Citat:
Ursprungligen postat av
Försöksdjur
Du har alltså aldrig sett en krasch med de kriterierna förut? Isåfall vill jag först veta hur du kan komma med din kritik.
Min kritik av bilden är just att den inte uppfyller de kriterier som kommer av alla andra krascher vars foton och film jag via media tagit del av genom åren. Vet du någon krasch med ett liknande plan som visar en liknande nedslagsplats? Om du gör det, länkar till de bilderna. Har du rätt drar jag tillbaka min kritik avseende jordgropen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Försöksdjur
Du har alltså inte ens bemödat dig med att leta efter lite bilder på kraschen? Prova google.
Jodå, jag har googlat runt en hel del men hittar inte ett enda foto som ger stöd åt hypotesen att ett massivt passagerar-jet har kraschat i den lilla gropen i Shanksville.
Du har lyckats bättre?
Citat:
Ursprungligen postat av
Försöksdjur
Den fanns i kratern.
Den syns inte i kratern på någon av bilderna och brukar det inte vara två?
Citat:
Ursprungligen postat av
Försöksdjur
Beträffande det du kräver får du nog höra av dig till National Transportation Safety Board eller FBI. Lite får du göra själv.
Nej. Det är du som i en diskussion på ett publikt forum hävdar att United Airlines Flight 93 kraschade och begravdes helt i en liten grop på ett fält i Shanksville PA 11.09.2001.
Du kan knappast be mig leta reda på tillförlitliga källor till ditt påstående. Fram till dess du presenterar dina källor är dina påståenden just bara det, påståenden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Försöksdjur
Det gjordes intervjuer med vittnen. Edsvurna vet jag dock inte.
Jag är inte intresserad av skvaller eller hörsägen. Jag vill se formella edsvurna vittnes-rapporter. Filmade intervjuer av identifierade vittnen på plats går också bra.
Har du länk?