2015-04-15, 19:02
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Jag tycker fortfarande att det lilla man fick se av Trukhno i luletröjan såg lovande ut. Hoppades han skulle få chansen i förstakedjan någon gång, men Rönken var hård som sten. Bärnsten.

Men som du säger talar detta för att kapacitet saknas. Nu har jag ingen koll på vilken roll han hade i DIF, men statsen ser ju medel ut. Förmodligen en mer framträdande roll än i Luleå. Har för mig att han fick någon assist eller var det kanske rentav ett mål i coop tidigt på säsongen?

Ett ass till Mannberg.
Citera
2015-04-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
http://blogg.gp.se/rylanderjohan/2015/04/15/wikstrand-pengakat-svikare-eller-hemmakar-realist/ efter att ha läst det här känns Wikstrand-affären som en bra deal.
Har han en falukorv i byxan?

Sen så är han en av Leffes två tilltänkta "bomber"
Citera
2015-04-15, 19:09
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Ett ass till Mannberg.

Va? Jag editerade mitt inlägg. Jag menar när han spelade i DIF.
Citera
2015-04-15, 19:49
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Är du från GBG? Lite dryga skämt med pikar om GBG från Stockholmare tas ofta på blodigt allvar av just Göteborgare.

Hur som lär det bli tufft att flytta till NHL om man tycker Göteborg är för stort.

Förstår inte riktigt hur han tänker, det hade även varit bäst för sin utveckling att stanna i Frölunda där han fick mest speltid av backarna under slutspelet(har ingen större koll på hur det sett ut under grundserien). Även detta i ett lag som var bland sveriges bästa den här säsongen.

Han måste lära sig att komma ur sin comfort zone om han ska flytta till Ottawa och NHL.
Citera
2015-04-15, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Ryktas att O.Sundh är klar för HV.

Stämmer det så är det klent. Har rätt mycket grit i laget redan. Men, AJ lär ju bli nöjd
Det tror jag inte på. Vad skulle vi ha honom till? Näe, Örebro, Malmö, Karlskrona, Rögle eller Tyskland för honom.
Citera
2015-04-15, 20:55
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Det tror jag inte på. Vad skulle vi ha honom till? Näe, Örebro, Malmö, Karlskrona, Rögle eller Tyskland för honom.

Hult dementerade det hela idag.

Så förhoppningsvis så stannar det vid enbart ett rykte.
Citera
2015-04-15, 21:27
Medlem
Damacys avatar
Enligt Johan Rylander på GP ska Frölunda presentera en "stjärncenter" i veckan, några idéer om vem det skulle kunna vara?

En snabb googling om denne Rylander säger dock att han inte drar sig från att hitta på diverse rykten.
Citera
2015-04-15, 21:33
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Mycket ishockey i honom, borde väl inte ha problem att hitta annan klubb i SHL om han vill så. Har ett jäkla bra skott också även om man inte sett det så ofta i nutid. Felanvänd av Röde Roger kanske?

Inte felanvänd, men RR tycker väl att han inte passar in i framtiden, bra prioritering, behåll Fälth och förläng inte med Bäckman.
Citera
2015-04-15, 22:03
Medlem
Gravers avatar
Joachim Rohdin är klar för KHK enligt Madhawk.

Spontant så är det inte vad man hoppades på skulle fylla ut de två sista forward-platserna, men man får acceptera att vi får ta det som blir över.
Citera
2015-04-15, 23:18
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Enligt Johan Rylander på GP ska Frölunda presentera en "stjärncenter" i veckan, några idéer om vem det skulle kunna vara?

En snabb googling om denne Rylander säger dock att han inte drar sig från att hitta på diverse rykten.

Regin, Rasmussen eller Ryno? De ryktena jag har hört.
Citera
2015-04-15, 23:22
Medlem
JoshTees avatar
Enligt höken så är Jocke Rohdin på g till Karlskrona. Ser fan inte bra ut för KHK. Trodde de iaf skulle få in nån etablerad spets. Nu är forwardssidan så gott som komplett.
Citera
2015-04-15, 23:34
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Joachim Rohdin är klar för KHK enligt Madhawk.

Spontant så är det inte vad man hoppades på skulle fylla ut de två sista forward-platserna, men man får acceptera att vi får ta det som blir över.

Är fan blind. Såg inte att du skrev.
Nä ni kan knappast kräva etablerade elitseriespelare men ser lite väl tunnt ut.. Men Guter, Henrion och Olofsson känns iaf som spännande värvningar som kan lyckas. Kellman är jag också nyfiken på. Men visst borde ni kunnat chansat på någon ahl-spelare istället för Rohdin. Ser verkligen inte att han ska bli en bra elitseriespelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in