2015-04-16, 15:12
Medlem
kattmuss avatar
Är det bara att slänga de rosa xanor och blåa fm1? Misstänkte att de är fejk. Har inte lyckats hitta någon som säljer äkta bra grejer. Är intresserad av olika opioider och bra benso. Pm:a mig gärna om ni vet nån seriös försäljare!
Citera
2015-04-16, 15:13
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmus
Är det bara att slänga de rosa xanor och blåa fm1? Misstänkte att de är fejk. Har inte lyckats hitta någon som säljer äkta bra grejer. Är intresserad av olika opioider och bra benso. Pm:a mig gärna om ni vet nån seriös försäljare!

Jag hade slängt dom direkt
Citera
2015-04-16, 15:25
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:

De rosa Xanoren är de stavar eller 1mg tabletter märkta med "E313"? För isåfall KAN det vara Frontin (serbiska xanor, med jävla bra tryck i)

Men är de rosa stavar hade jag spolat ner dom i dasset tsm med de blåa "fm1rna"

Mvh.
Citera
2015-04-16, 15:43
Medlem
kattmuss avatar
De rosa xanor är märkta med upjohn 90 och de blåa är märkta med fm1... xanax stavarna är gröna samt märka med xanax. Blir att slänga allt förutom stesolid.
Citera
2015-04-16, 15:53
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
De rosa xanor är märkta med upjohn 90 och de blåa är märkta med fm1... xanax stavarna är gröna samt märka med xanax. Blir att slänga allt förutom stesolid.

De gör du helt rätt i haha, får man fråga var du köpte Stesoliden?

Mvh.
Citera
2015-04-16, 15:58
Medlem
kattmuss avatar
Får man länka shoppar här? är helt ny på flashback
Citera
2015-04-16, 16:38
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:

osäker, länka mig i PM när du svarar på mitt jag skickade nyss

mvh.
Citera
2015-04-16, 19:02
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Tror faktiskt inte att det är tillåtet mer än i drogshoppforumen... eller? Men också osäker
Citera
2015-04-17, 01:30
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Kan det användas som sömntablett typ? Tog en förut och somnade men var iofs. väldigt trött redan. Vill inte slösa på någon till och testa då jag har så få.
Citera
2015-04-17, 05:18
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Kan det användas som sömntablett typ? Tog en förut och somnade men var iofs. väldigt trött redan. Vill inte slösa på någon till och testa då jag har så få.

Jo enligt mig funkar det som sövande iaf . 1-2 MG 30-40 min innan du går och lägger dig så somnar du gott. Har du nu någon tollerans etc får du väl öka på lite men.

Jag blev väldigt flöddrad på runt 4 mg iaf haha
Citera
2015-04-17, 07:40
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Jag tycker den är halvkass som sömnmedicin. I såna fall i större doser 4-6 mg. Men den är utmärkt avslappnande och ångestdödande på 2 mg
Citera
2015-04-17, 08:37
Medlem
Gabrielswes avatar
Är det någon mer som blir aggressiv på denna, jag snackar inte höga doser utan endast 0,5-1mg. Känner helt plötsligt att jag kan få ett raseriutbrott närsomhelst, det liksom kokar inombords. Jag hade dessa för några år sedan och då reagerade jag inte på så sätt alls!

Är det för att dom löser upp hämningar kanske? Isf borde man ju bli så på alla bensos men det har jag inte upplevt. Kände för att slå sönder något igår eller slå någon på käften som inte håll med mig! På så låga doser, utan alkohol inblandat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in