2015-03-09, 22:35
Medlem
Om du är nog snygg (som Emma Melin) så får du till och med jobba som PT på Sats trots att du är dopingavstängd av Sskf. Sats tar inte så hårt på dopingteglerna bara du är nog snygg
Citera
2015-03-10, 22:56
Medlem
Såg Adrianna Kuhl idag....och yep. it is a confirm. Hon juicer hårt just nu. Hon såg förvånansvärt gammal ut, måste vara över 50. Typisk steriod acne hud. Fast hon lär ju aldrig tävla så hon är nog helt safe.
Citera
2015-03-10, 23:19
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angel-1
Om du är nog snygg (som Emma Melin) så får du till och med jobba som PT på Sats trots att du är dopingavstängd av Sskf. Sats tar inte så hårt på dopingteglerna bara du är nog snygg

Jag som i min enfald trodde SATS var seriösa.
Citera
2015-03-17, 07:02
Medlem
Har förresten Josefin Pettersson åkt dit för doping någon gång? Någon som vet?
Citera
2015-03-18, 06:47
Medlem
Emma Melin verkar vara tillbaka mot tävlingsbanan efter två års dopingavstängning. Rätt starkt @42.
Citera
2015-03-18, 06:50
Medlem
Kan någon väcka sskf's dopingkontrollanter, they seem asleep while Josefin Krondahl is juicing her ASS off at the moment lol.
Citera
2015-03-18, 13:08
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Emma Melin verkar vara tillbaka mot tävlingsbanan efter två års dopingavstängning. Rätt starkt @42.
Wow det var intressant att läsa!

Minns att jag hade en kalender med henne och Elin Sundgren tror jag hon hette (ex gladiator) för en 14-15 år sedan tror jag. Då va hon riktigt het vill jag minnas
Citera
2015-03-19, 06:35
Medlem
Citat:
Kan någon väcka sskf's dopingkontrollanter, they seem asleep while Josefin Krondahl is juicing her ASS off at the moment lol.

Jag tror knappast att de bryr sig eller har några planer på att sätta dit folk som de vet juicar som fan. De sätter snarare dit någon ibland för att försöka behålla sin trovärdighet. Om de började sätta dit alla som juicade så skulle det betyda slutet för alla dessa sporter och grenar. Inte en jävel hade klarat sig.
Citera
2015-03-22, 18:56
Medlem
Gladiatorn Athena aka Magdalena Kowalczyk verkar vara en tragiskt desperat singel.
Citera
2015-03-22, 22:04
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Gladiatorn Athena aka Magdalena Kowalczyk verkar vara en tragiskt desperat singel.

Hon spelar ju en diva i Gladiatorerna, kanske ligger det nära hur hon är även privat, d.v.s. ingen man är bra nog för henne.
Citera
2015-03-23, 22:07
Medlem
Magdalena Kowalzcyk har visst hängt ut sig på match.com, det trodde man ju inte skulle hända, fast hon är väl bara en helt vanlig typ polack lol
Citera
2015-03-24, 10:41
Citat:
Magdalena Kowalzcyk har visst hängt ut sig på match.com, det trodde man ju inte skulle hända, fast hon är väl bara en helt vanlig typ polack lol

Varför trodde du inte att det skulle hända? Alla söker väl kärleken så varför kan inte en kvinnlig fittnessprofil hänga på match.com?

Vad är din hang-up på alla fitnesstjejer som du skriver om i tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in