2015-04-12, 04:21
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Red Cafe är världens i särklass mest populära Man Utd-forum (kanske fotbollsforum öht när jag tänker mer på det).

Vad sägs om att du slutar trolla och börjar bete dig som en seriös användare? Är det så att du har något kognitivt funktionshinder så ber jag om ursäkt på förhand.
Vad har jag trollat om? Jag har aldrig hört talas om Red Cafe. Det enda forumet jag hänger på är Flashback och det räcker gott och väl. Och jag har hela tiden varit negativt inställd till att ta in Falcao, alldeles för mycket pengar för ett lån, United hade redan en stark anfallsbesättning, och han var helt oprövad efter att ha kommit tillbaka från en lång och allvarlig korsbandsskada. Dessutom tvingade värvningen av Falcao bort Welbeck (som var en av få egna produkter i truppen och en Sir Alex-favorit) och pålitlige och lojale Chicharito.
2015-04-12, 10:37
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Redcafe var lyriska över Falcao när värvningen annonserades. Det där är en efterhandskonstruktion om du påstår att konsensus var att han skulle floppa.

Mja, som allt annat på RC så finns det alltid sidor. Att det var många som var förväntansfulla över Falcao är helt korrekt, och tanke på hur bra han varit förut, fullt förståeligt. Dock var det många som ifrågasatte om han var återställd efter skadan samt starkt kritiska till att Wellbeck lämnade.

Skall man vara krass så var dock varken Welbz eller Chicka nöjda med sin speltid/position och var på väg bort långt innan Falcao var klar.
2015-04-12, 11:59
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Vad har jag trollat om? Jag har aldrig hört talas om Red Cafe. Det enda forumet jag hänger på är Flashback och det räcker gott och väl. Och jag har hela tiden varit negativt inställd till att ta in Falcao, alldeles för mycket pengar för ett lån, United hade redan en stark anfallsbesättning, och han var helt oprövad efter att ha kommit tillbaka från en lång och allvarlig korsbandsskada. Dessutom tvingade värvningen av Falcao bort Welbeck (som var en av få egna produkter i truppen och en Sir Alex-favorit) och pålitlige och lojale Chicharito.

Men det där är ju bara dina åsikter.
Du påstod ju att INGEN ville ha dit Falcao. Du pratar fortfarande om dig själv.

Sågs ju som en superb värvning av United, visst, många var skeptiska, men det var jävligt glada miner generellt hos United i somras.
2015-04-12, 17:11
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Mja, som allt annat på RC så finns det alltid sidor. Att det var många som var förväntansfulla över Falcao är helt korrekt, och tanke på hur bra han varit förut, fullt förståeligt. Dock var det många som ifrågasatte om han var återställd efter skadan samt starkt kritiska till att Wellbeck lämnade.

Skall man vara krass så var dock varken Welbz eller Chicka nöjda med sin speltid/position och var på väg bort långt innan Falcao var klar.
Stämmer, jag borde ha garderat mig. Som jag minns det var dock de positiva i klar majoritet.
2015-04-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
falcao e dock miltal bättre än welbeck o medel måttan chicarito
2015-04-13, 13:10
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto

Har ju svart på vitt nu att det är han inte.
2015-04-13, 13:13
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto

Har varit tidigare och bör vara ja, men just nu är han verkligen inte det. Skulle bli väldigt förvånad om han ens får en bänkplats med Chelsea om Rooney och Rvp är spelklara.

Personligen så gillar jag Welbz väldigt mycket men han är ingen naturlig avslutare/anfallare och jag har väldigt svårt att se att han har en 20måls säsong i sig oavsett vilka han spelar för.
2015-04-13, 14:45
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Men det där är ju bara dina åsikter.
Du påstod ju att INGEN ville ha dit Falcao. Du pratar fortfarande om dig själv.

Sågs ju som en superb värvning av United, visst, många var skeptiska, men det var jävligt glada miner generellt hos United i somras.
Jag som semi-unitedsupporter var glad över att en av mina favoritspelare skulle gå till United men jag var ändå realistisk och trodde det inte skulle bli given succé men hade ändå större förhoppningar än vad utfallet blev. Bra att de lånade in honom och inte pungade upp 5-600 mkr för honom.

Får hoppas Cavani blir såld i sommar och att det går bra för honom, less på att se honom frustrerad i PSG.
2015-04-13, 17:04
Medlem
Giggsys avatar
Läste nånstans att det ryktas om 50m pund för Hummels + Gündogan i sommar.
2015-04-13, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Får hoppas Cavani blir såld i sommar och att det går bra för honom, less på att se honom frustrerad i PSG.

Tror han blir kvar och att Zlatan rör på sig, då blir väl Cavani nöjd när han får spela centralt regelbundet.
2015-04-15, 14:41
Medlem
Busstations avatar
Klopf lämnar Dortmund. Kan det vara City han ska till? Hoppas inte på det...
2015-04-16, 20:53
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Läste nånstans att det ryktas om 50m pund för Hummels + Gündogan i sommar.

Man vet att det börjar bli sommar när det börjar ryktas om Hummels och United.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in