra också återvända
2014-12-11, 13:32
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Fram med saltet:

Hoppas jag verkligen. Finns ingen som helst anledning att plocka tillbaka honom.
2014-12-12, 14:11
Medlem
hakansukkurs avatar
Gerardo Molina, argentinsk sportsanalytiker och Messi expert, sager att City borjat ta kontakt med Messi folk. Han havdar att tre europeiska klubbar begarde honom att gora en vardering av Messis marknadsvarde i borjan av aret. City, PSG och en okand. Overgangssumman skulle ligga pa 150 MEUR utan image rights och bruttolon pa ca 250 MEUR over 5 ar.
City kan val omojligtvis signa Messi utan att salja Aguero?
2014-12-12, 14:22
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Gerardo Molina, argentinsk sportsanalytiker och Messi expert, sager att City borjat ta kontakt med Messi folk. Han havdar att tre europeiska klubbar begarde honom att gora en vardering av Messis marknadsvarde i borjan av aret. City, PSG och en okand. Overgangssumman skulle ligga pa 150 MEUR utan image rights och bruttolon pa ca 250 MEUR over 5 ar.
City kan val omojligtvis signa Messi utan att salja Aguero?
Aguero är väl egentligen en av få spelare som faktiskt skulle kunna ha lite tyngd i en förhandling med Barca om Messi då Aguero tillhör de få som ligger strax under Messi/Ronaldo.

Men sen så är det sällan att spelarbyten i slutändan faktiskt ingår i affärer, i 9 fall av 10 är det media som kokar ihop sånt.
2014-12-12, 14:39
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinstonO'Boogie
Aguero är väl egentligen en av få spelare som faktiskt skulle kunna ha lite tyngd i en förhandling med Barca om Messi då Aguero tillhör de få som ligger strax under Messi/Ronaldo.

Men sen så är det sällan att spelarbyten i slutändan faktiskt ingår i affärer, i 9 fall av 10 är det media som kokar ihop sånt.
Jag menade mest pga FFP, och antar att Aguero skulle vara en av anledningarna Messi skulle kunna tanka sig City.
2014-12-13, 13:29
Medlem
Calogeros avatar
Efter Tommasi Rocchi och en då (förra året) i princip färdig värvning utav John Carew skulle jag vara försiktig med att avfärda ryktena om Rosenberg till Inter.
2014-12-13, 13:49
Medlem
Axezzs avatar
Ryktas att Milan vill avsluta lånet med Torres. Från top 3 anfallare i världen till knappt önskad någonstans på bara några år.
2014-12-13, 14:52
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Ryktas att Milan vill avsluta lånet med Torres. Från top 3 anfallare i världen till knappt önskad någonstans på bara några år.
Enligt Mourinho finns den möjligheten inte i lånekontraktet.
2014-12-13, 21:51
Medlem
hakansukkurs avatar
Ödegaard är en kaxig jävel. Skön Europa turne han gör för att välja lag. Helt rätt men skapar ju en del förväntningar på honom att leverera efter detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in