2015-03-24, 12:45
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Magdalena Kowalzcyk har visst hängt ut sig på match.com, det trodde man ju inte skulle hända, fast hon är väl bara en helt vanlig typ polack lol

"Polack"!? Har hon penis alltså?
Citera
2015-03-27, 22:58
Medlem
Ja Helene är avstängd pga dopning, dock blev hon inte testad av SKKF eller på en tävling för SKKF därför finns hon inte med på deras hemsida över avstängda.
Citera
2015-03-29, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen
Ja Helene är avstängd pga dopning, dock blev hon inte testad av SKKF eller på en tävling för SKKF därför finns hon inte med på deras hemsida över avstängda.

Vad torskade hon på?
Citera
2015-03-29, 09:12
Medlem
Är det förresten sant att Gladiatorn Kitsune är yngre än dottern till Peter bicepsmannen Ljunggren?
Citera
2015-03-29, 11:16
Medlem
Modigt av Malou Holmström att vara tillbaka på juicen redan innan dopingavstängningen är över lol.
Citera
2015-03-29, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Är det förresten sant att Gladiatorn Kitsune är yngre än dottern till Peter bicepsmannen Ljunggren?

Knappast troligt
Citera
2015-03-29, 11:52
Medlem
Det har alltid funnits en klick av "innefolk" i den svenska träningsvärlden.
Förr kring B&K (Body) nu kring Tyngre.se och på IG och bloggar.
Klubb för inbördes beundran
Finns hur många som helst som det skulle vara kul att se tester på (eller inte)
Citera
2015-03-31, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen

Sorry för min okunnighet, men hur blev hon testad, vad tryckte hon i sig och hur vet du detta?
Citera
2015-03-31, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballhasse
Vad torskade hon på?

Inser att det bara kommer låta som falska rykten när jag svarar nu, men jag minns faktiskt inte.
Kommer ihåg att det var något mildare deffprepp typ clen/effe samt något vanligt tjejprepp typ anavar/primo eller liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av Rocca77
Sorry för min okunnighet, men hur blev hon testad, vad tryckte hon i sig och hur vet du detta?

Tror det var via en razzia på något gym eller om hon dök upp i nån säljares lista eller så. Hur jag vet detta kan jag tyvärr inte avslöja utan att själv röja mina källor/identitet.

Ångrar att jag skrev något från början när jag inte kan bevisa något, men jag svär på allt att det är sant.
Citera
2015-04-01, 09:11
Medlem
Att kura hårt och sedan deffa riktigt hårt någon gång per år verkar slita något oerhört på kvinnor. Jag har stött på många unga kvinnor som kurar och tävlar och många kan se bra ut på bild men när man ser dem på nära håll i verkligheten så ser de ut som 45+ istället för 20 - 25.
Citera
2015-04-01, 23:26
Medlem
clevercashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hanscom
Att kura hårt och sedan deffa riktigt hårt någon gång per år verkar slita något oerhört på kvinnor. Jag har stött på många unga kvinnor som kurar och tävlar och många kan se bra ut på bild men när man ser dem på nära håll i verkligheten så ser de ut som 45+ istället för 20 - 25.

Förstår hur du menar och håller med, men det sliter nog ganska hårt även på män/killar. Sett många som är under 30 men ser ut som 40+
Citera
2015-04-05, 13:19
Medlem
För ett gäng år sen så utnyttjade Ellitinett att jag var utbränd o genom hot o utpressning gjorde mig totalt bankrutt o jag förlorade allt jag ägde som ex bil, jobb o en jädra massa pengar (mer än 1/2 miljon). Samma dag som jag var bankrutt bytte hon telnr o försvann.
Varför fly om man inte gjort något?
Mitt liv krossades för alltid o nu kämpar jag bara för att överleva.

Nu är det dags att slänga upp storyn på internet så alla kan se hur hon byggt upp sitt liv o satt andra i skiten. Hon förstörde inte bara mitt liv utan även flera anhöriga har drabbats. Dessutom ryktas att 1man före mig drabbats av henne. Trots detta är hon totalt likgiltig o menar att "inget hände" så då är det ju bra att alla får se själva vad som hände.
Sms där hon ska ha pengar för annars kan hon inte tävla på SM i BB, ränta om jag inte kunde bet hennes påhittade skulder, rensa min lgh om hon inte fick pengar, tvingade mig sälja bilen för 45% av värdet osv.

Var skulle ni posta sånt?
I denna tråd, i "brott o brottsbekämpning", i Facebook eller öppna blogg?

Ni som kan data, vad skulle ni använda er av för mappar o skriva in allt i o sen lägga i det här på Flashback, FB?

Jag har för flera år sen skrivit om Ellitinett härinne men nu blir det mer i detalj o rubbet.
Det lär ta till kommande helg pga att läsa/skriva det som hände drar upp enorma sår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in