2015-04-23, 00:35
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Vad kan man göra för att han verkligen ska förstå att de är han jag vill ha och att det inte kommer hända igen?

Det är ju uppenbarligen inte sant. Så att ljuga om det är första steget.

Helt otroligt att han inte dumpat dig än för övrigt. Vilket kap. Hittade en bild på deltagarna i triangeldramat. Gissa vem som är vem.
2015-04-23, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Det är ju uppenbarligen inte sant. Så att ljuga om det är första steget.

Helt otroligt att han inte dumpat dig än för övrigt. Vilket kap. Hittade en bild på deltagarna i triangeldramat. Gissa vem som är vem.

Av någon anledning så tror jag att han i mitten är moderator.
2015-04-23, 00:44
Medlem
hahaha råkade sen två av hans kompisar, nobell pris nästa
2015-04-23, 00:48
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acos1337
hahaha råkade sen två av hans kompisar, nobell pris nästa

VM-guld i hamster.

Citat:
[...]whenever the host feels a craving to do something completely insane and malicious that will have horrible consequences for everyone in the long run, the rationalization hamster will jump on its wheel and run really, really fast, getting the magical hamster wheel to spin out a long sheet of paper full of neat rationalizations for the ultimately devastating action.
2015-04-23, 02:22
Medlem
elgecys avatar
Jag har aldrig fattat hur man "råkar" vara otrogen. Jag tror snarare man "råkat" vara i ett förhållande som inte känts 100% passionerat/positivit känslomässigt.
2015-04-23, 02:35
Medlem
SirIces avatar
Riktigt trist story. Men det gick bra annars?
2015-04-23, 03:35
Medlem
Förutom den uppenbara möjligheten till att du trollar så bör du enligt var jag kan utläsa, bo i en ort som är lite för liten att bo kvar i efter ett sånt "misstag"

Flytta och kom aldrig tillbaka, du lär inte kunna få ett vettigt liv med de personer du umgås med..
Låt pizzagubbarna fortsätta vara idioter, lämna din "kärlek" och låt honom träffa en tjej han kan lita på istället utan att han ska bli påmind om hur elak du var mot honom..
2015-04-23, 03:55
Medlem
BrownEyedBoys avatar
Ibland förundras jag verkligen (om detta är på riktigt dvs) över att en människa kan skriva om detta på flashback, och vara helt säker på att pojkvännen eller någon annan av betydelse inte läser tråden. Verkligen helt sjukt beteende.

Personligen tror jag att detta är hittepå, en människa som tror hen kan skylla ifrån sig på sin tjatiga pojkvän när hen har kört ihjäl en annan människa. Ingen kan vara så dum, det är helt enkelt inte trovärdigt.
2015-04-23, 09:35
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Tror att snöflingan ångrar att hon startade den här tråden.
2015-04-23, 11:34
Medlem
Räcker att man läser igenom tråden så får man vibbar om att du max är 15-16 år.
Inget fel i det men duktigt fel i huvudet har du om du ens överväger det du skrivit i tråden.

Enda rätta i detta läge är att berätta för killen exakt vad du gjort och bara hoppas han lämnar dig.
Nu har ju som tur är killen fått reda på det ändå. Men om han mot all förmodan skulle stanna så är han ju riktigt korkad.

DixieD har ju skrivit en hel del helt fantastiska inlägg som du definitivt borde lyssna på och ta till dig.

En tjej som du ska inte ha partner.
2015-04-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

bekänn färg och ta konsekvenserna. Det är det enda som fungerar. skyll inte på mig om han gör slut.Det hade jag gjort om min tjej var otrogern.
2015-04-27, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kikko6

En tjej som du ska inte ha partner.

End of story, TS är ett luder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in