Citat:
Ursprungligen postat av
slaine
Låt oss klara ut det här. Krockar fenta med sub? läst här att många säger det är inga problem.
Hade tagit 25ug fentanyl, 8-10 timmar efter fick jag i mig sub, o åkte på en ordentlig AT

.
Någon som kännt samma?
En gång på låg dos fent, typ 12 mcg så snorta jag sub med naloxal i några timmar efter, direkt efter jag tog jag plåstett faktiskt, och fentet ruset försvan helt bara. En gång somna ja ne de i munnen, morgonen efter tog jag ut det lch snorta rätt ca 1, 5 mh sub med naloxal i och eftr 5min så slungades jag i k den västa atn i mitt liv. Var den mest smärtsamma saken jag någonsin varit med om, har fortfarande trauma efter det. Dock efter en timme efter jag hade intagit suben så kickade suben (som den ska göra) och med detta så midrades allt rätt rejält, fast mådde fortfarande skit och hade nu svag at, sen toc ja mer fent vilket ja inte kännde av men sen på kvällen mådde ja bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
cOMANDER4
Satt på ett 100 mcg plåster i morse. Mår kung, tänkte höra me nån om man ka ta av de ikväll för att sedan sätta på de nästa morgon igen för att spara? Eller är de lika bra att ha de på hela natten? Tänkte bar att de är lite onödigt enligt mig att vara så här skön när man ändå sover igenom det bara, eller kmr de va waste att ta av de? Kankse att den ändå släpper ut fentanyl även om de bara är i en påse eller nått? Om inte var är de bästa stället att förvara pålstret i så det bevaras som bäst? Tacksam för svar, moralkärringar slipper jag gärna.
övrig info: har opi tolerans och tar dagligen.
Andra tips om hur man ska får mest ut av plåstret hade vart trevlogt oxä, när jag haft plsåtret på innan så har ruset tapoat de mesta efter 36 timmar, sen snusa ja tyå hela plåstret varav ja fick en sista kictyö.p. me kännde typ i 48 timmar minst. Men peKen försvann mer och mer eftef 24.
Snusa bara och inte sätta de på kroppen varar ett plåster typ bara 24 timmar ebligt mig. plåstret är nu på under armen och har filat med en fotfil på undrrarmen innna jag satte på det, kickar redan efter 20 mi då och peakaer typ redan efter några timmar.....
Skriver på mobimså ursäktar för stavfel.
Ska ja ta av plåstrt nu? Känner redan att ruset avtagit, vill känna imorgon men är rädd att om jag tar av de nu kommer jag inte få på det imorgon igen, och vet inte hur ja ska förvara de...nån som vet?