Flashback bygger pepparkakshus!
2014-10-06, 00:24
Medlem
Dexicons avatar
Iktorivil syns på ny multisticka vid urinprov

Jag har tagit Massiv med Iktorvil och aldrig varit positiv på benzo.
Och som jag förstått det så är det för gränsvärdet för Klonazepam är 781 ng/ml,
hur många mg detta motsvarar vet jag inte men kan säga att jag tagit
ca 20 stycken under två dagar för att sedan lämna och varit negativ.

Men den nya stickan ska visa positivt vid under 100 ng/ml.

Vet att detta ska ingå i ett nytt Multitest-12 där 12 substanser inklusive Clonazepam (ACL) testas.
http://www.aleretoxicology.se/produk.../multitest-12/

Samt en separat multisticka.
http://www.ferle.se/nytt-forbattrat-clonazepam-test/

Jag är för tillfället på ett behandlingshem och vet att de ska beställa nya stickor.
Och detta är inte ett så stort bekymmer för mig då jag tar någon enstaka gång
men de berör vissa andra som använder sig av Ikto och som jag skulle säga är beroende.

Vet någon hur vanligt det är att dessa används?
Citera
2014-10-06, 02:36
Medlem
Har utländska 2mg Clonazepam (iktorivil ) tabletter dessa är så mkt starkare och mer pontent än Svenska iktrovil, samma styrka.. vad beror det på ? har fått utskrivet från läkare här och köpt från utlandet och massa annat benzo och typ allt är starkare än svenska benzo, vad beror det på ? så sköön effekt och sånt skönt rus 1mg xanor utländska är typ mkt starkare än samma dos svenska xanor...
Citera
2014-10-06, 12:22
Medlem
Nån som stött på blåa Ikto? Ser ut som Roche 2r men utan märkning. Bara kryss. Ljusblåa... Smakar kemiskt. Vågar inte hiva i mig dom men tänker att det kanske är nån kopia?
Citera
2014-10-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persiann
Har utländska 2mg Clonazepam (iktorivil ) tabletter dessa är så mkt starkare och mer pontent än Svenska iktrovil, samma styrka.. vad beror det på ? har fått utskrivet från läkare här och köpt från utlandet och massa annat benzo och typ allt är starkare än svenska benzo, vad beror det på ? så sköön effekt och sånt skönt rus 1mg xanor utländska är typ mkt starkare än samma dos svenska xanor...

Vem försöker du lura idiot?
Citera
2014-10-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ungargman
Nån som stött på blåa Ikto? Ser ut som Roche 2r men utan märkning. Bara kryss. Ljusblåa... Smakar kemiskt. Vågar inte hiva i mig dom men tänker att det kanske är nån kopia?

Dom var rätt hårda att tugga på. Inte som Roche!

Osäker på om jag vågar ta min vanliga dos för att se om dom funkar....
Citera
2014-10-06, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister.
Vem försöker du lura idiot?

idiot är du själv, vadå vem försöker du lura? skrev vad jag tyckte och undrade varför just utländska benzo är starkare än svenska, mer potent i samma dos! om du inte har något vettigt att komma med så behöver du inte ens svara. Va inte Avis bara för att jag har massa olika godis/bnz
Citera
2014-10-06, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persiann
idiot är du själv, vadå vem försöker du lura? skrev vad jag tyckte och undrade varför just utländska benzo är starkare än svenska, mer potent i samma dos! om du inte har något vettigt att komma med så behöver du inte ens svara. Va inte Avis bara för att jag har massa olika godis/bnz

Trevligt att du har benso. Visst finns det vissa hemmapressade benso som innehåller mer än apoteks-varor. Dock brukar det vara tvärtom, att det är mindre i dem
Citera
2014-10-06, 22:31
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Någon som vet hur lång ruslängden är på ikto? vet att det är ganska lång halveringstid. Men ungefär hur lång tid tar det innan man är "nykter"? om jag smacka en nu kommer jag vara bensad imorgon bitti eller kommer jag vara "bakis" eller nykter?
Citera
2014-10-06, 22:34
Medlem
C-3POs avatar
Tråden Iktorivil syns på ny multisticka vid urinprov infogad.

/Mod
Citera
2014-10-06, 23:25
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Börja med en 2mg. Låt den smälta under tungen så kickar den fortare.

Smält dom under tungan, drick kaffe med Krongrädde ( http://3.bp.blogspot.com/-KCcKPOTz49...%25A4dde+1.jpg )
*Det* är att lyxknarka ;D
Citera
2014-10-07, 00:44
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Smält dom under tungan, drick kaffe med Krongrädde ( http://3.bp.blogspot.com/-KCcKPOTz49...%25A4dde+1.jpg )
*Det* är att lyxknarka ;D
En kaffe är fint efter man tagit lite Ikto.
Citera
2014-10-07, 10:49
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
En kaffe är fint efter man tagit lite Ikto.

Japp

Ska testa med kapselkaffe idag och se om det smakar lika bra även fast jag inte har nån ork att köpa grädde.

Är det nån som vet när dom "nya" stickorna med lägre gränsvärde för klonazepam börjar användas förresten?

Glömde bort att jag ska lämna prov och jag skulle vara ren förutom på deskloroetizolam för att forska fram ifall det syns på stickor/verifiering och vill egentligen inte vara positiv på iktrovilen men vet inte om dom kör med gamla eller nya ännu
Senast redigerad av rEEg 2014-10-07 kl. 10:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in