2015-04-09, 13:35
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Prova att göra armhävningar för att pumpa blod i musklerna innan du tar iktot. Då borde du känna hur avslappningen kickar in.

Eftersom att jag skiftar mellan Xanor/Ikto dag för dag är det lättare för mig att känna av effekten inte då Xanor inte erhåller någon muskelavslappnande effekt.

mvh

så du menar att jag ska göra x- antal armhävningar FÖRE jag tar dom eller efter? Samt jag har en tendens att "smälta" ikto under tungan, rekommenderar du något annat intags sätt? Samt dos? 4-6mg eller?

mvh.
Citera
2015-04-09, 13:46
Medlem
limE86s avatar
Hur är det att blanda ikto med gabapentin?
Citera
2015-04-09, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
så du menar att jag ska göra x- antal armhävningar FÖRE jag tar dom eller efter? Samt jag har en tendens att "smälta" ikto under tungan, rekommenderar du något annat intags sätt? Samt dos? 4-6mg eller?

mvh.

Precis. Om du får pump och spänner musklerna innan du tar, låt säga 4mg, då kommer du känna hur musklerna slappnar av.

Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Hur är det att blanda ikto med gabapentin?
'

Gabapentin är en sämre version av Lyrica. De har korstolerans med benzo. Du kan blanda men du ökar din tolerans för benzo mer än nödvändigt.
Citera
2015-04-09, 15:07
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Precis. Om du får pump och spänner musklerna innan du tar, låt säga 4mg, då kommer du känna hur musklerna slappnar av.

'

Gabapentin är en sämre version av Lyrica. De har korstolerans med benzo. Du kan blanda men du ökar din tolerans för benzo mer än nödvändigt.

Då försöker jag väl mig på detta då! svälja hela eller hur rekommenderar du intaget?

Mvh.
Citera
2015-04-09, 16:49
Medlem
Citat:
Då försöker jag väl mig på detta då! svälja hela eller hur rekommenderar du intaget?

Mvh.

Jag föredrar o svälja hela. Många säger sig få snabbare påslag av att smälta under tungan dock.

Mvh
Citera
2015-04-09, 17:06
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Jag föredrar o svälja hela. Många säger sig få snabbare påslag av att smälta under tungan dock.

Mvh

Ikto suger man på... smakar ju godis
Citera
2015-04-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Ikto suger man på... smakar ju godis

Det smakar ju inget alls tycker jag :P
Citera
2015-04-09, 18:13
Bannlyst
Citat:
De ska smaka lite mintaktigt.
Citera
2015-04-09, 18:47
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
förväntade mig en särskild smak av dessa då det skrivits.. men ja upplever heller inte särskilt mkt smak. Lite svag mint kanske (?) om ens det haha
Citera
2015-04-09, 19:17
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:

'

gjorde X- antal armhävningar och andra muskelövningar i olika etapper sen tog jag 4mg ikto, men fan inte ett piss hände ? borde jag slänga i mig 4-6mg till eller xanor eller vad?

(att tillägga har tagit ca 500mg tramadol för 4-5 timmar sen)

mvh.
Citera
2015-04-09, 22:08
Medlem
Citat:
gjorde X- antal armhävningar och andra muskelövningar i olika etapper sen tog jag 4mg ikto, men fan inte ett piss hände ? borde jag slänga i mig 4-6mg till eller xanor eller vad?

(att tillägga har tagit ca 500mg tramadol för 4-5 timmar sen)

mvh.

Det kan vara ångesten som gör att du inte kan slappna av. Isf kan du prova kombinera med xanor. Då kanske du blir avslappnad.
Citera
2015-04-09, 22:13
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
förväntade mig en särskild smak av dessa då det skrivits.. men ja upplever heller inte särskilt mkt smak. Lite svag mint kanske (?) om ens det haha

Då har du fått rätt grejjer. Ikto ska smaka lite mint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in