27 907 besökare online
960 009 medlemmar • 50 097 159 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Samhälle Ekonomi Värdepapper, valutor och råvaror
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Repus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dakarai 
Jag vill dela med mig av min upplevelse av att försöka göra ett uttag från mitt Trustbuddy-konto. Har enbart satt in en 1000-lapp och ville ta ut den och den intjänade räntan för 1,5 månad sedan. Fortfarande har jag inte fått ut några pengar, kundtjänst hävdar att mina "öronmärkta" kronor behöver komma tillbaka från låntagarna innan pengarna kan betalas ut. Var inne och kikade idag, och nu var tydligen 100 SEK tillgängliga för utbetalning. Med denna takten är mina pengar tillbaka om 15 månader?

Vad har ni andra för erfarenheter av detta? Hur lång tid tar det att få sina pengar utbetalda?

Lite beroende på hur länge du varit kund, men man skall räkna med att det tar flera år att få ut sina pengar igen, om de nånsin kommer....

The-Wiking
Medlem
Citat:
Jag vill dela med mig av min upplevelse av att försöka göra ett uttag från mitt Trustbuddy-konto. Har enbart satt in en 1000-lapp och ville ta ut den och den intjänade räntan för 1,5 månad sedan. Fortfarande har jag inte fått ut några pengar, kundtjänst hävdar att mina "öronmärkta" kronor behöver komma tillbaka från låntagarna innan pengarna kan betalas ut. Var inne och kikade idag, och nu var tydligen 100 SEK tillgängliga för utbetalning. Med denna takten är mina pengar tillbaka om 15 månader?

Vad har ni andra för erfarenheter av detta? Hur lång tid tar det att få sina pengar utbetalda?

får du vänta "bara" 15 månader på att få tillbaka alla pengar så ska du vara glad....

Agathorn
Medlem
Citat:

Ja läs lite tillbaka i tråden så får du nog en bra uppfattning hur det fungerar med TB.

Svara på ämne
Svara Topp Dela