2015-04-05, 15:54
Medlem
Sune: Väntar på att läsa fortsättningen
Citera
2015-04-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevercashew
Förstår hur du menar och håller med, men det sliter nog ganska hårt även på män/killar. Sett många som är under 30 men ser ut som 40+

Jag har noterat det också senaste gången jag följde med en polare som tävlade. Träffade både tjejer och killar i åldern 20 - 25 som helt ärligt såg ut att vara 45+. Man undrar ju verkligen vad det är som får unga kvinnor att verkligen börja dopa sig så extremt hårt i tidig ålder.
Citera
2015-04-05, 23:16
Medlem
clevercashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunesLugg
För ett gäng år sen så utnyttjade Ellitinett att jag var utbränd o genom hot o utpressning gjorde mig totalt bankrutt o jag förlorade allt jag ägde som ex bil, jobb o en jädra massa pengar (mer än 1/2 miljon). Samma dag som jag var bankrutt bytte hon telnr o försvann.
Varför fly om man inte gjort något?
Mitt liv krossades för alltid o nu kämpar jag bara för att överleva.

Nu är det dags att slänga upp storyn på internet så alla kan se hur hon byggt upp sitt liv o satt andra i skiten. Hon förstörde inte bara mitt liv utan även flera anhöriga har drabbats. Dessutom ryktas att 1man före mig drabbats av henne. Trots detta är hon totalt likgiltig o menar att "inget hände" så då är det ju bra att alla får se själva vad som hände.
Sms där hon ska ha pengar för annars kan hon inte tävla på SM i BB, ränta om jag inte kunde bet hennes påhittade skulder, rensa min lgh om hon inte fick pengar, tvingade mig sälja bilen för 45% av värdet osv.

Var skulle ni posta sånt?
I denna tråd, i "brott o brottsbekämpning", i Facebook eller öppna blogg?

Ni som kan data, vad skulle ni använda er av för mappar o skriva in allt i o sen lägga i det här på Flashback, FB?

Jag har för flera år sen skrivit om Ellitinett härinne men nu blir det mer i detalj o rubbet.
Det lär ta till kommande helg pga att läsa/skriva det som hände drar upp enorma sår.

Hot och utpressning har du polisanmält då alltså?
Eller hade ni något muntligt avtal eller liknande som inte gick att föra vidare rättsligt?
Citera
2015-04-06, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevercashew
Hot och utpressning har du polisanmält då alltså?
Eller hade ni något muntligt avtal eller liknande som inte gick att föra vidare rättsligt?

Inget avtal.
Polisanmälan Ja, gick inte vidare då ord stod mot ord. Juridik kunnigt folk jag mailat har sågat utredningen totalt o sagt åt mig o fixa advokat men pga bankrutt så har jag ej råd. Dvs hon satte mig bankrutt o nu har jag inte råd med advokat... typ "moment22".

Inga vittnen hördes trots att det fanns ett 20tal bra såna. Kan bevisa att motparten ljuger till stora delar men trots det så brydde sig inte utredaren. Inga motfrågor kring det hon påstod som ex "hur kunde nya stora skulder (15-25000kr) uppkomma på bara några dagar trots att vi inte setts"?
Vi var vänner ett tag före allt skit började o gjorde Sessions o till typ 70% så fokuserar utredningen kring det. Att jag gillade att torka av henne när hon duschat, att jag gillade att massera henne, att jag gillade att hon klädde ut sig i tajt sjuksköterskedräkt osv. Saker som hände då jag upplevde att vi var ett par. Att hon hjälpte mig med kontaktsida på nätet (mötesplatsen), att vi hade julklappsbyte. Allt sånt låg mig i fatet trots att det hände 8-10 mån före allt började.

& då kan jag lägga till att jag gillat tjej BB i typ 15 år före jag träffade henne o gjort sessions med flera BB o inget problem. Men utredaren sa tom att "han inte kunde förstå hur ngn kunde tycka det är snyggt med tjejer m muskler..." Trodde utredare skulle va neutrala...

Utredarens chef vet om min kritik o senast i höstas mailade jag 36 bra o logiska frågor kring utredningar i allmänhet o han svara på 5st...
Skulle kunna fortsätta länge o berätta men mkt mkt konstigheter i utredningen
Citera
2015-04-09, 12:57
Medlem
Tror det var via en razzia på något gym eller om hon dök upp i nån säljares lista eller så. Hur jag vet detta kan jag tyvärr inte avslöja utan att själv röja mina källor/identitet.

Ångrar att jag skrev något från början när jag inte kan bevisa något, men jag svär på allt att det är sant.[/quote]

Men blev hon polisanmäld eller hur funkar det när hon inte åkte fast i anslutning till nån tävling?
Citera
2015-04-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunesLugg
Inget avtal.
Polisanmälan Ja, gick inte vidare då ord stod mot ord. Juridik kunnigt folk jag mailat har sågat utredningen totalt o sagt åt mig o fixa advokat men pga bankrutt så har jag ej råd. Dvs hon satte mig bankrutt o nu har jag inte råd med advokat... typ "moment22".

Inga vittnen hördes trots att det fanns ett 20tal bra såna. Kan bevisa att motparten ljuger till stora delar men trots det så brydde sig inte utredaren. Inga motfrågor kring det hon påstod som ex "hur kunde nya stora skulder (15-25000kr) uppkomma på bara några dagar trots att vi inte setts"?
Vi var vänner ett tag före allt skit började o gjorde Sessions o till typ 70% så fokuserar utredningen kring det. Att jag gillade att torka av henne när hon duschat, att jag gillade att massera henne, att jag gillade att hon klädde ut sig i tajt sjuksköterskedräkt osv. Saker som hände då jag upplevde att vi var ett par. Att hon hjälpte mig med kontaktsida på nätet (mötesplatsen), att vi hade julklappsbyte. Allt sånt låg mig i fatet trots att det hände 8-10 mån före allt började.

& då kan jag lägga till att jag gillat tjej BB i typ 15 år före jag träffade henne o gjort sessions med flera BB o inget problem. Men utredaren sa tom att "han inte kunde förstå hur ngn kunde tycka det är snyggt med tjejer m muskler..." Trodde utredare skulle va neutrala...

Utredarens chef vet om min kritik o senast i höstas mailade jag 36 bra o logiska frågor kring utredningar i allmänhet o han svara på 5st...
Skulle kunna fortsätta länge o berätta men mkt mkt konstigheter i utredningen
Förstår inte riktigt vad du menar hände? Fråga 1. Var ni ett par dvs hade ni sex regelbundet? 2. Vad hände rent juridiskt?
Citera
2015-04-12, 02:43
Medlem
Rasiermessers avatar
Nyfiken som man är googlade jag på Ellitinette och fick upp att hon horar och utpressar:

http://saradas.org/index.php?topic=169995.0
Citera
2015-04-12, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasiermesser
Nyfiken som man är googlade jag på Ellitinette och fick upp att hon horar och utpressar:

Det verkar ju vara samma person som påstår det i denna tråd. Alltså finns det 1 källa på det vilket gör det svårt att värdera.
Citera
2015-04-12, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasiermesser

Är det den här kvinnan ni pratar om? http://www.girlswithmuscle.com/image.../970684011.jpg
Citera
2015-04-13, 18:50
Medlem
Visst är det Ellitinett. vad gör hon nuförtiden? Kroppen slits ju rätt så hårt av steroiderna så hur ser hon ut idag?
Citera
2015-04-13, 18:56
Medlem
Rasiermessers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Det verkar ju vara samma person som påstår det i denna tråd. Alltså finns det 1 källa på det vilket gör det svårt att värdera.

Verkar stämma. Bra iakttagelse.
Citera
2015-04-13, 22:58
Medlem
Om man googlar nettan så ser man att hon jobbar på ett behandlingshem i hallsahammar, det finns en respektabel bild på henne på hemsidan och en mail-adress - nothing fishy about that at all...Ellitinett verkar leva ett normalt liv. Hela den här historien som definitivt är från en och samma person verkar däremot lite fishy. Vad var egentligen marknadsvärdet på den sk bilen? 5000?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in