2015-04-04, 19:50
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Brynäs J18 tog återigen SM-Guld idag, Lööke tvåmålsskytt. Han kommer nog få chansen många gånger nästa säsong.

(FB) Allmänt om all hockey/hockeyrelaterat
Citera
2015-04-04, 22:11
Medlem
Displaceds avatar
Pudas fick högre löneförslag av KHK, men han valde Brynäs för att utvecklas. Det är kul att Brynäs har ett gott rykte där i alla fall.
Citera
2015-04-04, 22:18
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Pudas fick högre löneförslag av KHK, men han valde Brynäs för att utvecklas. Det är kul att Brynäs har ett gott rykte där i alla fall.

Ni knäppte KHK på fingrarna!
Citera
2015-04-04, 22:21
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Ni knäppte KHK på fingrarna!
Var inte Skellefteå också intresserade?
Citera
2015-04-04, 22:25
Medlem
Citat:

Jag misstänker att KHK och Brynäs kommer mötas i bottenstriden, det är ju bara att gratulera i förskott.

Inget ont om Brynäs men idioter som du kanske skulle å bra av några år i HA!
Jävla muppar!!
Citera
2015-04-04, 22:27
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Jag misstänker att KHK och Brynäs kommer mötas i bottenstriden, det är ju bara att gratulera i förskott.

Jävla muppar!!
Haha, varifrån kommer det här? Har jag gjort dig något?
Citera
2015-04-04, 22:51
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:

Jävla muppar!!
Om det är någon du borde vara sur på är det Pudas själv. Han säger själv till BLT att han valde Brynäs för utvecklingens skull.
Citera
2015-04-04, 23:26
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Jävla muppar!!
Utveckla.
Citera
2015-04-05, 00:06
Medlem
JoshTees avatar
Robin Press ska vara klar för DIF. Vi går mot den bästa sillyn på år och dar.
Citera
2015-04-05, 03:01
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Robin Press ska vara klar för DIF. Vi går mot den bästa sillyn på år och dar.

Det ser imponerande ut för er om man inkluderar alla rykten. Men vi väntar bara på namnet som raserar hela er silly. Det namn som gör att ni måste ha in Crosby, Rinne, Ovechkin och Toews för att kompensera uselheten: Linus Hultström. Den sämsta spelaren som finns i hela världen.

Robin Press förresten? Spelade inte just han ner sitt lag i Division 1? Jag följer division 1 rätt noga. Det är skön nivå, lite korp-aktigt.
Senast redigerad av von_S 2015-04-05 kl. 03:14.
Citera
2015-04-05, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Det ser imponerande ut för er om man inkluderar alla rykten. Men vi väntar bara på namnet som raserar hela er silly. Det namn som gör att ni måste ha in Crosby, Rinne, Ovechkin och Toews för att kompensera uselheten: Linus Hultström. Den sämsta spelaren som finns i hela världen.

Robin Press förresten? Spelade inte just han ner sitt lag i Division 1? Jag följer division 1 rätt noga. Det är skön nivå, lite korp-aktigt.

Förstår inte hur svårt det är att inse att spelare kan bli helt annorlunda i ny miljö etc, visst han kanske kommer suga i defensiven, men med kanske rätt tränare (nyman) så kanske det blir bra? Det kan du ju omöjligt säga redan nu.

Din logik om press är ju konstig, bara för att en spelare är med ett lag som åker ut så är han inte bättre för att lira i högre serie? Kom igen... Då kanske vi ska ta och skita i Sallinen då han va med Leksand att åka ut.
Senast redigerad av Hueaa 2015-04-05 kl. 09:17.
Citera
2015-04-05, 09:24
Medlem
Niklas jihde bekräftar och säger att Sallinen och Hultström är klara gör Dif, han går ju aldrig ut med något som inte är 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in