Citat:
Ursprungligen postat av
Zoqiet
Ska söka sommarjobb som fiskrensare i Norge ..
Här är mitt CV:
"Tjena!
Jag heter **** **** och kan se mig själv som en tillgång till er. Det gör jag eftersom att jag är positiv, glad, framåtriktad och samtidigt en lugn person.
Jag bor och är uppvuxen i en villa med min lillasyster och mina två föräldrar, i T*** på *****. Tidigare, fram till för något år sedan, spelade jag innebandy och fotboll. Jag trivdes i båda lagen och nu trivs jag bra med min klass i min nuvarande utbildning till elektriker. Jag har erfarenhet ifrån arbetslivet eftersom jag går i en yrkesinriktad utbildning, där jag fick privilegiet att praktisera/arbeta som elektriker i 16 veckor.
Numera umgås jag främst med mina vänner när jag har tid och kombinerar även löpning med styrketräning ett par dagar i veckan. Utöver det går jag och kollar på Blåvitts matcher med mina vänner på plats, ungefär en gång i veckan.
Det skulle vara jättekul att få jobba för er!"
Är det något som saknas eller som skall läggas till? Jag kommer även att bifoga en bild på mitt betygspapper från praktiken(fick väldigt bra betyg från min handledare som jag praktiserade hos), samt en bild på mig själv.
Istället för att påpeka varför kommer jag bara skriva om. Ett förslag, gör med det vad du känner.
Folk här på forumet kan säkert ge dig ytterliggare tips.
(- försöker bli trötta ut mig så jag kan lägga mig och somna om.)
"
**** **** *BILD*
Address
Mail
Mobil (+46)
Snart utbildad ny förmåga/Elektriker söker sommarjobbet hos *
NOrsk fiskräns*.
Hej,
**** heter jag och bor i
T*** på *****. Mina kollegor skulle beskriva mig som en positiv, glad, framåt och ansvarsfull person. Jag går
xx året på (officiella beteckningen)
Yrkesprogrammets El & Elektrikerutbilning på ?**? Gymnasiet i T***.
Under min tid här och som en del av utbildningen sökte jag ett praktikarbete och fick möjligheten att jobba som elektriker under 16 veckor. Jag trivdes väldigt bra på
ELFÖRETAG ** i T***. Här lärde jag mig även mycket om yrket och branschen och
**nånting viktigt, rutiner/vikten av samarbete/ el-stuff av min handledare**?. Mitt mål är att efter utbildningen läsa vidare till
**certifierad elite högspänningstekniker/Whatever** och därefter arbeta i Norge.
Jag idrottar en hel del, har bl a spelat fotboll och innebandy i några år. Fritiden spenderas numera på löpträning varvat med styrketräning och när jag har möjlighet ser jag gärna på Blåvitts matcher med mina vänner.
Då jag inför sommaruppehållet sökte ett meningsfullt arbete där jag kan få utlopp för min energi såg jag att ni sökte motiverade sommarjobbare. Jag vet att jag kommer att vara en tillgång för er och jag tycker det skulle vara mycket intressant att jobba hos
*NOrsk fiskräns* i sommar."
Jag ser fram mot ett tillfälle att få lära mig mer om *NOrsk fiskräns* och berätta mer om mig själv.
Mvh
Bilagor:
*Referens från min pragrammansvarige på
Yrkesprogrammets El & Elektrikerutbilning
*Betyg från min handledare på
ELFÖRETAG **"