2009-01-30, 18:35
Medlem
En fruktpizzas avatar
.. .. .. .. .. ..

Citat:
Ursprungligen postat av INSANE-O
Du sa ju själv att han "arbetar som läkare", vilket inte är korrekt eftersom han inte är färdig läkare med legitimation än. Jag har hört ett antal gånger från flera tävlande byggare och personer inom "byggarsvängen" att "han är läkare" så någonstans har de fått det ifrån

Men hursomhelst, han är säkert trevlig etc. Nu fick jag i alla fall detta bekräftat. Tack.

Jag visste själv inte i vilken period han befann sig i sin utbildning, så just därför som jag antog att han var färdigbakad läkare med legitimation och allt. Men, rätt skall vara rätt... Han är alltså SNART färdig läkare!

.
Citera
2009-01-31, 05:51
Medlem
En fruktpizzas avatar
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

Nu är det ännu fler fåglar som har viskat i mitt lilla öra... Det handlar alltså även om Slagefeldts psykotiska "kärriär" som numera också omfattar stensjuka och väldigt elaka inlägg/kommentarer till olika fitnesstjejer. Denna gången var det Camilla Öhman som blev drabbad. Läs bara hur - och vad - idioten skrev i hennes blogg:

"Hur i helvete kan du ta credit från Sewsens prestation i helgen som var?? Hur vågar du ens antyda att du på nåt sätt hjälpt henne??? Du och din fruktansvärt patetiska nolla till pojkvän kommer ner till exhale några dagar innan kvalet och fullständigt sågar Sewsen ang hennes form och posering...

ALLA som var där hörde det, eller har hört talas om det.
Du är en falsk jävla stackars människa, med kraftiga matstörningar. De ända gånger du ser bra ut, eller ser hyfsad ut..ansikte kan man ju inte ändra på.. är när du tävlar. Resten av tiden ser du ut som en stor jävla julgris, är det fitness enligt dig? Är du nöjd över dina bröst? Som sitter ute i armhålorna på dig..du har en autoban mellan brösten, så brett sitter dom isär..och NÄ..det ska inte se ut så!

Det enda du är, din lilla nolla, betydelselösa falska idiot..är att du är sååå rädd...därför vågar du inte kliva upp på SM..du har ingenting att hämta mot fysiker som Sewsens eller Fridas..och detta vet du. När tom Fridas fysik är mer kvinnlig än din raka pojk kropp då kan det inte vara kul att vara kallad Camilla Öhman. Alla snackar om dig, alla vet vilken falsk nolla du o ditt "monster fjant" till pojkvän är...nog bäst om ni inte sätter er fot på exhale igen. Du kommer inte ens ha mod att svara på detta, du kommer aldrig att publicera detta..tom så jävla feg är du!"

Källa: ( http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...lasKommentarer )

Sewsens pojkvän Eddie konfronterade Slagefeldt om detta vidriga inlägg strax efter jul (några dagar före Slagefeldts häktning..). Vet dock inte hur det hela avlöpte...

Enligt "säkra källor" så plockade polisen in Slagefeldt för att utredarna i "Hagamannen"-fallet skulle få möjligheten att topsa (ta DNA-prov av) honom. Det säger ju det mesta om Slagefeldts kaliber som välkänd sexualsadistisk-våldsbrottsling uppe i Umeå...

Sedan verkar det som om det blir en ny häktningsförhandling redan efter helgen - måndag. Tydligen så har åklagaren antytt detta till Slagefeldts advokat.

Helt seriöst nu: LÅS IN HONOM NU - PERMANENT!!!

.
Citera
2009-01-31, 10:40
Medlem
Fan, detta var nytt för mig! Vill bara påpeka att Eddie är Camilla Öhman´s pojkvän. Hon är för övrigt väldigt trevlig!

Att Eddie konfronterat Slagefeldt (kul namn förresten-vem kom på det?) låter spännande och är definitivt ngt som jag ska forska vidare i. Känner inte Eddie speciellt väl, men vet att han lätt skulle kunna spöa Slagefeldt.

Detta blir ju bara sjukare o vidrigare, man undrar hur mycket Slagefeldt gjort som INTE har blivit polisanmält!
Citera
2009-02-01, 06:00
Medlem
En fruktpizzas avatar
...

Citat:
Ursprungligen postat av Storfredda
Fan, detta var nytt för mig! Vill bara påpeka att Eddie är Camilla Öhman´s pojkvän. Hon är för övrigt väldigt trevlig!

Att Eddie konfronterat Slagefeldt (kul namn förresten-vem kom på det?) låter spännande och är definitivt ngt som jag ska forska vidare i. Känner inte Eddie speciellt väl, men vet att han lätt skulle kunna spöa Slagefeldt.

Detta blir ju bara sjukare o vidrigare, man undrar hur mycket Slagefeldt gjort som INTE har blivit polisanmält!

Eddie är ju självklart Camillas Öhmans bastanta pojkvän, inte Sewsens... Sorry! Tydligen så fick Slagefeldt (jo, det var allt undertecknad som myntade detta välpassande epitet) ett "jobbigt" telefonsamtal från Eddie. Så, där blev det bomstopp för Slagefeldt.

Helt fel fitnessflicka att bära sig illa åt emot alltså...

Här har ni "det" som inte Slagefeldt räknade med att få stå till svars inför, när han skrev sin meningslösa och elaka kommentar: http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...cle=19.6075580

.
Citera
2009-02-01, 20:23
Medlem
Kan inte sluta o garva åt namnet Slagefeldt! Vet inte om det är ngt fel på min humor, men jag fnittrar okontrollerat varje gång jag läser det!
Citera
2009-02-02, 01:28
Medlem
En fruktpizzas avatar
.. . .. . .. . .. . .. . ..

Citat:
Ursprungligen postat av Storfredda
Kan inte sluta o garva åt namnet Slagefeldt! Vet inte om det är ngt fel på min humor, men jag fnittrar okontrollerat varje gång jag läser det!

Det är just det som är meningen! Och, det är absolut inget fel på din humor, snarare min...

Mer skvaller om Slagefeldt kommer här:

Slagefeldt hade, nu i somras, tydligen en "slags" relation med en kvinnlig välkänd byggarprofil med namnet Inte-rene Andersen...Oops...Irene Andersen skulle det ju vara.. Ja ja... What ever..!!

Slagefeldt hade inte bara en sexuell relation med henne, nej den var även av en "affärsmässig karaktär". Inte-rene hade Slagefeldt som sin "kran" (leverantör av otillåtna preparat), och med stöd av denna tidigare relation så känner sig Inte-rene tydligen tvungen att försvara aset till varje pris - inkluderat alla hans turer med rättvisan.

Tydligen så kom Slagefeldt-affären på tal mellan Inte-rene och en annan person uppe på Exhale (gym på Kungshöjd i Göteborg) nu nyligen. Inte-rene fick läsa i genom ett av domsluten där hennes ex. var gärningsman. När hon väl läst igenom domen som innehåller en rad otäcka moment där Slagefeldt bland annat försöker kväva en flicka med en kudde, för att strax därefter dränka henne i Umeälven, så kommer Inte-rene med följande uttalande, i stil med: "Jamen, det är väl inte så farligt..? Jag har svårt att tro på allt konstigt som sägs om honom. Det mesta som dessa tjejer påstår är väl knappast sant ändå, eller..?!"

Inte-rene Andersens hemsida: http://www.ireneandersen.com/about_ireneandersen_se.asp

Jag vill också passa på att dra en lite småkul och välpassande historia med tanke på Inte-renes hemsida: "Kallar du mig för bög en gång till, så slår jag till dig med handväskan!"

.
Citera
2009-02-02, 14:27
Medlem
En fruktpizzas avatar
.. . .. . .. . .. . .. . ..

Slagefeldt får skaka galler minst två veckor till. Han omhäktades idag utan några konstigheter. Åklagaren har fullt upp med att bygga upp åtalet emot den stensjuka kvinnofridskränkaren...

.
Citera
2009-02-02, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Mer skvaller om Slagefeldt kommer här:

Slagefeldt hade, nu i somras, tydligen en "slags" relation med en kvinnlig välkänd byggarprofil med namnet Inte-rene Andersen...Oops...Irene Andersen skulle det ju vara.. Ja ja... What ever..!!

Slagefeldt hade inte bara en sexuell relation med henne, nej den var även av en "affärsmässig karaktär". Inte-rene hade Slagefeldt som sin "kran" (leverantör av otillåtna preparat), och med stöd av denna tidigare relation så känner sig Inte-rene tydligen tvungen att försvara aset till varje pris - inkluderat alla hans turer med rättvisan.

Tydligen så kom Slagefeldt-affären på tal mellan Inte-rene och en annan person uppe på Exhale (gym på Kungshöjd i Göteborg) nu nyligen. Inte-rene fick läsa i genom ett av domsluten där hennes ex. var gärningsman. När hon väl läst igenom domen som innehåller en rad otäcka moment där Slagefeldt bland annat försöker kväva en flicka med en kudde, för att strax därefter dränka henne i Umeälven, så kommer Inte-rene med följande uttalande, i stil med: "Jamen, det är väl inte så farligt..? Jag har svårt att tro på allt konstigt som sägs om honom. Det mesta som dessa tjejer påstår är väl knappast sant ändå, eller..?!"

HAHA nu får du ge dig, jag skrattar ju fan sönder mig också
"Inte-rene" och "Slagefeldt" är ju prislösa smeknamn

Det enda som är sorgligt är att människan och hans bravader inte har en egen tråd. Fattar inte hur han har lyckats hålla sig under radarn och hitta den ena "pinglan" efter den andra. Hans BR låter jue ändå som det täcker några rader? inte minst med tanke på att han toppsades i samband med jakten på Hagamannen, om det är sant.
Citera
2009-02-02, 17:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Fruktpizza!

Du glömde nämna Irenes bästis, Big Eva!

http://www.evabirath.se/

Har sett dom ofta tillsammans på gymmet. Eva lär inte vara så ren hon heller. Duktig på måla är Eva iaf, ett intresse som hon och Irene delar.
Eva röker gärna en cigarette eller två, hur det nu ska gå ihop med hennes så kallade sunda livsstil. Snuskiga nyheter sitter jag tyvärr inte på, någon annan mer insatt får gärna lätta på sitt hjärta.
Citera
2009-02-02, 17:21
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Slagefeldt får skaka galler minst två veckor till. Han omhäktades idag utan några konstigheter. Åklagaren har fullt upp med att bygga upp åtalet emot den stensjuka kvinnofridskränkaren...

.

Tyvärr så kommer han inte hamna på Kumla, vilket han skulle behöva.
Tror killarna där gärna vill ta en omgång eller två med karln ifråga.
En biljardkula ihop med en strumpa sägs vara en fin kombination.
Citera
2009-02-02, 18:06
Medlem
Fundering...

Undrar om det var för eller efter sina intima stunder med Irene som herr Slagefeldt fick sin böjelse för shemales??
Citera
2009-02-02, 18:23
Medlem
Ja nu garvar jag ännu mera! inte-rene o slagefeldt.....fruktpizza är värd en pizza helt klart, hör av dig så ska jag bjuda på en!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in