Citat:
Ursprungligen postat av
Nornorna
Ja, så bra. Nu kan du visa ditt inlägg för och chef och känna dig duktig. Grattis till dina blodspengar din sinnessjuka fjant, du är en av alla dessa som säljer ut Sverige för en riksdagslön. Jag har mer respekt för varenda företrädare för V än för veklingar som dig och andra i SD som inte ens öppet vågar bekänna färg. Ni är gravt Sverigefientliga OCH ni hycklar om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
mr13377
När pratade du senast med den genomsnittlige personen som röstade på SD? De flesta SDare vill skjuta somalier med hagelgevär och riva alla moskéer. Pratade med några 70+are häromdagen som bor i ett helt normalt område, dom höll med varandra om att alla "svartskallar" borde skickas hem till sina hemländer. Ändå tyckte dom att SD verkade lite väl extrema.
Ledningen i SD verkar helt tappat kontakt med verkligheten, allt man tänker på är att expressen och AB en dag ska sluta kalla SD för rasister. Vilket dom aldrig kommer göra om inte SD slutar upp helt med sin tidigare invandringspolitik.
Barnungar som ni ska hållas borta från partiet, precis som Hahne som dragit med sig Kasselstrand ner i skiten. SD är och kommer alltid att vara nationalistiskt, eftersom för oss riktiga SDare så tillkommer det naturligt med sakpolitiken, utan att man omotiverat ska behöva stoltsera det för sakens skull som de gjort. Finns ingen motsättning där som dessa SDUare och ni vill få det till.
Vill ni ha SD som ett "jättenationalistiskt" 8% parti eller ett brett folkligt 30% parti? Hela ledningen kan ersättas med kottar för mig, eftersom SD har bra politik, sakpolitiskt och ideologiskt (ekonomisk åt vänster, kulturellt höger). Antingen tror jag ni missuppfattar eller så har ni aldrig varit SDare från början och är således inget till besvär.
Ni ger bara media och expo-fjantarna mer ved att elda och mer onödig börda för partiet. All denna "maktkampen" och "stockholm-falangen"-bögeriet har varit så urbota fjantig från början till slut.