2015-04-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Utgår från att snöflingan är svensk, svenska tjejer som knullar med negrer, blattar, araber är ju det skabbigaste som finns, blir bara äcklad och känner avsmak för en sån person.

Ja må va skabbig men jag är iallafall inte en rasse som du! de va väl sånna som du som röstade fram Hittler.
2015-04-02, 18:43
Medlem
Fil0sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Ja må va skabbig men jag är iallafall inte en rasse som du! de va väl sånna som du som röstade fram Hittler.

Det var väl allt möjligt "vanligt folk" som röstade fram Hitler. Det är det som är skrämmande. Men det är väldigt off topic.

Tycker inte att du ska ta åt dig av allt folk skriver om att du är en slampa, hora, äcklig som ligger med blattar osv. Folk som äcklas av att svenska tjejer ligger med blattar är bleka svennegrabbar som är griniga för att ingen vill ligga med dem. Det är mest bara synd om dem så skit i vad de säger.

Däremot tycker jag verkligen att du ska berätta för din pojkvän vad du gjort och låta honom ta ett beslut utifrån det. Det är jävligt orättvist mot honom annars.
2015-04-02, 18:59
Bannlyst
Citat:

Hitler hade stått för att han varit otrogen.
2015-04-02, 23:02
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
jo i vanliga fall skulle jag hålla med dig. men just i det här fallet lutar det åt att jag inte berättar nått alls. Även hans kompisar har svurit på deras gud att dom inte säger nått så då finns det ju inte längre nån risk att det kommer ut. Däremot så finns det ju alltid en risk att dom i sin tur säger åt nån annan kompis.

Berättar du inget så kommer du garanterat målas upp som en människa utan några som helst principer, du kommer bli hatad inte bara av din pojkvän utan människor i din allmänhet. Du kommer aldrig bli respekterad av dessa människor, aldrig på samma plan som innan om de får reda på detta från ett annat håll, vilket de kommer.

Berätta för din pojkvän, stå ditt kasst.

Människor som dig får mig spyfärdig, inte för du var otrogen, utan för att du saknar allt som handlar om moraler och värderingar. Du står inte för dina handlingar och du säger till andra hur de ska uppföra sig.
2015-04-02, 23:31
Medlem
3 kant med 2 polare till din kille
Finns inga som helst ursäkter..Din kille förtjänar sanningen om vilken "fin" tjej han har ock
vilka SCHYSSTA polare han har som kör 3 kant med en polares flickvän

Allvarligt..Alla ni 3 förjänar all olycka !
2015-04-02, 23:50
Avslutad
Citat:
Faktum är att de flesta här, oavsett politisk åskådning hade föredragit en rasist framför en skabbig och opålitlig madrass som du.
2015-04-03, 00:04
Medlem
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Erkänn och ta konsekvenserna som en vuxen person, SNÄLLA.
2015-04-03, 00:11
Medlem
Jag har alltid undrat över brudar som "råkat" vara otrogna. Hur i helvete tänker ni? Lixom, ooops, staken bara trillade in i skidan lixom.. hur fanken händer det??? Hur i helvete råkar man bara glida ner på en kuk lixom?

Antar att brudar som gör så här är ganska stora idioter som saknar utbildning.
2015-04-03, 05:13
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Tycker att du ska vara försiktig med dina ord. Du har inga som helst rättigheter att döma ut andra människor för deras politiska åsikt när du har gjort bort dig.

Fokusera på att berätta sanningen till din pojkvän och stå för den handling du har gjort.

Som flickvän till en förra detta SvP:are kan jag säga att den människan har betydligt mer moral, respekt och värdighet gentemot människor. Han skulle aldrig göra det du har gjort.

Du är inte rätt person att sitta och döma andra människor.
För mig är du inte ens slampa/hora utan du är på nivån för lögnaktig förrädare och jag skulle hellre föredra en rasist/nazist än dig!

En människa utan värderingar och moral har ingen respekt för människor. Jag lider för din pojkväns skull.

Jag hoppas verkligen att han får reda på sanningen ifrån dog och inte ifrån andra för det kommer skära i hans hjärta ännu mer.
2015-04-03, 06:56
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Tycker att du ska vara försiktig med dina ord. Du har inga som helst rättigheter att döma ut andra människor för deras politiska åsikt när du har gjort bort dig.

Fokusera på att berätta sanningen till din pojkvän och stå för den handling du har gjort.

Som flickvän till en förra detta SvP:are kan jag säga att den människan har betydligt mer moral, respekt och värdighet gentemot människor. Han skulle aldrig göra det du har gjort.

Du är inte rätt person att sitta och döma andra människor.
För mig är du inte ens slampa/hora utan du är på nivån för lögnaktig förrädare och jag skulle hellre föredra en rasist/nazist än dig!

En människa utan värderingar och moral har ingen respekt för människor. Jag lider för din pojkväns skull.

Jag hoppas verkligen att han får reda på sanningen ifrån dog och inte ifrån andra för det kommer skära i hans hjärta ännu mer.

Hehe du verkar vara en speciell och annorlunda tjej, i positiv bemärkelse, Ps det är inget raggningsförsök
2015-04-03, 07:03
Bannlyst
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Hur kan man "råka" vara otrogen?

Du är ett luder.
2015-04-04, 19:05
Medlem
Citat:
Ja nästan. Jag pratade iallfall med min pojkvän igår om olika sexfantasier och så. Han vart inte så glad när jag sa att jag fantiserat om en trekant. Han sa att han skulle bli för svartsjuk om han såg mig med en annan tjej...Så jag vågade aldrig säga nått om att det var 2 killar jag menade. Så den tanken får jag nog släppa.

Rätta mig om jag är fel men är inte en fantasi något som man vill uppleva men aldrig har gjort det? Så i ditt fall så är ju det ingen fantasi, fast du verkar ju ljuga hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in