Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Sådant är individuellt, som du säkert vet. En del kanske tycker Stesolid, andra Iktorivil. Iktorivil, tycker jag. Den riktiga muskelrelaxerande effekten börjar inte förrän vid 15 mg Stesolid tycker jag.
För asså jag har krängt i mig mellan 6 och 7.5 mg ikto (inte riktigt koll haha) idag (mellan kl 8 och kl 11 i förmiddags) Men känner mig varken "flöddrad" eller att jag uppnåt någon muskelavslappning :/ (vid 11 tiden kände jag mig lite påverkad men inget direkt märkbart, lite som att jag druckit en halv starköl typ balansen och reaktionsförmågan var mycket lite nedsatt haha, men de släppte lika snabbt igen..)
har ingen enorm tolerans på ikto, men lite har jag ju sedan innan.. Men 6-7mg borde få mig rejält svängd vanligtvis (och ja de är bra kvalité på ikton) Vågar inte kasta i mig 4mg till eller mer för då slutar de nog med minnesluckor och massa pinsamma samtal med min sambo imorgon som jag inte har en susning av pågick under kvällen...
Så nu när jag kom hem slängde jag i mig 400mg tram (har rätt hög tolerans mot dessa) och de hjälpte ju såklart lite!
Tror jag får satsa på stesolid/valium om man lyckas få tag i de inrikes..
Någon kombo ni/du kan rekommendera att "boosta" det med? har tram, alprazolam och ikto att tillgå sen kan jag ju alltid köpa grapefrukt juice haha...
mvh.