2015-04-02, 10:00
Medlem
Hej!
Låt säga att jag har 2 st fentanylplåster från ratiopharm som ligger på 25ug/h (4mg verksamt ämne/st)
Om jag öppnar dem och lägger plåsterna i starksprit och låter det ligga där 3 dagar, så skulle jag väl i praktiken kunna göra nässpray av lösningen sen? Om man man tar med följande i beräkningarna: det är 8mg fentanyl i 2 st 25ug/h plåster. Sen hur mycket alkohol skulle behövas för att få en dos på 0.25mg/ sprut? Har ni andra idéer så är dem välkommna! Finns kanske fler tillvägagångssätt.
Mvh EOD
Citera
2015-04-02, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndOfDaays
Hej!
Låt säga att jag har 2 st fentanylplåster från ratiopharm som ligger på 25ug/h (4mg verksamt ämne/st)
Om jag öppnar dem och lägger plåsterna i starksprit och låter det ligga där 3 dagar, så skulle jag väl i praktiken kunna göra nässpray av lösningen sen? Om man man tar med följande i beräkningarna: det är 8mg fentanyl i 2 st 25ug/h plåster. Sen hur mycket alkohol skulle behövas för att få en dos på 0.25mg/ sprut? Har ni andra idéer så är dem välkommna! Finns kanske fler tillvägagångssätt.
Mvh EOD

24ml sprit enligt mina beräkningar?
Citera
2015-04-03, 17:49
Medlem
Har testat klippa ett 25mcg/plåster i 4 delar och en del som jag jagade drake med. Kände dock inget. Finns det inget bättre intagningssätt eller behöver jag mer? Van vid oxy,sub,jonkdolc osv i flera år.
Citera
2015-04-12, 11:20
Medlem
Satt på ett 100 mcg plåster i morse. Mår kung, tänkte höra me nån om man ka ta av de ikväll för att sedan sätta på de nästa morgon igen för att spara? Eller är de lika bra att ha de på hela natten? Tänkte bar att de är lite onödigt enligt mig att vara så här skön när man ändå sover igenom det bara, eller kmr de va waste att ta av de? Kankse att den ändå släpper ut fentanyl även om de bara är i en påse eller nått? Om inte var är de bästa stället att förvara pålstret i så det bevaras som bäst? Tacksam för svar, moralkärringar slipper jag gärna.
övrig info: har opi tolerans och tar dagligen.

Andra tips om hur man ska får mest ut av plåstret hade vart trevlogt oxä, när jag haft plsåtret på innan så har ruset tapoat de mesta efter 36 timmar, sen snusa ja tyå hela plåstret varav ja fick en sista kictyö.p. me kännde typ i 48 timmar minst. Men peKen försvann mer och mer eftef 24.
Snusa bara och inte sätta de på kroppen varar ett plåster typ bara 24 timmar ebligt mig. plåstret är nu på under armen och har filat med en fotfil på undrrarmen innna jag satte på det, kickar redan efter 20 mi då och peakaer typ redan efter några timmar.....

Skriver på mobimså ursäktar för stavfel.
Citera
2015-04-12, 16:09
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Har testat klippa ett 25mcg/plåster i 4 delar och en del som jag jagade drake med. Kände dock inget. Finns det inget bättre intagningssätt eller behöver jag mer? Van vid oxy,sub,jonkdolc osv i flera år.

Gör vap av glödlampa, släng i ett fjärdedels plåster, förånga det tills lampan är fylld, sug i dig röken, upprepa. Gör du rätt/får i dig tillräckligt så slår det hårdare än att skjuta 40mg oxy IMO.
Citera
2015-04-12, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaine
Låt oss klara ut det här. Krockar fenta med sub? läst här att många säger det är inga problem.

Hade tagit 25ug fentanyl, 8-10 timmar efter fick jag i mig sub, o åkte på en ordentlig AT .
Någon som kännt samma?

En gång på låg dos fent, typ 12 mcg så snorta jag sub med naloxal i några timmar efter, direkt efter jag tog jag plåstett faktiskt, och fentet ruset försvan helt bara. En gång somna ja ne de i munnen, morgonen efter tog jag ut det lch snorta rätt ca 1, 5 mh sub med naloxal i och eftr 5min så slungades jag i k den västa atn i mitt liv. Var den mest smärtsamma saken jag någonsin varit med om, har fortfarande trauma efter det. Dock efter en timme efter jag hade intagit suben så kickade suben (som den ska göra) och med detta så midrades allt rätt rejält, fast mådde fortfarande skit och hade nu svag at, sen toc ja mer fent vilket ja inte kännde av men sen på kvällen mådde ja bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
Satt på ett 100 mcg plåster i morse. Mår kung, tänkte höra me nån om man ka ta av de ikväll för att sedan sätta på de nästa morgon igen för att spara? Eller är de lika bra att ha de på hela natten? Tänkte bar att de är lite onödigt enligt mig att vara så här skön när man ändå sover igenom det bara, eller kmr de va waste att ta av de? Kankse att den ändå släpper ut fentanyl även om de bara är i en påse eller nått? Om inte var är de bästa stället att förvara pålstret i så det bevaras som bäst? Tacksam för svar, moralkärringar slipper jag gärna.
övrig info: har opi tolerans och tar dagligen.

Andra tips om hur man ska får mest ut av plåstret hade vart trevlogt oxä, när jag haft plsåtret på innan så har ruset tapoat de mesta efter 36 timmar, sen snusa ja tyå hela plåstret varav ja fick en sista kictyö.p. me kännde typ i 48 timmar minst. Men peKen försvann mer och mer eftef 24.
Snusa bara och inte sätta de på kroppen varar ett plåster typ bara 24 timmar ebligt mig. plåstret är nu på under armen och har filat med en fotfil på undrrarmen innna jag satte på det, kickar redan efter 20 mi då och peakaer typ redan efter några timmar.....

Skriver på mobimså ursäktar för stavfel.

Ska ja ta av plåstrt nu? Känner redan att ruset avtagit, vill känna imorgon men är rädd att om jag tar av de nu kommer jag inte få på det imorgon igen, och vet inte hur ja ska förvara de...nån som vet?
Citera
2015-04-14, 05:12
Medlem
LoveAngelss avatar
Jag har köpt dessa lilla rosa tabletter 3,5 mg Acetyl fentanyl.... trots att jag regelbundet går på Buprenorfin. Undrar om dessa kan kombineras rent kemiskt? Och i viken dos AF?
Tacksam för kunniga svar.
Citera
2015-04-15, 21:35
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveAngels
Jag har köpt dessa lilla rosa tabletter 3,5 mg Acetyl fentanyl.... trots att jag regelbundet går på Buprenorfin. Undrar om dessa kan kombineras rent kemiskt? Och i viken dos AF?
Folk jag känner på programmet säger att det ska funka.
Citera
2015-04-16, 11:37
Medlem
auriels avatar
Citat:
Hej!
Mvh EOD
Hur mkt sprutar nässpayen varje gång? Du måste ju veta det för att beräkna en dos. Alt in med 3 ml och räkna hur många sprut du får.

Enligt min erfarenhet får man ut större kräm med en pyttedos socker och syra, upptäckte det när jag inte hade någon sprit utan fick ta pors snaps. Lite sötare och syrligare än vanlig sprit.
Sedan låter du plåstet ligga i sprit ytterligare en gång. Den spriten kan du använda till nya plåster. Då har du fått ut allt. Elller rök upp plåsterresterna. Jag körde nässpray i ca 2 år var ett jättebra sätt att smygknarka, höja opioidtrlskeln och sedan börja med heroin. Sååå tat lugnt. Lite paus då och då. Man höjer tröskeln fort med fentanyl.
Citera
2015-04-16, 11:50
Medlem
Rocco420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Folk jag känner på programmet säger att det ska funka.

what!
så fentanyl funkar... kan inte buprenorfinet blocka det? precis som med tradolan?
Citera
2015-04-16, 12:00
Medlem
Rocco420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
För mig krockar fentanyl med sub, dom enda som har fungerat för mig utan problem är tramadol o ketogan.

lite dubbel post här men som ja skrev tidigare undrar ja om inte buprenorfinet klara å blocka fentanyl. . men nu undrar jag om det inte klarar av ketogan heller ?!
går programmet så man vill ju hitta något man kan mysa på emellan åt.
Citera
2015-04-16, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LoveAngels

De ska smälta under tungan eller krossas och sniffas för max effekt.

Vet ej om magsyra förstör acetyl fentanylet eller något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in