Citat:
Ursprungligen postat av Storfredda
Kan inte sluta o garva åt namnet Slagefeldt! Vet inte om det är ngt fel på min humor, men jag fnittrar okontrollerat varje gång jag läser det!

Det är just det som är meningen! Och, det är absolut inget fel på din humor, snarare min...

relation med en kvinnlig välkänd byggarprofil med namnet
Inte-rene Andersen...Oops...
Irene Andersen skulle det ju vara.. Ja ja... What ever..!!
Slagefeldt hade inte bara en sexuell relation med henne, nej den var även av en "affärsmässig karaktär".
Inte-rene hade
Slagefeldt som sin "kran" (leverantör av otillåtna preparat), och med stöd av denna tidigare relation så känner sig
Inte-rene tydligen tvungen att försvara aset till varje pris - inkluderat alla hans turer med rättvisan.
Tydligen så kom Slagefeldt-affären på tal mellan
Inte-rene och en annan person uppe på
Exhale (gym på Kungshöjd i Göteborg) nu nyligen.
Inte-rene fick läsa i genom ett av domsluten där hennes ex. var gärningsman. När hon väl läst igenom domen som innehåller en rad otäcka moment där
Slagefeldt bland annat försöker kväva en flicka med en kudde, för att strax därefter dränka henne i
Umeälven, så kommer
Inte-rene med följande uttalande, i stil med:
"Jamen, det är väl inte så farligt..? Jag har svårt att tro på allt konstigt som sägs om honom. Det mesta som dessa tjejer påstår är väl knappast sant ändå, eller..?!"
Inte-rene Andersens hemsida:
http://www.ireneandersen.com/about_ireneandersen_se.asp
Jag vill också passa på att dra en lite småkul och välpassande historia med tanke på
Inte-renes hemsida:
"Kallar du mig för bög en gång till, så slår jag till dig med handväskan!"
.