Citat:
Ursprungligen postat av
clevercashew
Hot och utpressning har du polisanmält då alltså?
Eller hade ni något muntligt avtal eller liknande som inte gick att föra vidare rättsligt?
Inget avtal.
Polisanmälan Ja, gick inte vidare då ord stod mot ord. Juridik kunnigt folk jag mailat har sågat utredningen totalt o sagt åt mig o fixa advokat men pga bankrutt så har jag ej råd. Dvs hon satte mig bankrutt o nu har jag inte råd med advokat... typ "moment22".
Inga vittnen hördes trots att det fanns ett 20tal bra såna. Kan bevisa att motparten ljuger till stora delar men trots det så brydde sig inte utredaren. Inga motfrågor kring det hon påstod som ex "hur kunde nya stora skulder (15-25000kr) uppkomma på bara några dagar trots att vi inte setts"?
Vi var vänner ett tag före allt skit började o gjorde Sessions o till typ 70% så fokuserar utredningen kring det. Att jag gillade att torka av henne när hon duschat, att jag gillade att massera henne, att jag gillade att hon klädde ut sig i tajt sjuksköterskedräkt osv. Saker som hände då jag upplevde att vi var ett par. Att hon hjälpte mig med kontaktsida på nätet (mötesplatsen), att vi hade julklappsbyte. Allt sånt låg mig i fatet trots att det hände 8-10 mån före allt började.
& då kan jag lägga till att jag gillat tjej BB i typ 15 år före jag träffade henne o gjort sessions med flera BB o inget problem. Men utredaren sa tom att "han inte kunde förstå hur ngn kunde tycka det är snyggt med tjejer m muskler..." Trodde utredare skulle va neutrala...
Utredarens chef vet om min kritik o senast i höstas mailade jag 36 bra o logiska frågor kring utredningar i allmänhet o han svara på 5st...
Skulle kunna fortsätta länge o berätta men mkt mkt konstigheter i utredningen